Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koper wil betalen met Paypal.........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: koper wil betalen met Paypal.........

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Daar KUNNEN ze inderdaad niets aan doen. Het is iemand die jou mailt omdat je e-mail adres bij spammers terecht is gekomen. Paypal kan daar even veel aan verhelpen dan dat Microsoft er iets kan aan doen dat je opgebeld wordt door "Windows support".

Of je nu PP blijft gebruiken of niet dat zal niets afdoen aan het al dan niet krijgen van verdere spam.
    Nochtans, ik kreeg voortdurend berichten van Paypal.org, of paypal.de, of andere bizarre adressen waar je ergens moest klikken of je paypal account was "verloren". Ik heb al mijn gegevens verwijderd omdat ik schrik had dat ik toch eens verkeerd zou klikken... En omdat ik toch niets meer had bij paypal heb ik een berichtenfilter ingesteld, wat ik voorheen niet kon. Zelfde voor al die berichtjes die ik kreeg van "KBC".
    Ik weet wel dat "paypal" daar niets kan aan doen, maar als ik 10 berichten per dag krijg van paypal, en iedere keer heel zorgvuldig moet kijken of het wel echt is, is de pret er snel af...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
      Nochtans, ik kreeg voortdurend berichten van Paypal.org, of paypal.de, of andere bizarre adressen waar je ergens moest klikken of je paypal account was "verloren". Ik heb al mijn gegevens verwijderd omdat ik schrik had dat ik toch eens verkeerd zou klikken... En omdat ik toch niets meer had bij paypal heb ik een berichtenfilter ingesteld, wat ik voorheen niet kon.
      Het verwijderen van je PP account heeft dus niets veranderd, wel het instellen van filters.

BTW, mails van PP hebben altijd je naam als aanspreektitel, nooit "dear client" of "dear customer".
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Als Teleslet klant ga ik regelmatig eens in mijn webmail boxen kijken, de laatste keer was verleden week.
        Het was ongeveer een maand geleden dat ik er nog eens in gekeken en het resultaat was dat er bij 3.000 mails als spam aangezien waren.
        Om die dan allemaal te verwijderen ben je een eindje bezig.
        Voor deze die dan toch door de mazen van het net glippen maak ik een regel aan in outlook.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hier nog nooit problemen met paypal of spam... Maar ik betaal nooit via een link in een mail of website, altijd via website van paypal zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
            Paypal is iets voordeliger voor de klant omdat het kopersbescherming geniet.
            En het is daardoor ook al eens misbruikt. Koper kan een claim indienen dat hij zijn goederen niet heeft ontvangen, er bedrog in het spel is, of het artikel stuk is en dan gaat Paypal dat onderzoeken. Met kans dat jij je geld kwijt bent.

Zolang je alle documenten (foto's van de staat waar het goed zich in bevindt, gedetailleerde emails of verkoopsbeschrijving, etc.) goed bijhoudt zit je redelijk safe.
            Maar om eerlijk te zijn: als het om veel geld gaat zou ik het niet doen.

En het is natuurlijk quatch dat hij of zij enkel met Paypal zou kunnen betalen. Als je met Paypal kan betalen heb je minstens een gewone bankrekening. Voordeel van Paypal is dat het snel gaat en bij een overschrijving duurt het 2 dagen. Dus als hij beweert dat hij enkel met Paypal kan betalen, zou ik het zeker niet doen.
            Volgens de website van PayPal heb je bij privé transacties helemaal geen bescherming.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crazyheinz Bekijk bericht
              Volgens de website van PayPal heb je bij privé transacties helemaal geen bescherming.
              Misschien zijn de regels na anderhalf jaar ook al wat aangepast? [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X