Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij mij ging het niet over geen bevestiging na betaling. Het ging erover dat ik na inschrijving geen mail met de te vermelden mededeling kreeg voor de overschrijving. Terwijl ze wel mails naar me verzonden hadden zijn deze nooit aangekomen. Dus ofwel een probleem bij de VZW ofwel bij Yahoo waar ik een mail adres heb.
Pfff, ik ben ooit betalend lid en senior member geweest.
Tot ik viavia moest lezen dat een bepaalde moderator het "jammer genoeg vond dat ik betalend lid was". Allemaal achter mijn rug. Ik zal er maar niet bij vermelden wat ik allemaal nog was, "urban trash" was nog het vriendelijkste.
De moderator in kwestie heeft zich nooit verontschuldigd, vond zich zelfs te goed om te reageren.
Ik neem aan dat ook deze reactie wel zal verdwijnen.
Nu, voor mij niet niet gelaten
Heb lang getwijfeld, maar mij dan toch nog maar eens laten gaan om nog eens een jaartje betalend lid te zijn.
Benieuwd of, en wanneer, ik een bevestiging ga ontvangen.
Ik hou jullie op de hoogte (is ook via een yahoo mail adres).
Geld overgemaakt en vlotjes bericht van BD gehad.
Geen problemen hier hoor.
grt,bouk.
Ik lees toch dat je je eerst moet registreren om nog voor een jaar lid te worden.
Dan zou je een mailtje krijgen met de bevestiging en betaaluitnodiging.
Dan kan je betalen.
Dan krijg je nogmaals een bevestiging van je betaling.
Allee, zo lees ik het toch wanneer ik op de link op de home pagina (zie hieronder) ga kijken.
Hoe vzw-lid worden?
Om lid te worden moet je
1. geregistreerd zijn op het www.belgiumdigital.com forum (dit is geheel gratis);
2. het online registratieformulier invullen;
3. na ontvangst van de betalingsuitnodiging per email je bijdrage storten op de rekening van Belgiumdigital vzw
Ik lees toch dat je je eerst moet registreren om nog voor een jaar lid te worden.
Dan zou je een mailtje krijgen met de bevestiging en betaaluitnodiging.
Dan kan je betalen.
Dan krijg je nogmaals een bevestiging van je betaling.
Allee, zo lees ik het toch wanneer ik op de link op de home pagina (zie hieronder) ga kijken.
[I][B]Hoe vzw-lid worden?
Om lid te worden moet je
2. het online registratieformulier invullen.
Als het anders is, dan is het heel verwarrend en onduidelijk verwoord hier.
Als ik er op klik, staan al mijn gegevens al ingevuld.
Moest alleen effe storten en OK.
grt,bouk.
Ook al post ik hier nog nauwelijks iets. Ik blijf betalend lid. Steun BD al sinds 2006 en denk dit blijven te doen. Dit is trouwens één van de eerste forums waarin ik me ingeschreven heb en blijf het nog dagelijks volgen.
Ook al post ik hier nog nauwelijks iets. Ik blijf betalend lid. Steun BD al sinds 2006 en denk dit blijven te doen. Dit is trouwens één van de eerste forums waarin ik me ingeschreven heb en blijf het nog dagelijks volgen.
Comment