Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I7 7700K hoge temperaturen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I7 7700K hoge temperaturen

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Mijn eigen stomme schuld allemaal, ik had mijn processor gewoon moeten houden. Gewoon de koeler vervangen was genoeg geweest.
    Als die cooler echt onvoldoende was, dan had de winkel u daar moeten op wijzen.
    Erger nog als zij de montage van de PC gedaan hebben, dan hadden ze de montage ervan nooit mogen beginnen.
    Maar ik veronderstel dat als men niet gaat testen met tooltjes om die CPU op maximum te belasten, dat de meeste mensen nooit zouden denken dat er iets fout is.
    En uiteindelijk was er buiten de hogere temperatuur nog niets echt fout ... alles werkte nog.
    Moeilijke situatie.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      zie maar dat intel dit threadje niet meeleest, of je zou wel eens kunnen fluiten naar je geld met zulke uitspraken.
      Het is toch Intel zelf dat dit voorgesteld heeft?
      TS heeft daar vermoedelijk toch nog mailwisseling over?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        werkelijk ? ... ja ze hebben daar bij Intel echt niets anders te doen ... .. net zoals voor geheugen met lifetime warranty, ze testen die teruggezonden modules allemaal om te zien of de klant wel een reden heeft tot terugzenden ...
        Ze gaan dat misschien niet in detail testen om terugbetaling te doen, maar in dit geval mogelijks wel om te testen of er een fabricagefout in zit.
        Wat ze vermoedelijk wel meteen gaan bekijken, is of er geen fysieke beschadigingen aanwezig zijn of een zwartgeblakerde CPU en dat gebeurt meestal wel bij dergelijke terugzendingen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Het is toch Intel zelf dat dit voorgesteld heeft?
          TS heeft daar vermoedelijk toch nog mailwisseling over?
          idd, ze hebben dit voorgesteld nadat hij beweerde dat de cpu groggy was. En nu zegt hij dat het nooit de schuld was van de cpu, maar de koeler die hij zelf heeft gekozen. Hoe zou jij reageren als iemand u een onnodige kost had laten maken terwijl de fout bij de ander zelf ligt?

Maar de kans dat Intel meeleest zal wel miniem zijn, dus ... no worries.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ze gaan dat misschien niet in detail testen om terugbetaling te doen, maar in dit geval mogelijks wel om te testen of er een fabricagefout in zit.
            Wat ze vermoedelijk wel meteen gaan bekijken, is of er geen fysieke beschadigingen aanwezig zijn of een zwartgeblakerde CPU en dat gebeurt meestal wel bij dergelijke terugzendingen.
            Als Alex een RMA nummer heeft gekregen dan is dat een toelating om de CPU terug te mogen sturen.
            M.a.w. Intel neemt de CPU terug en zal die uittesten daarna zou Alex normaal gesproken een andere CPU gekregen hebben als er een fabricage fout in zat.
            En als regulus denkt dat ze bij Intel CPU's tussen hun boterhammen leggen dan moet hij zien daar een vriend te hebben die geregeld zijn boterhammen niet op eet.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

M.a.w. Intel neemt de CPU terug en zal die uittesten daarna zou Alex normaal gesproken een andere CPU gekregen hebben als er een fabricage fout in zat.
              Die voorwaarde is niet vooropgesteld. De cpu zou vervangen worden zowiezo.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                idd, ze hebben dit voorgesteld nadat hij beweerde dat de cpu groggy was. En nu zegt hij dat het nooit de schuld was van de cpu, maar de koeler die hij zelf heeft gekozen. Hoe zou jij reageren als iemand u een onnodige kost had laten maken terwijl de fout bij de ander zelf ligt?

Maar de kans dat Intel meeleest zal wel miniem zijn, dus ... no worries.
                Het was sarcastisch bedoeld he. De cpu wordt vervangen omdat het een bekend probleem is. Kijk maar op het intel forum en intel zelf geeft het toe. Probleem van 'temperature spikes' en hoge temperaturen. Die man belt mij persoonlijk op en biedt mij een andere cpu zonder vragen te stellen.
                Omdat het meer dan een maand duurt voor een nieuwe, biedt hij me aan om het geld terug te storten zodat ik zelf een nieuwe kan kopen. Dit heb ik dan ook aanvaard. Alleen heb ik nog geen geld gezien en die mensen reageren niet meer. Gene zever vertellen.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50

Comment

I7 7700K hoge temperaturen

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Als Alex een RMA nummer heeft gekregen dan is dat een toelating om de CPU terug te mogen sturen.
                  Dat is inderdaad waarom ik ook aankaartte dat hij zijn fabrieksgarantie blijft behouden ... omdat Intel het zelf voorstelde.

Enkel als men een mechanisch beschadigde CPU zou opsturen of zelf beschadigd door verkeerde handeling, dan zullen ze wel klagen. [emoji106]

Iets zullen ze wel nakijken, anders kunnen ze beter zeggen dat je hem mag weggooien. [emoji1]
                  Last edited by VerSeg; 4 mei 2017, 22:51.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Het sarcasme was ne ontgaan. Mijn excuses.
                    Last edited by Tonerider; 5 mei 2017, 07:52.

Comment

Het geld is inmiddels gestort op mijn bankrekening. Het bedrag van de Noctua koeler hebben ze ook meegerekend, inclusief verzendkosten.

Ik moest wel effe van mij oren maken op het forum en toen zijn ze in actie geschoten.

Comment

Het geld is inmiddels gestort op mijn bankrekening. Het bedrag van de Noctua koeler hebben ze ook meegerekend, inclusief verzendkosten.

Ik moest wel effe van mijn oren maken op het forum en toen zijn ze in actie geschoten.
                        Last edited by alex606; 8 mei 2017, 22:07.

Comment

Ik moest wel effe van mij oren maken op het forum en toen zijn ze in actie geschoten.
                          Goed dat het in orde is, maar met wat geduld zou het ook wel in orde gekomen zijn zeker?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Goed dat het in orde is, maar met wat geduld zou het ook wel in orde gekomen zijn zeker?
                            Waarom denkt ge dat ik een i7 heb gekocht, ik heb geen geduld.

Een computer is onmisbaar geworden voor mij. Hetzelfde met de tv, 1 dag zonder en ik krijg het op mijn zenuwen.
                            De auto is nog zoiets wat ik absoluut niet kan missen. Een paar uur voor onderhoud tot daar aan toe.

Comment

Waarom denkt ge dat ik een i7 heb gekocht, ik heb geen geduld.

Een computer is onmisbaar geworden voor mij. Hetzelfde met de tv, 1 dag zonder en ik krijg het op mijn zenuwen.
                              De auto is nog zoiets wat ik absoluut niet kan missen. Een paar uur voor onderhoud tot daar aan toe.
                              Vanwaar ken ik dat.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X