Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus discussieforum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proximus discussieforum

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Je kan het echt niet laten hé. Waar schreef ik "standaard" VISA ???? .
    Ge kunt het u zelf niet laten hé ... "ik" schrijf dat een standaard Visa 20€ per jaar kost ...waar zie jij dat ik beweer dat jij dat schrijft? 😆
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Proximus discussieforum

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ge kunt het u zelf niet laten hé ... "ik" schrijf dat een standaard Visa 20€ per jaar kost ...waar zie jij dat ik beweer dat jij dat schrijft? ��
      Zucht, hopeloos, laat maar
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Proximus discussieforum

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        waar zie jij dat ik beweer dat jij dat schrijft? 😆
        Nergens natuurlijk.
        Maar men legt de mensen nu eenmaal graag woorden in de mond die men niet heeft gezegd, om een discussie te kunnen winnen.
        Proficiat

        Comment


        • #19
          Re: Proximus discussieforum

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Leg uit waar het goedkoper kan voor dezelfde diensten ? Bij mijn weten zijn er in België maar 2 providers die naam waardig ..
          Doe je het voor de naam?
          Of voor de service, of de prijs, of ...

          Soit, ik kan moeilijk jouw producten vergelijken. Ik weet niet over welke producten en opties het gaat, welk verbruik je hebt etc...
          Er zijn ook heel wat mensen die graag een ruime marge hebben in mogelijkheden, maar slechts 1/10e van het verbruik hebben waar ze voor betalen.

          En dan kan je nog bundelen... of elk product bij een andere provider nemen. Dat zijn ook keuzes die je hebt.

          Wat ik weet is dat Proximus voor mobiele telefonie alleen al de duurste speler is.
          Neem je tv erbij, met alle pakketten of basis? En internet, en ook hier overal een ander 'verbruik'.

          En dan nog de vraag óf je al die diensten ook nodig hebt, waardoor je ook goedkoper kan door bepaalde onderdelen te laten vallen.

          Comment


          • #20
            Re: Proximus discussieforum

            Ik heb nog nooit bij een andere provider gekeken hoe de prijzen daar zijn, maar ik heb het voetbal abo + het Play abo (met 7 dagen terugkijk TV) bij Telenet.
            Ik denk dat ik dat bij een andere provider niet kan krijgen... of denk ik verkeer ?

            Voor dig. TV + voetbal abo + Play, twee GSM abo's (wij bellen zelden - max 20 euro/maand voor beide), en basic internet, betaal ik nu ongeveer 100 euro/maand.
            Misschien moet ik toch eens elders mijn licht opsteken ?
            Maar ik wil wel zeker die Play (met 7 dagen terugkijk TV) en het Belgisch voetbal verder kunnen bekijken... dan stopt het mogelijks vergelijken van providers misschien reeds ?

            PS Wij hebben twee bankkaarten en één Visakaart (standaard ) volledig gratis bij Recordbank.
            Hoe dit echter zal evolueren na het opslorpen van Recordbank door ING..... ??
            Last edited by Guest17; 20 december 2016, 16:02.

            Comment


            • #21
              Re: Proximus discussieforum

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Je kan het echt niet laten hé. Waar schreef ik "standaard" VISA ???? Het betreft een sooort VISA Gold van Belfius, lijkt goedkoper nu: 6,5 euro per maand.
              En ik betaal 15 euro voor 3 (drie) Beobank kaarten, per JAAR wel te verstaan.
              Even corrigeren.
              1. 't is geen 20 Euro
              2. 't is geen VISA
              3. 't is geen Gold

              Voor de rest heb je 100% gelijk en ik "verdien" er meer dan €200/jaar mee. Maar goed, het ging over het Px forum niet over CC's .
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #22
                Re: Proximus discussieforum

                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                ..
                Soit, ik kan moeilijk jouw producten vergelijken. Ik weet niet over welke producten en opties het gaat, welk verbruik je hebt etc...
                ..
                juist ja .. daarom citeer ik andermaal en met plezier mijn geliefde Wittgenstein: "WOVON MANN NICHT SPRECHEN KANN, DARÜBER SOLL MANN SCHWEIGEN" .. of anders gezegd: neem niet voetstoots aan dat anderen per se dommer/achterlijker zijn dan u ... het weze u gegund dezer dagen !

                Comment


                • #23
                  Re: Proximus discussieforum

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Visa kost 20€ per jaar, niet per maand.
                  De standaard Visa dan.
                  WTF doet een Visa kaart gewauwel in deze draad ?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proximus discussieforum

                    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    WTF doet een Visa kaart gewauwel in deze draad ?
                    Zie #6 en #12. 😆
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proximus discussieforum

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Zie #6 en #12. 😆
                      ja en so what ? .... is "on topic" blijven hier afgeschaft of wat ?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proximus discussieforum

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        ja en so what ? .... is "on topic" blijven hier afgeschaft of wat ?
                        Is reageren op een vorige reactie niet meer toegelaten of wat?
                        Klaag dan tegen die dat off topic begon hé.

                        Enkel reageren om van uw kees te maken is trouwens ook off topic, gebruik dan het uitroepteken.

                        Edit:
                        Trouwens, wat heeft Wittgenstein met Proximus te maken?
                        Last edited by VerSeg; 21 december 2016, 14:03.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Proximus discussieforum

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          juist ja .. daarom citeer ik andermaal en met plezier mijn geliefde Wittgenstein: "WOVON MANN NICHT SPRECHEN KANN, DARÜBER SOLL MANN SCHWEIGEN" ..

                          Alvast mijn favoriet citaat: "ALLES HAT EIN ENDE, NUR DIE WURST HAT ZWEI":

                          Comment

                          Working...
                          X