Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radio zenders met Telenet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Radio zenders met Telenet.

    Dat is feedback die plezier doet.

    Gebeurt te weinig op fora.

    Comment


    • #77
      Re: Radio zenders met Telenet.

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Mannen, ik heb dus zo'n pinneke (uit de case modding) bijgestoken, het bestaande draadje aan de kern van een coax gesoldeerd en het toegevoegde pinneke met draad natuurlijk aan de massa (?) van de coax gesoldeerd ....... et voilà, alles werkt.
      Wel veel minder zenders dan op de digicorder maar even zuivere ontvangst, of toch bijna.
      En Freddy, ik heb nu Classic 21 op de digicorder en op de FM antenne uit de wanddoos.
      Eind goed al goed dus, ik heb klank bij beeld, in stereo of dolby wat ik maar wil.
      Ik heb klank op de digicorder zonder daarom de TV aan te zetten.
      En heb wat ik eigenlijk wou, klank uit de wanddoos van Telenet.
      Alleen vind ik het toch idioot dat Sony zo'n kabel niet bijsluit, precies of dat kost een fortuin.
      (En hopelijk houden mijn soldeerkunsten stand)

      PS: Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken, vond ik echt tof!
      Of gewoon een standaard coax zoals anderen deze reeds 40 jaar gebruiken Luc.
      Tof dat nu alles werkt zoals je het wenst, zelfs nog met bijkomende opties. :-)
      Last edited by Guest42; 10 november 2016, 09:58.

      Comment


      • #78
        Re: Radio zenders met Telenet.

        Ben blij voor u Luc, ik was er 100% van overtuigd dat je zo je favoriete zender kon ontvangen.
        Belangrijkste is dat jij tevreden bent en het werkt zoals jij dat wil.
        Veel luisterplezier nu. 😆
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #79
          Re: Radio zenders met Telenet.

          Succes er mee, en bedankt voor de feedback.

          Comment


          • #80
            Re: Radio zenders met Telenet.

            Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
            Dat is feedback die plezier doet.

            Gebeurt te weinig op fora.
            Graag gedaan Empe, ik ben heel goed geholpen geweest en vind het maar normaal dat ik iedereen bedankt.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Of gewoon een standaard coax zoals anderen deze reeds 40 jaar gebruiken Luc.
            Tof dat nu alles werkt zoals je het wenst, zelfs nog met bijkomende opties. :-)
            Wel ja, maar waarom doen ze dat niet? Ze maken nu wel een standaard aansluiting van de smartphone aan de lader.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ben blij voor u Luc, ik was er 100% van overtuigd dat je zo je favoriete zender kon ontvangen.
            Belangrijkste is dat jij tevreden bent en het werkt zoals jij dat wil.
            Veel luisterplezier nu. ��
            Yepse Freddy, en precies op het kanaal dat u aangaf.

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Succes er mee, en bedankt voor de feedback.
            Graag gedaan Tommie1.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #81
              Re: Radio zenders met Telenet.

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              Wel ja, maar waarom doen ze dat niet? Ze maken nu wel een standaard aansluiting van de smartphone aan de lader.
              Gewoon omdat er Sony op staat Luc, en zoals ik reeds meermaals eerder heb gezegd zijn het bij Sony een bende eigenzinnige kwakkels, als je bij Sony iets ISO standaard verwacht, vergeet het, en dat gaande over bijna alles wat ze maken.
              Blijkbaar zullen ze het nooit leren.

              Comment

              Working...
              X