Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektronisch toezicht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektronisch toezicht

    Hellow,

    Ik heb een vraagje ivm elektronisch toezicht. (huisarrest met een enkelband)
    Weet er iemand of dit toegepast word op jongeren in België , Duitsland & Amerika

    Het zou echt een hulp zijn als iemand dat weet, want ik kan het dus nergens terug vinden.

    Groeten Yannick.
    Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
    - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? :D )

  • #2
    Re: Elektronisch toezicht

    Oorspronkelijk geplaatst door YannickC Bekijk bericht
    Hellow,

    Ik heb een vraagje ivm elektronisch toezicht. (huisarrest met een enkelband)
    Weet er iemand of dit toegepast word op jongeren in België , Duitsland & Amerika

    Het zou echt een hulp zijn als iemand dat weet, want ik kan het dus nergens terug vinden.

    Groeten Yannick.
    tenzij iemand anders het hier zeker weet, kan je alvast je vraag beter stellen hier :

    Comment


    • #3
      Re: Elektronisch toezicht

      ha bedankt, dat kan van pas komen.
      Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
      - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? :D )

      Comment


      • #4
        Re: Elektronisch toezicht

        Als je eens langs gaat bij een 'justitiehuis', dan kan men daar ongetwijfeld juiste informatie geven. Justitiehuizen vind je in de omgeving van gerechtshoven. Info is gratis.
        The problem of the male brain:
        On the left side, there's nothing right.
        On the right side, there's nothing left.

        Comment


        • #5
          Re: Elektronisch toezicht

          Moderator Note: Oude topics oprakelen om medewerking aan een enquete te vragen is niet toegestaan volgens het reglement.Die oproep is verwijderd en hier gaat een slotje op
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X