Hallo, weer een electriciteits-vraagje
Ik heb na lange tijd weer mijn AKASA-cooling pad van de zolder gehaald; ik wil hier een redelijk dunne laptop op plaatsen ( HP SPECTRE X-360).
Niet dat deze laptop last heeft van oververhitting, maar ik heb het ding toch, dus better safe than sorry
Het cooling pad is erg geruisloos, volledig uit aluminium en zeer efficiënt.
Maar daar ik 0,0 % verstand heb van electriciteit hier dus even een vraagje.
Het cooling pad moet natuurlijk zijn voeding krijgen. De voeding uit de laptop trekken lijkt me water naar de zee dragen, daarom wil ik het pad extern voeden.
PS: De laptop zal constant "aan" staan gedurende plusminus 9-10 uur. ( Ja, ik maak maak lange dagen ... )
Wat zijn de opties ?
1) Ofwel een Kensington USB-HUB ( voordeel, nog wat extra poortjes, maar niet écht nodig )
2) Ofwel één van de twee stroomdadaptertjes, zo het type waar je een USB-kabel kan insteken.
Dus welke adapter gebruik ik het best / wat is het veiligste ?
Misschien zullen wat foto's helpen
Het lange blokje hoort bij de Kensington hub.
Bij voorbaat dank !
Ik heb na lange tijd weer mijn AKASA-cooling pad van de zolder gehaald; ik wil hier een redelijk dunne laptop op plaatsen ( HP SPECTRE X-360).
Niet dat deze laptop last heeft van oververhitting, maar ik heb het ding toch, dus better safe than sorry
Het cooling pad is erg geruisloos, volledig uit aluminium en zeer efficiënt.
Maar daar ik 0,0 % verstand heb van electriciteit hier dus even een vraagje.
Het cooling pad moet natuurlijk zijn voeding krijgen. De voeding uit de laptop trekken lijkt me water naar de zee dragen, daarom wil ik het pad extern voeden.
PS: De laptop zal constant "aan" staan gedurende plusminus 9-10 uur. ( Ja, ik maak maak lange dagen ... )
Wat zijn de opties ?
1) Ofwel een Kensington USB-HUB ( voordeel, nog wat extra poortjes, maar niet écht nodig )
2) Ofwel één van de twee stroomdadaptertjes, zo het type waar je een USB-kabel kan insteken.
Dus welke adapter gebruik ik het best / wat is het veiligste ?
Misschien zullen wat foto's helpen
Het lange blokje hoort bij de Kensington hub.
Bij voorbaat dank !
Comment