Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog meer rommel op Tv ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog meer rommel op Tv ?

Chasing classic cars (Amerikaans) vind ik dan wel weer goed (was ik even vergeten te vermelden) .
    En Evenaar, ja .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      'k Kijk al lang geen TV meer.......
      Idem hier. Ik neem enkel "Thuis" op, en eens per week kijkt mijn echtgenote naar de 5 afleveringen (als ik niet thuis ben).

Comment

En als je 't gehoord hebt, ze willen tv reclame op maat uitzenden ... (telenet).
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Nu hebben wij een 80-tal zenders denk ik + Play + Play Sport, maar al waren het er 1.000, dan nog kijk je naar wat je graag kijkt toch.
          Dus voor mij : een nieuwe zender, eens kijken, en indien rommel, dan kijk ik niet meer en ik plaats de zender helemaal achteraan de zenderlijst.
          Alle zenders waar wij geregeld naar kijken staan bovenaan de zenderlijst, kwestie van bij het zappen niet tot op kanaal 3xx te moeten gaan .
          Bovendien wordt hier praktisch alles opgenomen en uitgesteld bekeken, om de reklame te kunnen doorspoelen.
          Wanneer we toch al eens iets rechtstreeks willen bekijken dan doen wij dit met ongeveer 20 minuten uitgesteld, ook dan kan je de reklames doorspoelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Nu hebben wij een 80-tal zenders denk ik + Play + Play Sport, maar al waren het er 1.000, dan nog kijk je naar wat je graag kijkt toch.
            Dus voor mij : een nieuwe zender, eens kijken, en indien rommel, dan kijk ik niet meer en ik plaats de zender helemaal achteraan de zenderlijst.
            Alle zenders waar wij geregeld naar kijken staan bovenaan de zenderlijst, kwestie van bij het zappen niet tot op kanaal 3xx te moeten gaan .
            Bovendien wordt hier praktisch alles opgenomen en uitgesteld bekeken, om de reklame te kunnen doorspoelen.
            Wanneer we toch al eens iets rechtstreeks willen bekijken dan doen wij dit met ongeveer 20 minuten uitgesteld, ook dan kan je de reklames doorspoelen.
            Behalve bij de VTM zenders (Medialaan), waarbij binnenkort ook "8" gaat behoren.
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Behalve bij de VTM zenders (Medialaan), waarbij binnenkort ook "8" gaat behoren.
              Niks van, bij het bekijken van opnames spoel je zoveel door als je wil.
              Enkel bij het uitgesteld kijken kan je de reclames niet doorspoelen.
              Er is een groot verschil tussen iets dat opgenomen is bekijken en iets uitgesteld bekijken
              Misschien heb ik me in mijn laatste zin iets verkeerd uitgedrukt : wij nemen op en beginnen de opname na een 20-tal minuten dus 20 minuten uitgesteld te bekijken (zo, dit is duidelijker).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Niks van, bij het bekijken van opnames spoel je zoveel door als je wil.
                Enkel bij het uitgesteld kijken kan je de reclames niet doorspoelen.
                Er is een groot verschil tussen iets dat opgenomen is bekijken en iets uitgesteld bekijken
                Misschien heb ik me in mijn laatste zin iets verkeerd uitgedrukt : wij nemen op en beginnen de opname na een 20-tal minuten dus 20 minuten uitgesteld te bekijken (zo, dit is duidelijker).
                U schreef : "met ongeveer 20 minuten uitgesteld" dan dacht ik aan play, daar kan je de reclame niet doorspoelen (Medialaan), bij opnames wel uiteraard .
                Edit, heb alles niet gelezen, nu wel
                George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  U schreef : "met ongeveer 20 minuten uitgesteld" dan dacht ik aan play, daar kan je de reclame niet doorspoelen (Medialaan), bij opnames wel uiteraard .
                  Edit, heb alles niet gelezen, nu wel
                  Nee nee, ik was gewoon niet duidelijk geweest. Pas bij het herlezen snapte ik mijn onduidelijkheid .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    'k Kijk al lang geen TV meer.......
                    En toch wordt er blijkbaar toch nog wel wat tv gekeken in Vlaanderen Dirk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Idem hier. Ik neem enkel "Thuis" op, en eens per week kijkt mijn echtgenote naar de 5 afleveringen (als ik niet thuis ben).
                      Dat moet je niet opnemen, dat staat elke dag rond 21h op youtube. En binnenkort staat het ook vrij beschikbaar op de website van de VRT.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Dat moet je niet opnemen, dat staat elke dag rond 21h op youtube. En binnenkort staat het ook vrij beschikbaar op de website van de VRT.
                        Het is al gratis beschikbaar op de website van de VRT. Je kan de uitzendingen van de hele afgelopen week bekijken.
                        Maar ze kijkt toch liever op een normaal tv scherm dan op de laptop of tablet. (en waarom zou ik de laptop met een HDMI-kabel aan de tv verbinden als we toch een TV Vlaanderen recorder hebben ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Is nu al, gisteren nog gecheckt. Maar ik vind het (voorlopig ?) nogal diep verborgen.
                          Heb wel een tijdje die website moeten doorzoeken voor ik het vond.

Comment

Ik ben een grote fan van netflix en de crime-series hierop. Zowel te kijken op proximus als telenet.
                            Momenteel de Dicte-serie aan het volgen. Een aanrader voor wie van scandinavische series houdt.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Wij nemen alles op en kijken alles een dag later.
                              Puur vanwege tijdswinst.
                              Op een programma van een uur zit gewoon 20 minuten reclame.
                              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Van extra zenders kan men geen last hebben, ook al zenden ze enkel rommel uit ... als je niet naar die zender zapt, dan heb je daar ook geen last van.
                                Is juist, maar de kans bestaat dat er dan een andere zender die wel interessant is verdwijnt of naar een een extra pakket gaat (zie TCM).
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X