Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parking luchthaven Charleroi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Parking luchthaven Charleroi

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Niet iedereen heeft een pak buren die gepensioneerd zijn, tijd zat hebben en bovendien graag midden in de nacht met de auto gaan rijden hé.
    Als ik hier bij onszelf rondkijk, hebben wij twee buren die gepensioneerd zijn, een alleenstaande weduwe die nog nu en dan eens een paar km tot het centrum rijdt met haar wagen, een koppel waarvan de vrouw al jaren ziek is, en de rest zijn mensen die allemaal met twee gaan werken...
    Dus wij vragen het aan de kinderen en als die door één of andere reden niet kunnen, of het is overdag, laten we ons wel voeren voor hetgeen het kost.
    Klopt, maar mijn jongste zoon woont in Limburg (140km van bij ons), mijn schoonbroer is 82 jaar, en mijn oudste zoon woont in New York.
    Als ik nu bv. in de vroege namiddag zou terugkeren dan kon ik best mijn schoonbroer vragen, maar dan kon ik ook perfect met bus en trein thuis geraken.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Je zegt daar al zo iets. Ik ga bvb. deze nacht (vliegtuig landt normaal rond 01u00 op Zaventem) de zoon en zijn familie ophalen.
      Ik zie je dat al vragen aan buren of vrienden... kan je volgende nacht rond 1 u op Zaventem zijn, zonder vertraging kan je ons oppikken ergens tussen 1 en 2u.
      Dan enkel nog een uurtje naar huis rijden. Je zal wel rond 3u30 in je bed kunnen kruipen... .
      Ik zou zelfs beschaamd zijn om dit aan buren, kennissen of vrienden te vragen.
      Ik ga daar dus 'staan schilderen' rond 1 à 2 uur deze nacht... maar voor eigen kinderen vind ik dat niet erg.
      Voor mijn kinderen doe ik dat ook als het kan. Maar als die midden in de week terug komen terwijl ik werk, dan mogen ze de bus nemen. Rechtstreekse verbinding stopt op 100m van de deur.

Comment

Eigenlijk wel grappig ... een reis (voor sommigen naar de andere kant van de wereld) organiseren en doen is geen probleem, maar naar de luchthaven gaan of de auto parkeren is dan weer iets om weken over te sakkeren. 😆
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Soms is de parkeerkost dan ook hoger dan de prijs van de vlucht....
          Mijn dochter is voor 20€ H/T naar Berlijn gevlogen.
          1 dag parkeren op Zaventem kost meer....
          De trein nemen van Antwerpen naar Brussel en terug kost je bijna zo veel...

Comment

Ter info :
            Parkeren blijft duurst op luchthaven Zaventem
            Bron : https://nl.express.live/2016/10/26/p...t-op-zaventem/
            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
            X