Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OPGELET: Simyo GSM reseller stopt ermee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

OPGELET: Simyo GSM reseller stopt ermee

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Je hebt gelijk: iedereen heeft een iets ander "profiel".
    Maar gelijk waar je een zichtrekening hebt hoef je toch geen kredietkaart te nemen die u 20 euro of méér kost om niks te krijgen als je er één kan krijgen die 95 euro kan opbrengen (100 - 5 euro) ?
    Ik kan bv. een gratische VISA krijgen bij Keytrade waar ik mijn zichtrekening heb. Waarom zou ik die vragen i.p.v. de Beo kaart ?
    Zoals je aankaart, iedereen heeft een ander profiel en ook zo zijn de banken.
    Ik heb u daar vroeger ook al eens op geantwoord.

Ik betaal inderdaad 20€ voor de Visa-kaart, maar ik vind het o.a. eenvoudig om alle diensten voor dagelijks gebruik bij dezelfde bank te hebben.

Wat voor mij veel belangrijker is, dat is om bijvoorbeeld 0,01 of 0,1% minder intrest te betalen op een HK doordat ik alle diensten in dezelfde bank neem ... dat levert veel meer op.
    Ik bekijk steeds het totaalpakket, niet alleen de prijs van 1 product ... ook de service en gemak.

Is er eens iets fout, werkt er iets niet, een aanpassing nodig ... slechts 1 contactpunt en ook geen kans op een antwoord "het ligt aan die andere".

En buiten dit heb ik geen zin om bij een zoveelste bank nog eens een kredietopening te doen.

Maar iedereen is daar vrij in. [emoji1]
    Last edited by VerSeg; 11 april 2017, 02:32.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: OPGELET: Simyo GSM reseller stopt ermee

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Wat voor mij veel belangrijker is, dat is om bijvoorbeeld 0,01 of 0,1% minder intrest te betalen op een HK doordat ik alle diensten in dezelfde bank neem ... dat levert veel meer op.
      Ik bekijk steeds het totaalpakket, niet alleen de prijs van 1 product ... ook de service en gemak.
      Klopt voor 100%. Mijn zoon is ook bij KBC gegaan voor zijn hypothecaire lening wegens goeie voorwaarden.

Maar die HK tijd is voor mij al een poosje voorbij en dan wil ik nog wel 2 overschrijvingen doen per maand voor een kleine 200 euro opbrengst per jaar.
      Onze uitstap met de kleindochters naar Apenheul met overnachting is er ruimschoots mee betaald.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Aldi Talk-klanten die tegen 7 juni hun belwaarde niet snel-snel opge-sms't of -gebeld krijgen, zullen hun geld dan toch nog kunnen recupereren. Het alternatief is overstappen op Base mét behoud van de resterende belwaarde aan een minimum van 15 euro.

Aldi Talk België houdt er op 7 juni definitief mee op. Zo verdwijnt een van de goedkooptste spelers op de Vlaamse telecommarkt. Dubbele pech voor de klanten, want wie tegen de genoemde einddatum nog belwaarde zou overhebben, was dat aanvankelijk gewoon kwijt. Het regende klachten over deze oneerlijke manier van werken en het overkoepelende bedrijf Telenet Group heeft daar nu uiteindelijk toch oren naar.

Klanten kunnen nog altijd overstappen op een herlaadkaart of een abonnement van Base, en behouden daarbij hun nog geldende belkrediet. Met een minimum van 15 euro voor wie overschakelt via een Baseshop. Wie dus op 7 juni minder resterende belwaarde heeft, krijgt méér dan dat bedrag. Bij wie op dat moment meer dan 15 euro beltegoed heeft, wordt het verschil toegevoegd. In de praktijk wordt het overblijvende saldo bij Base-abonnees als korting verrekend in de factuur en bij prepaidkaarthouders overgezet op de nieuwe belkaart.

Belangrijk: ook voor klanten die ondertussen al zijn overgestapt naar een simkaart van Base wordt de openstaande belwaarde die ze hadden op het moment van de overstap vergoed. Let wel: de tarieven van Base zijn NIET dezelfde als die van Aldi Talk.

Aangetekend schrijven
        Wie niet in zee wenst te gaan met Base, kan eveneens zijn of haar beltegoed recupereren bij Telenet. Je moet dan tussen 7 juni en 31 augustus een aangetekend schrijven richten aan Telenet met de vraag een terugbetaling van het resterende saldo op je rekening te laten storten. Je moet je simkaart van Aldi Talk mee opsturen, net als het nummer van die simkaart, je bankrekeningnummer en een kopie van je identiteitsbewijs. Base zal tegen dan op haar website een formulier aanbieden dat je kan downloaden om alle gevraagde gegevens in te vullen. Nog één voorwaarde: je moet tenminste tot 31 mei klant blijven bij Aldi Talk. Wie intussen al overschakelde, valt dus voor deze optie uit de boot.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Het is een HEEL groot prijsverschil tussen wat Simyo, Aldi talk en wat Base nu is.
          We spreken over prijzen X 3!!!

Ik ben niet op hun voorstel ingegaan en heb heel de boel snel kunnen overzetten (nummeroverdacht) naar Scarlet. Daar is de prijs ook 10 cent per minuut belwaarde net zoals het bij Simyo was.

Mijn resterend beltegoed heb ik via een link dat hier in het draadje staat snel kunnen recupereren voor de helft via een dure betaallijn. Dat ging snel en goed en de dag nadien stond het geld al op mijn rekening.

Comment

Working...
          X