Ik heb nog een gratis dagpas en maandpas tegoed van Telenet.
Die dagpas zou vanzelf stoppen las ik na 24u dus geen probleem, activatie kan wel tot 1u duren, dus niet wachten tot voor een topmatch
Maandpas :
De maandpas moet je annuleren in het telenetmenu.
Kun je dit bvb activeren met de code en erna meteen opzeggen (zodat ik dit niet vergeet), maar blijft mijn gratis maand dan automatisch verder lopen of stopt dit dan meteen?
Daar staat ook bij : * Aanbieding geldig t.e.m. 30/09/2016.
Je geniet van 1 maand gratis Play Sports. Daarna kan je zonder kosten opzeggen.
Na de promoperiode betaal je € 18,40, € 23,90 of € 29,40 per maand voor Play Sports (prijs afhankelijk van het aantal digitale diensten – internet – vaste telefonie – digitale tv - waarop je bij Telenet geabonneerd bent).
Ik neem aan dat dit betekent dat ik kan gratis activeren tem 30/9 en vanaf dan begint de gratis maand na activatie ?
Dus niet dat die gratis maand tot max 30/9 geldt ?
Soms wat dubbelzinnig
Iemand al ervaringen mee ?
Die dagpas zou vanzelf stoppen las ik na 24u dus geen probleem, activatie kan wel tot 1u duren, dus niet wachten tot voor een topmatch
Maandpas :
De maandpas moet je annuleren in het telenetmenu.
Kun je dit bvb activeren met de code en erna meteen opzeggen (zodat ik dit niet vergeet), maar blijft mijn gratis maand dan automatisch verder lopen of stopt dit dan meteen?
Daar staat ook bij : * Aanbieding geldig t.e.m. 30/09/2016.
Je geniet van 1 maand gratis Play Sports. Daarna kan je zonder kosten opzeggen.
Na de promoperiode betaal je € 18,40, € 23,90 of € 29,40 per maand voor Play Sports (prijs afhankelijk van het aantal digitale diensten – internet – vaste telefonie – digitale tv - waarop je bij Telenet geabonneerd bent).
Ik neem aan dat dit betekent dat ik kan gratis activeren tem 30/9 en vanaf dan begint de gratis maand na activatie ?
Dus niet dat die gratis maand tot max 30/9 geldt ?
Soms wat dubbelzinnig
Iemand al ervaringen mee ?
Comment