Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoofdtelefoon met actieve noise cancellation

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoofdtelefoon met actieve noise cancellation

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Je bent mij voor, ik wou het ook net posten.

Lithium-ion cellen kunnen naar het schijnt problemen geven door drukverschillen, maar dat zou bij de betere merken eigenlijk geen probleem mogen geven.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ze mochten wel het merk meegeven vind ik.

Ik ben altijd bang dat mijn elektronische sigaret niet ontploft in mijn gezicht ...
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Ik ben altijd bang dat mijn elektronische sigaret niet ontploft in mijn gezicht ...
        Als je daar bespaart op de accu, dan is er een vrij grote kans dat er vroeg of laat iets mee verkeerd gaat.
        Zo'n elektronische sigaret heeft een heel grote stroomsterkte nodig, en niet alle lithium-ion cellen zijn in staat om probleemloos zoveel stroom te leveren.
        En als de accu ouder wordt, dan kan de inwendige weerstand hoger worden, daardoor kan die oververhitten, en krijg je (als je pech hebt) een explosie.
        Lithium-ion cellen kunnen heel gevaarlijk zijn als je ze verkeerd behandeld (te diep ontladen is samen met overladen het grootste probleem, maar ook kortsluiting of te hoge stroomsterktes kunnen heel gevaarlijk zijn).

Ook als je zo'n accu bijvoorbeeld niet beschermt, als je ze bijvoorbeeld zonder bescherming samen met een sleutelbos in je broekzak steekt kan het fout gaan (dat is al gebeurd).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          .....................................

Ik denk dat je bedoelt dat je bang bent dat je elektronische sigaret WEL in je gezicht onploft.
          Bang zijn dat ze niet ontploft is geen probleem volgens mij .

Maar je zou alleszins niet de eerste zijn.

Comment

Working...
          X