Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows 10 creator update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: windows 10 creator update

    Voor sommigen misschien een interessante pagina: http://www.windowscentral.com/window...install_errors

    windows 7 iso, how to reinstall windows 7, how to restore windows 7, download windows 7 iso, restore windows 7, software recovery, software restore, operating system recovery, Microsoft software recovery, Windows 7 software recovery, Windows 7 operating system recovery, Microsoft operating system recovery, Microsoft recovery, Windows 7 ISO, Windows 7 ISO image, Windows 7, restore Windows 7, reinstall windows 7, re-download Windows 7, Windows 7 disc image
    Last edited by VerSeg; 23 april 2017, 15:49.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #92
      Re: windows 10 creator update

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Zal dit toch eens op mijn gemak gaan bekijken, blijft hier steeds op 86% hangen en er komt dan ook geen beweging meer in...moet dan PC afsluiten..bedankt voor de doorverwijzing naar de pagina's. ����

      Comment


      • #93
        Re: windows 10 creator update

        Hier is de update van mijn desktop, net zoals altijd en alle updates, vlotjes verlopen terwijl ik naar Luik-Bastenaken-Luik keek.
        Hoe lang het geduurd heeft weet ik dus niet. Maar dat het gelukt is, dat is een feit.
        In feite mag ik blij dat ik een absolute noob ben op gebied van PC's en aanverwanten, op die manier" pruts" ik er ook nooit aan en verloopt alles steeds naar wens .

        Comment


        • #94
          Re: windows 10 creator update

          Bij mijn laptop is achteraf toch een probleempje opgedoken.
          Bij het opstarten bleef hij een minuutje wachten ( op iets?).

          Dus normaal was die op 20 seconden opgestartw nu duurde het 80 seconden.

          Nu wat zoeken op het net moest ik in het register twee waardes aanpassen.
          Daarna startte de laptop weer op in minder dan 20 seconden.

          Mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

          Comment


          • #95
            Re: windows 10 creator update

            't Ja, als ik op de knop van mijn Pc duw start die onmiddellijk op, hoe komt het dat uw laptop er 20 sec. over doet?
            Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #96
              Re: windows 10 creator update

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              't Ja, als ik op de knop van mijn Pc duw start die onmiddellijk op, hoe komt het dat uw laptop er 20 sec. over doet?
              Misschien omdat de ene hem in sleep mode zet, de andere in hibernate en nog iemand anders hem volledig afsluit? [emoji41]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #97
                Re: windows 10 creator update

                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                't Ja, als ik op de knop van mijn Pc duw start die onmiddellijk op, hoe komt het dat uw laptop er 20 sec. over doet?
                Met 20 sec bedoel ik het opstarten nadat de pc helemaal is uitgezet, niet vanuit slaapstand of zo...
                (en de laptop is ook al een jaar of 6 oud)

                mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                Comment


                • #98
                  Re: windows 10 creator update

                  Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                  Met 20 sec bedoel ik het opstarten nadat de pc helemaal is uitgezet, niet vanuit slaapstand of zo...
                  (en de laptop is ook al een jaar of 6 oud)

                  mvg
                  Ok, maar wat me nog altijd niet duidelijk is, wat bedoel je eigenlijk met "opstarten"?
                  Begint uw laptop pas na 20 sec. Windows op te starten?
                  Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #99
                    Re: windows 10 creator update

                    Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                    Ok, maar wat me nog altijd niet duidelijk is, wat bedoel je eigenlijk met "opstarten"?
                    Begint uw laptop pas na 20 sec. Windows op te starten?
                    Bij het starten van een PC wordt eerst het BIOS ingeladen en dan het OS (Windows) gestart.
                    Hier ook +- 20 seconden van zodra ik op de knop druk tot Windows gebruiksklaar is.
                    Dat is na een koude start (alles volledig afgesloten) zonder hibernate of sleep mode.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: windows 10 creator update

                      Na enkel dagen met 3 computers heb ik twee kleine dingen opgemerkt:
                      1. De NumLock blijft actief : dus na het booten niet altijd meer op NumLock duwen : klein maar fijn
                      2. soms blijft shutdown steken op .net probleem

                      Comment


                      • Re: windows 10 creator update

                        Helaas, kom nog steeds niet verder dan 86%..blijft uren hangen....geen fouten gevonden...virus scanner en malwarebytes er af gehaald. Wacht nu maar totdat ik de update "aangeboden" krijg.

                        Comment


                        • Re: windows 10 creator update

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Bij het starten van een PC wordt eerst het BIOS ingeladen en dan het OS (Windows) gestart.
                          Hier ook +- 20 seconden van zodra ik op de knop druk tot Windows gebruiksklaar is.
                          Dat is na een koude start (alles volledig afgesloten) zonder hibernate of sleep mode.
                          Ok, zo begrijp ik het.
                          Mare ........ begint een Pc niet eerst met de POST (Power On Self Test), ja toch?

                          Ik heb op twee van mijn Pc's die update gehad en heb het zelfs niet gemerkt.
                          In de vakpers is toch een mededeling verschenen dat die update nog niet voor alle computers beschikbaar was.

                          Ik vraag mij dan af hoe ze bij MS dan kunnen zien of die of gene Pc klaar is voor die bewuste update?
                          Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: windows 10 creator update

                            POST is het eerste onderdeel van het BIOS. [emoji106]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: windows 10 creator update

                              Het BIOS, wat een acroniem is voor Basic Input/Output System, is een bibliotheek met een set basisinstructies voor de eerste communicatie tussen het besturingssysteem en de hardware.
                              Tijdens het opstarten van een Pc, wanneer het besturingssysteem nog niet geladen is, is dit ook de enige software die beschikbaar is.

                              Wanneer een computer wordt gestart, wordt eerst de Power-On Self-Test (POST) in het BIOS doorlopen. Als alles in orde lijkt, roept het BIOS vervolgens de bootloader aan (meestal door de eerste sector van een aanwezige harde schijf te lezen).
                              Dit opstarten wordt booten genoemd: de bootstrap-routines in het BIOS zijn de eerste stap waarmee de computer zichzelf start.

                              Het BIOS is dus het eerste dat doorlopen wordt door de POST.

                              Dus de opstarttijd van een Pc begint pas bij het booten want het BIOS van het ene moederbord kan enorm verschillen met dat van een ander, zelfs binnen een eigen merk.
                              Op mijn MSI mobo zitten 2 BIOS voor het geval er eentje "sa pipe a Martin keef".
                              Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: windows 10 creator update

                                Weeral iets geleerd ! Mareuh... hoe krijg je 2 bios geinstalleerd, of zit dat daar bij de aankoop op?

                                Comment

                                Working...
                                X