Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    Ben uw onnozel commentaar beu en dat is nu al voor de zoveelste keer dat je "per toeval" zeker op mijn kap zit te vitten?
    Jij zit anders ook vaak op mijn kap: de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet? En dat mag wel?
    Wat jij voor de zoveelste keer doet, zal je natuurlijk niet aan de grote klok hangen.
    Je schijnt precies te zijn vergeten dat je me ooit fysiek bedreigd hebt, en dat je met je vorige moderator account Red Falcon geband hebt om persoonlijke redenen. Je hebt me al vaker proberen te intimideren in de hoop dat ik het hier afbol, maar ik zit hier al enkele jaren langer dan jij en ben niet van plan dit zaakje te vergeten. Of wou je nu plots kumbaya gaan zingen, samen met mij rond een kampvuur?
    En ga je nu niet onschuldiger voordoen als je al bent of alles ontkennen.
    Je account Red Falcon is trouwens gedelete met alle berichten inclusief, is daar een bepaalde reden voor?

    Het enige wat je daar kan aan doen, en dat doe ik elke keer, is het melden aan de mods via het uitroepteken en hopen dat ze iets ondernemen.
    Ohja, het melden aan de meester terwijl je zelf de stoker van dienst bent; heel makkelijk.
    Ik ben niet de enige waarmee jij een probleem hebt, het ligt echt niet aan mij hoor.

    Als er hier iemand is die geband moet worden, kijk je best eerst eens in eigen boezem.
    Last edited by anonymous; 26 juni 2017, 10:16.

    Comment


    • #62
      Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Wat ben jij nu eigenlijk van plan?
      Helemaal niets, ik wou gewoon weten hoe de vork in de steel zat met dit pakjesprobleem.

      Ik had in mijn post maar 1 eenvoudige vraag, en dat was volledig on topic:
      "Wat me in dit verhaal nu nog steeds niet duidelijk is: waar zat het probleem nu juist, bij BPost of bij DHL ?"

      Waarop jij meteen begint te bulderen met:
      "HOU OP MET MIJN WOORDEN TE VERDRAAIEN!!!!!!!!!!!"


      Tsjah...

      Comment


      • #63
        Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

        Pardon?
        Ik je fysiek bedreigd?
        Waar was dit dan? Zeg het dan.
        Ben je dan ook door Djivan fysiek bedreigd geweest?
        Want blijkbaar zoek je ook met hem boel en hij is nooit moderator geweest.

        Maar nu komt de kat op de koord zie, je hebt nog een rekening te vereffenen met Red Falcon.
        Ge moet weten als een moderator een lid bant dat dit in overleg is, ja.
        Dus je zult met recht en reden een ban gekregen hebben.

        Trouwens ik ben nu LG en geen Red Falcon meer en nu zie je de kans om wraak te nemen zeker?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #64
          Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Pardon?
          Ik je fysiek bedreigd?
          Waar was dit dan? Zeg het dan.
          Ben je dan ook door Djivan fysiek bedreigd geweest?
          Want blijkbaar zoek je ook met hem boel en hij is nooit moderator geweest.

          Maar nu komt de kat op de koord zie, je hebt nog een rekening te vereffenen met Red Falcon.
          Ge moet weten als een moderator een lid bant dat dit in overleg is, ja.
          Dus je zult met recht en reden een ban gekregen hebben.

          Trouwens ik ben nu LG en geen Red Falcon meer en nu zie je de kans om wraak te nemen zeker?
          Niet dat ik weet, maar ik sproei mijn tuin als het niet meer mag, en ik ben tegen muziek en voor stilte, en ik heb zonnepanelen liggen... en blijkbaar is dat al voldoende .
          Last edited by Guest17; 26 juni 2017, 16:33.

          Comment


          • #65
            Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Ge moet weten als een moderator een lid bant dat dit in overleg is, ja.
            Dan toch niet in overleg met het lid in kwestie...

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Trouwens ik ben nu LG en geen Red Falcon meer en nu zie je de kans om wraak te nemen zeker?
            Wraak? *lol* Ik denk dat dát eerder van jouw kant komt.
            Neen, ik heb je er op dat moment op aangesproken, maar als moderator moest je je toen wellicht inhouden en nu kan je doen wat je wil.

            Maar blijkbaar vind je het zoveel jaar later, af en toe nog eens nodig om in een gewone converstatie moeilijk te beginnen doen.

            Comment


            • #66
              Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

              Is het geen tijd dat een mod de kleutertuin sluit?
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #67
                Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

                Hier wordt afgestevend op een slotje.
                Voor persoonlijke vetes bestaat er nog iets als PM. (Persoonlijke Moddermail)

                Comment


                • #68
                  Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Is het geen tijd dat een mod de kleutertuin sluit?
                  Yepse, en de kleuter op z'n vingers tikt.

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Hier wordt afgestevend op een slotje.
                  Voor persoonlijke vetes bestaat er nog iets als PM. (Persoonlijke Moddermail)
                  Heb ik allang gedaan, maar geen reactie/
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Ik heb blijkbaar iets met het opsturen/ontvangen van pakjes.

                    Moderator Note: Laattijdig slotje erop want deze discussie is inderdaad uit de hand gelopen.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment

                    Working...
                    X