Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Begrijp ik best... maar als jij 's avonds in je hotel op je gsm beelden ziet dat er inbrekers zijn geweest die heel je huis overhoop hebben gehaald en vanalles hebben beschadigd, dan kom je evenmin terug in een situatie zoals je ze achtergelaten hebt.
    Die camerabeelden gaan daar nu niet veel aan veranderen.
    Erger nog, je bent al midden in je vakantie ambetant hierdoor, bent wellicht al heel wat instanties aan het contacteren geweest, en komt wellicht vervroegd terug naar huis.
    Wij komen zeker direct naar huis. Jij zou natuurlijk op je vakantie adres blijven en je opengebroken raam/deur nog een paar weken zo laten ?
    Of familie of vrienden opzadelen met alle rompslomp van herstellingen enz... ?

    Comment


    • #92
      Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Wij komen zeker direct naar huis. Jij zou natuurlijk op je vakantie adres blijven en je opengebroken raam/deur nog een paar weken zo laten ?
      Of familie of vrienden opzadelen met alle rompslomp van herstellingen enz... ?
      Hangt er vanaf hè.
      Als de familie/vrienden/buren toevallig zelf helemaal van niets weten. Of indien wel, ze je niet inlichten om je vakantie niet te verbrodden. Kan allemaal.
      Dan kom je het helemaal niet te weten natuurlijk, als je zelf niet je huis zit te bekijken vanop vakantie.

      Comment


      • #93
        Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Iedereen rond mij blijkt in een soort extase te zijn voor den Antwerp (zegt mij persoonlijk helemaal niks)
        Nog zoiets; Antwerpen 3e geworden in de competitie, met Lierse als afgetekend winnaar. Maar Lierse mag zelfs niet meedingen. Begrijp wie kan.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #94
          Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          Nog zoiets; Antwerpen 3e geworden in de competitie, met Lierse als afgetekend winnaar. Maar Lierse mag zelfs niet meedingen. Begrijp wie kan.
          Trump is verkozen met minder stemmen

          Comment


          • #95
            Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

            Antwerp in een roes, Beerschot in rouw (dit als geen voetbalfan) !!!
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #96
              Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Antwerp in een roes, Beerschot in rouw (dit als geen voetbalfan) !!!
              verblind door de zon zogezegd. Maar waarschijnlijk in combinatie met niet aangepaste snelheid vermoed ik. A zo'n spul waar hij opgereden is. Dat zie je toch van ver al?

              Comment


              • #97
                Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?



                Eén klein paars bloempje, de boshyacint, lokt over enkele weken weer duizenden mensen naar het Hallerbos in Halle. De laatste jaren komen ze letterlijk van over de hele wereld. Zelfs met té veel, vindt de stad Halle. Ze neemt daarom enkele maatregelen: je mag niet meer vlakbij parkeren, er komt een pendelbus en vijftig stewards moeten erop toezien dat iedereen op het pad blijft.
                Hopelijk kunnen ze de fotografen zonder respect voor de natuur een beetje in het toom houden.

                Comment


                • #98
                  Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                  Verwarde man in Antwerpen (cynic modus)...
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #99
                    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                    http://www.gva.be/cnt/dmf20170322_02...ing-vorig-jaar
                    Hopelijk kunnen ze de fotografen zonder respect voor de natuur een beetje in het toom houden.
                    Optimist

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Verwarde man in Antwerpen (cynic modus)...
                    Op het "schoon verdiep"

                    De opgepakte was onder invloed (geen idee van wat).
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                      Iedereen kan wel eens een foutje maken .
                      Maar dit foutje is niet om mee te lachen.


                      Last edited by Skitch; 26 maart 2017, 21:35.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                        http://www.gva.be/cnt/dmf20170322_02...ing-vorig-jaar

                        Eén klein paars bloempje, de boshyacint, lokt over enkele weken weer duizenden mensen naar het Hallerbos in Halle. De laatste jaren komen ze letterlijk van over de hele wereld. Zelfs met té veel, vindt de stad Halle. Ze neemt daarom enkele maatregelen: je mag niet meer vlakbij parkeren, er komt een pendelbus en vijftig stewards moeten erop toezien dat iedereen op het pad blijft.
                        Dan hebben ze nog niet over de anti-terreurmaatregelen gesproken.

                        Comment


                        • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Iedereen kan wel eens een foutje maken .
                          Maar dit foutje is niet om mee te lachen.
                          Schitterend...

                          Stel dat het effectief gehackt is, dan geeft het andere hackers een mooie bron van inspiratie ^^

                          Comment


                          • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                            Naamsverandering: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170327_02801991
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                              In de tijd van Piet Huysentruyt zijn "wat hebben we vandaag geleerd" zagen we eens een kerel zijn boter smelten in de kom met een haardroger.
                              Dat moet Jeroen Meus ter inspiratie gediend hebben want onze dagelijkse kok gebruikte vandaag een ................... haardroger om zijn rijst af te koelen.
                              Ik dacht dat ik al alles van den Meus gezien had, frieten gaan halen in een frietkot, maar vandaag heeft het toppunt gehaald denk ik.
                              Voortaan zou hij zich beter bezig houden met een spannend sprookje te lezen.
                              Hoe oud is die gast eigenlijk? Mij lijkt het dat hij in z'n kindertijd is blijven steken.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                                In de tijd van Piet Huysentruyt zijn "wat hebben we vandaag geleerd" zagen we eens een kerel zijn boter smelten in de kom met een haardroger.
                                Dat moet Jeroen Meus ter inspiratie gediend hebben want onze dagelijkse kok gebruikte vandaag een ................... haardroger om zijn rijst af te koelen.
                                Ik dacht dat ik al alles van den Meus gezien had, frieten gaan halen in een frietkot, maar vandaag heeft het toppunt gehaald denk ik.
                                Voortaan zou hij zich beter bezig houden met een spannend sprookje te lezen.
                                Hoe oud is die gast eigenlijk? Mij lijkt het dat hij in z'n kindertijd is blijven steken.
                                Ge hebt gelijk, een haardroger dient om de bbq aan te wakkeren.

                                Comment

                                Working...
                                X