Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verisure alarm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Verisure alarm

    Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
    Omdat ik dat toen nog niet wist dat er zulke goeie alarmen te koop waren voor die prijs.
    Google bestaat toch al langer?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #62
      Re: Verisure alarm

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Google bestaat toch al langer?
      't is niet omdat google het weet, dat wij het ook weten.
      Daarom gebruiken we net google

      En waarom gebruiken we dit forum nog om dingen te vragen aan elkaar, wanneer google er ook is?

      Comment


      • #63
        Re: Verisure alarm

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        En wat ik gezegd heb ... je hebt "een alarm" zonder het woord "deftig" erbij.
        Zie maar dat het de volgende 20 jaar ook nog werkt zonder vals alarm en zonder problemen.

        Die 1191€ ... da's bij u de prijs voor alles en elders van een kleine deftige centrale alleen.
        Buitensirene, binnensirene, toetsenbord, detectoren en wat prutsen en je zit snel aan het dubbel.

        Een Lada is ook een auto met heel de santeboetiek erbij. 😆
        Dat van ons, en ik durf zeggen dat het een heel deftig is , kostte jaaaaren geleden reeds 2.250 euro.
        Voor hetzelfde betaal je nu waarschijnlijk reeds 2.500 à 3.000 euro.
        Het heeft ons dan ook in al die jaren nog nooit in de steek gelaten of voor een vals alarm gezorgd.
        Zoals praktisch altijd, je krijgt waar voor je geld.

        Comment


        • #64
          Re: Verisure alarm

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Dat van ons, en ik durf zeggen dat het een heel deftig is , kostte jaaaaren geleden reeds 2.250 euro.
          Voor hetzelfde betaal je nu waarschijnlijk reeds 2.500 à 3.000 euro.
          Het heeft ons dan ook in al die jaren nog nooit in de steek gelaten of voor een vals alarm gezorgd.
          Zoals praktisch altijd, je krijgt waar voor je geld.
          Voilà ...

          Maar TS laat zich liever 2 keer rollen. 😆
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: Verisure alarm

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Voor hetzelfde betaal je nu waarschijnlijk reeds 2.500 à 3.000 euro.
            Dat + het jaarlijks of maandelijks onderhoudscontract, installatie, accessoires, ...

            ... vind ik persoonlijk wat veel geld. Afhankelijk wat je wil beveiligen natuurlijk.
            Als je natuurlijk heel wat goudklompen binnen handbereik hebt liggen, dan is het de moeite waard voor inbrekers.

            Ondanks de efficiëntie van nieuwe preventiemaatregelen, blijft het aantal inbraken stijgen in België.
            De gekende statistiekjes: om de 7 minuten is er nog steeds een inbraak in België.
            Gemiddeld probeert een inbreker gedurende 3 minuten tijd uw deur los te maken. Wanneer het na 3 minuten niet gelukt is, geeft hij het meestal op. Een huis met goed schrijnwerk zullen ze waarschijnlijk overslaan. Zorg daarom voor een veilig deurslot.
            Gemiddeld is een dief ook maar 3 minuten binnen om vanalles mee te graaien.

            Noch beveiligingsfirma noch politie staat binnen de 5 minuten aan uw deur om de dief te klissen.

            De top 3 van gestolen objecten zijn geld, juwelen en horloges. Ik heb geen van die zaken in huis. De enige ring is onze trouwring, geld staat op de rekening en die kan je blokkeren, horloge niet nodig.
            Ja, ze kunnen je tv, pc of camera stelen, maar dat zijn nu ook niet zo'n zaken van noemenswaardig grote bedragen, (bij mij vaak budgetvriendelijk aangekocht), zodat ik niet geruïneerd ben.
            En zaken waar je emotioneel aan gehecht bent, zoals foto's van je kinderen, zijn eigenlijk het meest waard, en worden weinig tot niet gestolen.

            Comment


            • #66
              Re: Verisure alarm

              Conclusie, een inbreker maalt er niet om, breekt ook in bij mensen mét (duur) alarm, graait vanalles mee en 3 minuten later is hij weg.
              Stel dat de inbreker evenveel meeneemt aan waarde bij jou, als bij je buurman zonder alarm, wat ben jij dan extra kwijt? Het fortuin dat je hebt uitgegeven aan je alarminstallatie?
              Je bent hoedanook je spullen kwijt, en het enige dat je kan terugkrijgen is wat centen van een diefstalverzekering die je hebt afgesloten. Een alarm brengt je noch je spullen, noch je geld terug.

              Comment


              • #67
                Re: Verisure alarm

                De meeste mensen plaatsen geen alarm omdat dieven niets zouden meenemen, ze plaatsen een alarm zodat ze niet ongemerkt binnen zouden komen.
                Dat heeft een afschrikkend effect waardoor dieven ofwel uw woning overslaan ofwel de tijd fors beperken.
                Voor de bewoner vooral een geruststelling dat niemand plots naast het bed kan staan zonder het te weten.
                Als ze iets van waarde echt willen, dan komen ze desnoods gewoon bellen.

                Wat maakt het verschil tussen een goed en slecht alarm?
                Dat een slecht alarm na korte tijd niet meer gebruikt wordt uit vrees voor het zoveelste vals alarm of verbindingsprobleem tussen de verschillende accessoires.

                En weet dat het merendeel van de mensen die dit zonder kennis van zaken zelf installeren, dit op een verkeerde manier doen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #68
                  Re: Verisure alarm

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Dat + het jaarlijks of maandelijks onderhoudscontract, installatie, accessoires, ...

                  ... vind ik persoonlijk wat veel geld. Afhankelijk wat je wil beveiligen natuurlijk.
                  Als je natuurlijk heel wat goudklompen binnen handbereik hebt liggen, dan is het de moeite waard voor inbrekers.

                  Ondanks de efficiëntie van nieuwe preventiemaatregelen, blijft het aantal inbraken stijgen in België.
                  De gekende statistiekjes: om de 7 minuten is er nog steeds een inbraak in België.
                  Gemiddeld probeert een inbreker gedurende 3 minuten tijd uw deur los te maken. Wanneer het na 3 minuten niet gelukt is, geeft hij het meestal op. Een huis met goed schrijnwerk zullen ze waarschijnlijk overslaan. Zorg daarom voor een veilig deurslot.
                  Gemiddeld is een dief ook maar 3 minuten binnen om vanalles mee te graaien.

                  Noch beveiligingsfirma noch politie staat binnen de 5 minuten aan uw deur om de dief te klissen.

                  De top 3 van gestolen objecten zijn geld, juwelen en horloges. Ik heb geen van die zaken in huis. De enige ring is onze trouwring, geld staat op de rekening en die kan je blokkeren, horloge niet nodig.
                  Ja, ze kunnen je tv, pc of camera stelen, maar dat zijn nu ook niet zo'n zaken van noemenswaardig grote bedragen, (bij mij vaak budgetvriendelijk aangekocht), zodat ik niet geruïneerd ben.
                  En zaken waar je emotioneel aan gehecht bent, zoals foto's van je kinderen, zijn eigenlijk het meest waard, en worden weinig tot niet gestolen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Conclusie, een inbreker maalt er niet om, breekt ook in bij mensen mét (duur) alarm, graait vanalles mee en 3 minuten later is hij weg.
                  Stel dat de inbreker evenveel meeneemt aan waarde bij jou, als bij je buurman zonder alarm, wat ben jij dan extra kwijt? Het fortuin dat je hebt uitgegeven aan je alarminstallatie?
                  Je bent hoedanook je spullen kwijt, en het enige dat je kan terugkrijgen is wat centen van een diefstalverzekering die je hebt afgesloten. Een alarm brengt je noch je spullen, noch je geld terug.

                  Het heeft bij ons helemaal niks te maken met wat we zouden kwijt zijn bij een inbraak, of de schade die ze veroorzaken in een poging tot, want daar zijn we voor verzekerd, maar gewoon trachten te vermijden dat ze überhaupt binnenkomen.
                  Ik zou veel liever voor 10.000 euro bestolen worden van zaken die ze buiten (hypothetisch natuurlijk) meenemen, dan dat vreemden/dieven zouden hebben rondgelopen in onze woning, alles over hoop hebben gehaald, en niks hebben meegenomen.
                  Ik ben ooit in de woning van onze buren geweest na een inbraak, waarbij ze relatief weinig kwijt waren, en je wil het niet meemaken, dat kan ik je verzekeren.
                  Ze hadden wel de reservesleutels van de twee wagens en de huissleutels meegenomen... begin maar te vervangen hé.

                  Ik heb trouwens weet van een inbraak jaren terug in een buurgemeente waar ze niks hebben meegenomen, maar waar ze wel een feestje hebben gehouden (de mensen waren op reis).
                  Alle meubels, lederen salon incluis, waren vernield, ketchup, olie, mayo, mosterd enz op het behang en de tapijten, alle gordijnen/overgordijnen vernield....enz, enfin te lang om op te noemen... en bij die mensen was er niks gestolen .

                  En wat is veel geld, er zijn er zelfs die een fototoestel kopen dat zoveel, en soms nog veel meer, kost, terwijl je dezelfde foto kan nemen met je smarphone.
                  Het is maar waar een mens zijn geld wil aan spenderen hé. Maar geld geven aan prullen, zelfs al kosten die niet veel, doen wij niet (meer).

                  En weet je wat het goedkoopste alarm is ? Je deurbel afleggen. In de meeste gevallen wordt bij inbraak overdag eerst aangebeld. Wanneer ze tot aan de voordeur de bellen horen rinkelen en er komt niemand opendoen, dan is het duidelijk dat er niemand thuis is hé. En doet er iemand open dan vragen ze wel of er ergens bvb een anonymous in de straat woont.

                  Wanneer ze geen bel horen, weten ze niet of die zich ergens in de keuken bevindt waar de bewoners ze horen en zij niet, of dat het een soort zoemer is, enz ... Goedkoop hé.
                  Last edited by Guest17; 20 september 2016, 16:16.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Verisure alarm

                    Er zijn ook mensen die een alarm nemen voor hun persoonlijke veiligheid, je moet maar eens thuis zijn als ze snachts inbreken, of je moet maar eens onder schot gehouden worden, ikzelf werk al 10 jaar in deze sector en het is al gezegd ze hoeven zeofs niets te stelen de schade kan dan al enorm zijn


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                    • #70
                      Re: Verisure alarm

                      Oorspronkelijk geplaatst door fishione Bekijk bericht
                      Er zijn ook mensen die een alarm nemen voor hun persoonlijke veiligheid, je moet maar eens thuis zijn als ze snachts inbreken, of je moet maar eens onder schot gehouden worden, ikzelf werk al 10 jaar in deze sector en het is al gezegd ze hoeven zeofs niets te stelen de schade kan dan al enorm zijn


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Voila, dat is het, morele schade kan veel erger zijn dat materiële.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Verisure alarm

                        Oorspronkelijk geplaatst door fishione Bekijk bericht
                        Er zijn ook mensen die een alarm nemen voor hun persoonlijke veiligheid, je moet maar eens thuis zijn als ze snachts inbreken, of je moet maar eens onder schot gehouden worden, ikzelf werk al 10 jaar in deze sector en het is al gezegd ze hoeven zeofs niets te stelen de schade kan dan al enorm zijn
                        Exactly, iemand uit de sector zal het uiteraard aanbevelen.
                        En elke neuro linguïstische programmeur zal 'angst' als eerste argument aan zijn klant opdringen, dat werkt namelijk heel goed in de verkoop.
                        Kijk ook maar naar verkopers van vb reisannulatieverzekeringen, die gaan ook alle mogelijke doemscenario's oprakelen om iemand bang te maken zodat die uiteindelijk toch de verzekering afsluit.
                        Men probeert je iets op te dringen dat je initieel niet nodig had, een nieuwe behoefte, gecreëerd door angst.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Verisure alarm

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Exactly, iemand uit de sector zal het uiteraard aanbevelen.
                          En elke neuro linguïstische programmeur zal 'angst' als eerste argument aan zijn klant opdringen, dat werkt namelijk heel goed in de verkoop.
                          Kijk ook maar naar verkopers van vb reisannulatieverzekeringen, die gaan ook alle mogelijke doemscenario's oprakelen om iemand bang te maken zodat die uiteindelijk toch de verzekering afsluit.
                          Men probeert je iets op te dringen dat je initieel niet nodig had, een nieuwe behoefte, gecreëerd door angst.
                          Ik verdien niets meer of minder met een aanbeveling ja dan neen, ik zie dan ook het nut er niet van in om klanten dingen aan te smeren dat niet nodig zijn, het is niet omdat dit nu bij jouw gebeurd is dat iedereen in onze sector zo is, ja als centrales 15 - 20 jaar oud zijn zal ik wel eens aanbevelen deze te vervangen, een pc hou je toch ook geen 20 jaar? Je moet nu ook niet iedereen over dezelfde lijn trekken. Maar degelijk kwalitatief materiaal en service kost uiteindelijk geld


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Re: Verisure alarm

                            Oorspronkelijk geplaatst door fishione Bekijk bericht
                            het is niet omdat dit nu bij jouw gebeurd is dat ...
                            Er is helemaal niets bij mij gebeurd... En ik heb ook geen alarm.

                            Het ging in dit geval om de voorspelbaarheid dat jij, toevallig iemand uit de sector, het aanbeveelde.
                            Alsof jij zou komen zeggen om het niet te doen.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Verisure alarm

                              Mijn excuses dan. ikzelf heb thuis geen alarmsysteem ...


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment


                              • #75
                                Re: Verisure alarm

                                Oorspronkelijk geplaatst door fishione Bekijk bericht
                                ikzelf heb thuis geen alarmsysteem ...
                                En wat zijn de redenen voor jou om er geen te installeren?

                                Comment

                                Working...
                                X