Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog meer rommel op Tv ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog meer rommel op Tv ?

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Is juist, maar de kans bestaat dat er dan een andere zender die wel interessant is verdwijnt of naar een een extra pakket gaat (zie TCM).
    Dat is dan ook persoonlijk.
    Voor de ene klant interessant, voor de andere een tegenvaller.

Van alle zenders in het basispakket is er 80% dat mij niet interesseert, als daar zenders van verdwijnen dan stoort mij dat helemaal niet.
    Maar die 80% bevat mogelijks een zender die jij of anderen wel interessant vinden en als net die zender verdwijnt, dan is dat voor u of anderen wel zeer vervelend.

U bent (terecht) bang dat een zender verdwijnt, maar mogelijks is het ook net een andere zever-zender dat nu vervangen wordt door iets beter?

Als een zender bestaat, dat wil toch zeggen dat er mensen genoeg interesse hebben ... misschien niet jij of ik, maar wel anderen.

Maar volledig akkoord, als een zender dat je veel bekijkt er tussenuit gaat dan is dat zeer frustrerend.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Doe zoals ik en neem een satelliet ontvanger en ontvang alle zenders in HD waaronder veel Duitstalige themazenders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Idem hier. Ik neem enkel "Thuis" op, en eens per week kijkt mijn echtgenote naar de 5 afleveringen (als ik niet thuis ben).
        hier is pas na twintig jaar huwelijk een tv in huis gekomen en vijftien jaar later terug buiten gevlogen. Wij missen dus niks als ik dit hier zo lees
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Doe zoals ik en neem een satelliet ontvanger en ontvang alle zenders in HD waaronder veel Duitstalige themazenders.
          En wat heeft dat te maken met het feit dat er een zender bijkomt.
          En lang niet alle satelliet zenders zijn in HD hoor.
          Maar als TV Vlaanderen beslist om een zender toe te voegen of weg te halen zit je met hetzelfde probleem toch.
          Je hebt zoals je zegt wel veel meer Duitstalige zenders, maar dan moet je wel Duits verstaan.
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
            En wat heeft dat te maken met het feit dat er een zender bijkomt.
            En lang niet alle satelliet zenders zijn in HD hoor.
            Maar als TV Vlaanderen beslist om een zender toe te voegen of weg te halen zit je met hetzelfde probleem toch.
            Je hebt zoals je zegt wel veel meer Duitstalige zenders, maar dan moet je wel Duits verstaan.
            Off Topic

Die Franse en Duitse zenders hebben er wel een handje van weg om 99% te dubben
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Dan zou ik pas veel onnuttige zenders erbij hebben. 😊
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X