Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop cooling pad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laptop cooling pad

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat is heel eenvoudig ... ik ga ervan uit dat mensen elkaar helpen en niet uitlachen.
    Mijn reacties zijn altijd ondersteunend, aanvullend of corrigerend bedoeld op het item waarover het gaat en niet om mensen.

Wat smiley betreft ... ik werk meestal via Tapatalk en daar zien ze er meestal anders uit dan in een browser.
    Ik probeer die te gebruiken waar het meeste kans is dat ze ook via de browser zichtbaar zijn.
    Spijtig dat er een verschil op zit.
    ok. bedankt voor de uitleg.

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik denk niet dat VerSeg bewust mensen uitlacht; ik ken hem daarvoor ondertussen al te goed - en hij heeft me al vaak goed geholpen.

En ik geloof jullie wel dat het niet écht nodig is, maar die pad lag toch maar op zolder stof te happen( ik kan bijna een computerwinkel openen - zéker in kabels en adapters !!! ) , dus kan ik hem evengoed gebruiken.
    Hij is erg stil en de laptop staat dan in een perfecte hoek om te werken.

Yeps, ik ben meestal wat overbezorgd, maar dat is de aard van het beestje en ik kan daar niks aan doen
    tja, als je het toch hebt en het verbetert de werkhoek dan kan je het even goed gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Als ze miljoenen laptops verkopen zonder externe koeling, dan mag je er ook van uitgaan dat die gemaakt zijn om geen extra koeling nodig te hebben.
      Zou je denken. Vroeger had ik een HP laptop, toen destijds een van de topmodellen (dus geen goedkoop ding), en die is 2 keer oververhit en verbrand. 2 keer buiten garantie, en 2 keer volledig gratis vervangen (was meteen zowat alles wat erinzit omdat dat blijkbaar meer en meer aan elkaar vast hangt), omdat het een gekend probleem was bij HP. Je merkte al dat de laptop snel warm werd, en bij bv. een game of de combinatie Autocad en 3D Max open kon je je verbranden aan alles wat metaal was (poorten).

Erna heb ik hem op zo een koeler gezet en niet meer voorgehad ook al was die snel overuren aan het doen om te kunnen koelen.

Nu zet ik m'n macbook ook op zo een koeler, voordeel is ook dat de lucht mooi vrij onderdoor kan, om een tafel staat die altijd wel wat geïsoleerd. Ik vind dat hij merkelijk minder warm wordt.

Comment

Voila ! Kwaad kan het nooit.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Fouten of gekende problemen kunnen altijd bestaan, maar dat is niet de regelmaat.
          En die moeten mijn inziens hersteld of vervangen worden, het is niet dat de klant daarvoor acties moet ondernemen door extra te investeren.

Heb al verschillende laptops gehad de laatste 15 jaar van Compaq, HP, Dell, Apple en de meesten werden professioneel gebruikt van 's morgens tot 's avonds en nooit eentje gehad dat zo extreem warmde ... enkel de voeding.

Soit het is eenieders recht om extra kosten te doen en met een lawaaierige koeling te werken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

1) Ik heb hier al zeker 2, misschien wel 3 keer gezegd dat ie extreem stil is. Dat is ook het kenmerk van een goede ventilator.
            2) VerSeg: je weet in welke omgeving ik werk; daar zal die fan heus niet hoorbaar zijn

Comment

En kunnen we dan nu (of toch binnenkort ) overschakelen naar het topic over winterbanden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                1) Ik heb hier al zeker 2, misschien wel 3 keer gezegd dat ie extreem stil is.
                Ik weet het Marc en ik ken het merk zelfs heel goed ... veel mee gewerkt, maar de ene mens is daar gevoeliger aan dan de andere.
                Natuurlijk in uw werkomgeving. 😆

Misschien maak je het zo koel dat winterbanden nodig zijn. 😅
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...
                X