Ik hoor daar links en rechts klachten over, over niet gevraagde sms-jes die je veel geld kosten, hoe geraakt dat in je systeem en hoe geraak je daar vanaf (zelf nog niet voorgehad, maar iemand uit mijn naaste omgeving wel)?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Echovox
Collapse
X
-
-
Re: Echovox
Ik heb al gelezen dat de providers dit oogluikend toelaten en er niks aan doen, dat moet je zelf ... dat is toch hetgeen wat ik het meest lees ."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Re: Echovox
Jaren geleden kreeg ik een sms met een vraag in, onmiddellijk gevolgd Door 2 sms 'en met fout geantwoord en probeer opnieuw.
Kostprijs 4€ .
Klacht ingediend bij de ombudsman telecommunicatie.
Antwoord "wij mogen niets doen voor je klacht indient bij je provider"
dus klacht ingediend bij de provider.
Antwoord "wegens privacy kunnen en mogen we niets doen"
Dus terug naar de ombudsman "klacht ingedient bij de provider, maar zoals jullie weten mag en kan mijn provider niets doen wegens privacy wetgeving, dus hopelijk kunnen jullie nu wel iets doen. "
Antwoord " het nummer is afgesloten en we kunnen dus niet achterhalen van wie het nr was"
Uiteindelijk heb ik het geld teruggekregen van mijn provider maar de dieven hebben hun geld ook. :-(
Ook aangifte gedaan bij politie, maar omdat niemand anders dat doet gebeurt er niet veel mee.
De agent was daar eerlijk in.
verstuurd met het elektronische rekenwonderLast edited by mlap; 24 september 2016, 09:51.
Comment
Comment