Ik geef het even door omdat ik weet dat veel mensen hier de simkaartjes van Simyo gebruiken voor alarminstallaties en zo.
Vandaag kreeg ik een SMS van Simyo (nummer 1999 van BASE) waarbij ze zeggen dat ze de handdoek in de ring gooien en er mee stoppen per 7 Juni 2017.
In de plaats willen ze u een duur abonnement aansmeren natuurlijk
Dus was ik op zoek naar een alternatief.
Ondertussen heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd bij Scarlet. Prepaid en saldo geldig voor 6 maand aan 8 euro. Kan je online herladen voor minstens 8 euro per 6 maand.
Dat was de goedkoopste provider die ik kon vinden voor de gsm die ik eigenlijk nooit gebruik om mee te bellen. (Ideaal voor alarminstallaties en zo)
Hopelijk hebben jullie iets aan dit bericht.
Nu ben ik nog op zoek om het saldo dat er op staat te recupereren.
Er zou een website bestaan die je een groot deel van je beltegoed uitbetaald door een zogenaamde dure dienst aan te bieden.
Weet iemand welke firma of website dat is?
Vandaag kreeg ik een SMS van Simyo (nummer 1999 van BASE) waarbij ze zeggen dat ze de handdoek in de ring gooien en er mee stoppen per 7 Juni 2017.
In de plaats willen ze u een duur abonnement aansmeren natuurlijk
Dus was ik op zoek naar een alternatief.
Ondertussen heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd bij Scarlet. Prepaid en saldo geldig voor 6 maand aan 8 euro. Kan je online herladen voor minstens 8 euro per 6 maand.
Dat was de goedkoopste provider die ik kon vinden voor de gsm die ik eigenlijk nooit gebruik om mee te bellen. (Ideaal voor alarminstallaties en zo)
Hopelijk hebben jullie iets aan dit bericht.
Nu ben ik nog op zoek om het saldo dat er op staat te recupereren.
Er zou een website bestaan die je een groot deel van je beltegoed uitbetaald door een zogenaamde dure dienst aan te bieden.
Weet iemand welke firma of website dat is?
Comment