Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortingcodes bij aankoop..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kortingcodes bij aankoop..

Tja en dan verdient Flipit er ook nog een commissie bovenop, omdat je via hun link (referal) een aankoop hebt gedaan.
    Je krijgt dus als klant extra korting (in dit geval veel), het kost A&C dus een stukje van hun winstmarge + ze moeten de aanbieder van de kortingcode een stukje commissie betalen.

Ik heb een aantal websites die op dezelfde wijze werken, je kan er een aardig zakcentje mee verdienen als je regelmatig een verkoop kunt doen.
    Websites met kortingscodes, het kost de aanbieders redelijk wat centen, ze genereren veel verkoop hierdoor, maar het knabbelt echt ook aan hun winstmarge.
    Zelf koop ik alles (als het kan) via mijn eigen websites en referals, zo bespaar ik doorgaans op de goedkoopste prijs nog eens 3-8%
    Ik heb zelf ooit een kortingscode website gehad samen met een vriend waarbij je kortingscodes voor 1 winkel kon vinden, die website bracht 500-1200 euro per maand op

Comment

Ben je Mobile Viking klant dan krijg je bij nogal wat winkels (o.a. Coolblue, Travelbird etc..) 4% van de excl. BTW prijs in punten (als je bestelt via de MV site) die je kan gebruiken om te herladen of om te bellen via VikingTalk (2,5 ct/min in België en 5 ct/min naar EU landen + de USA). Die VikingTalk kan je trouwens ook als niet MV klant gebruiken aan dezelfde tarieven.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nu eens geen kortingscode maar gewoon de prijs:
        Ik ben tijdens een fietstocht de zonnekap van mijn Panasonic FZ1000 camera kwijtgespeeld.
        Weinig goesting om 25 euro of meer voor een vervanger te gaan betalen bij camera.nu en dergelijke online shop (voor een stom stukske plastic).
        Tot mijn verbazing verkoopt Panasonic zelf ze voor 12,64 euro (in de States voor 7 dollar...).
        Tot ik mij SCD (www.scd.be) (service center Deinze) herinnerde, een bedrijf dat officiëel herstellingen uitvoert voor Panasonic, Sony, ...
        Ik heb er me daar 3 ineens besteld voor..... 4,40 euro per stuk (BTW inbegrepen). De verzendkost en behandelings fee heb ik omzeild door ze zelf op te halen (voor zo'n 13 euro kan ik al eens over en weer naar Deinze rijden).
        Ik heb er nu 3 voor minder dan de helft van de prijs van één enkele elders. Van winstmarges gesproken.....
        Misschien geen slecht idee voor Sony en Panasonic bezitters om daar eens rond te kijken voor accessoires.
        Last edited by nete; 30 september 2016, 20:40.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...