Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoofdtelefoon met actieve noise cancellation

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoofdtelefoon met actieve noise cancellation

Je zal hier zeker geen spijt van hebben. Heel mooi geluid ( als de NC op staat) en de batterij gaat super lang mee.
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Wat ik me vandaag wel afvroeg. De qc25 werkt voor de NC met een gewone batterij. In de qc35 zit een batterijpack die vermoedelijk niet te vervangen is. Hopelijk gaat ze wat jaren mee.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Wat ik me vandaag wel afvroeg. De qc25 werkt voor de NC met een gewone batterij. In de qc35 zit een batterijpack die vermoedelijk niet te vervangen is. Hopelijk gaat ze wat jaren mee.

mir
        https://www.reddit.com/r/bose/commen..._battery_life/
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

ik heb gewacht tot het model dat ik wou (Sennheiser) in promotie kwam. Ik geef toe, niet voor iedereen een optie, maar heft me wel 120 eur bespaard.

Comment

Mir, ik heb ook een Bose hoofdtelefoon; ik denk een Soundlink 2 ( weet het niet zeker meer en het staat ook niet op de hoofdtelefoon ).
            Wel geen verwisselbare batterij, maar.... de batterij gaat enorm lang mee. Ik gebruik hem om om tablet TV te kijken.
            Wat ook leuk is, als je hem op "ON" zet is er een stem die je vertelt hoeveel procent "battery" je nog hebt.

We hebben hier thuis ook nog 2 Sennheisers, maar die zijn eerder om binnen te gebruiken, geen bluetooth.
            Die Sennheisers hebben wél verwisselbare AAA batterijen.
            Maar die Sennheisers liggen op een dock.

Echter voor onderweg denk ik dat Bose een hele goede keuze is. Alhoewel je met Sennheiser ook niet veel verkeerd kan doen.

Ga eens naar een Fnac of een Mediamarkt en pas ze eens zou ik zeggen.
            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Gisteren is hij aangekomen , eerst opgeladen en daarna getest. Hij geeft een heel mooi geluid, ook via bluetooth ! Van de noise cancellation had ik eigenlijk meer verwacht. Neemt niet alle omgevingsgeluid weg blijkbaar maar dempt wel een heel stuk.

mir

Comment

Hier hebben ze enkele hoofd telefoons getest.

Zelf heb ik zowel de Bose QC25, als de Jabra Evolve 80 getest. Zelf vond ik de Bose net iets beter.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

Comment

Daarnet het gras afgereden met de hoofdtelefoon op. De NC eens getest zonder muziek en het neemt toch een groot stuk van het lawaai die de grasmaaier produceert weg, je merkt pas goed het verschil als je de NC eens uit zet. Wat wel een beetje raar is , als je stapt voel je zo wat druk op de oren.

Ik denk dat hij wel zijn werk zal doen op het vliegtuig

mir

Comment

Welke model heb je nu precies gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Welke model heb je nu precies gekocht?
                      De bose QC35 .

mir

Comment

Ben het type van de mijne even gaan opzoeken: het is de Soundlink II.
                        Die heeft geen noise cancelling, maar ik gebruik die enkel thuis om tablet te kijken.

De QC35 zal zéker zo goed zijn en als we de cijfers op papier mogen geloven is de batterij zelfs nog beter.
                        Ik heb die van mij nog nooit plat gekregen en gebruik hem ongeveer dagelijks 1 uur; 6x/week.
                        En dan laad ik soms eens op.

Heel prettig geluid en ook niet te zwaar op je hoofd.

Comment

Wij hebben al jaren de Bose Quitcomfort15, tot volle tevredenheid. na een 5tal jaren zijn de kussentjes vervangen, en nu is alles weer als nieuw.
                          duur, ja, denk dat die nog in de prijsrange van 350 waren toen ik die kocht, maar kijk, nu zoveel jaar later werken ze nog super!
                          Last edited by Rudy; 12 maart 2017, 19:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Wij hebben al jaren de Bose Quitcomfort15, tot volle tevredenheid. na een 5tal jaren zijn de kussentjes vervangen, en nu is alles weer als nieuw.
                            duur, ja, denk dat die nog in de prijsrange van 350 waren toen ik die kocht, maar kijk, nu zoveel jaar later werken ze nog super!
                            Rudy, ik heb wel begrepen dat je hem niet kan gebruiken zonder batterij. Dus of wel gebruik je Noice Canceling of wel heb je geen audio.
                            Waar een wil is, is een weg
                            ---------------------------------

Comment

Klopt, er zitten in de hoes altijd een tweetal reserve batterijen.

Comment

Toch niet helemaal ongevaarlijk blijkbaar

Comment

Working...
                                X