Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verisure alarm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verisure alarm

Ik vind het momenteel niet nodig, ik voel mij op men gemakt thuis en zie momenteel het nut er niet van in, moest ik het zetten is het voor mijn vriendin op haar gemak te stellen moest ik niet thuis zijn savonds magneetcontacten op de vensters en deuren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fishione Bekijk bericht
      als centrales 15 - 20 jaar oud zijn zal ik wel eens aanbevelen deze te vervangen, een pc hou je toch ook geen 20 jaar?
      Waarom zou je aanbevelen om te veranderen zolang er geen defecten zijn?
      Niets garandeert dat een nieuw systeem langer zal meegaan. 😆

Akkoord bij een duur defect ... dan investeren in een oud systeem is wat belachelijk.

Een PC voldoet meestal niet meer voor recente software en zo, dat is voornamelijk de reden dat die sneller vervangen worden.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Ik vind het momenteel niet nodig, ik voel mij op men gemakt thuis en zie momenteel het nut er niet van in, moest ik het zetten is het voor mijn vriendin op haar gemak te stellen moest ik niet thuis zijn savonds magneetcontacten op de vensters en deuren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Een alarm is als een omnium ... velen beseffen pas dat ze die nodig hebben als het te laat is en wanneer ze die hebben, dan hopen ze die nooit nodig te hebben. 😆
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Waarom zou je aanbevelen om te veranderen zolang er geen defecten zijn?
          Niets garandeert dat een nieuw systeem langer zal meegaan. [emoji38]

Akkoord bij een duur defect ... dan investeren in een oud systeem is wat belachelijk.

Een PC voldoet meestal niet meer voor recente software en zo, dat is voornamelijk de reden dat die sneller vervangen worden.
          Een echte reden voor vervanging is er niet zolang het werkt en doet wordt wat ervan verwacht word is er geen reden toe, maar als het defect is sta je ineens voor een onverwachte kost en na 20 jaar laat ons eerlijk zijn een systeem van 1990 of 2000 is qwa technologie niet meer te vergelijken met deze tijd, draadloos, apps, meldkamers over ip, gsm, mobiel netwerk etc...
          ik zou het liever als een kost zien dat gepland is dan ongeland vergeet niet veel systemen van 20 - 30 jaar oud kom je met het vervangen van enkel centrale niet toe en moeten ook klavieren en dergelijke vervangen worden

Comment

na 20 jaar laat ons eerlijk zijn een systeem van 1990 of 2000 is qwa technologie niet meer te vergelijken met deze tijd, draadloos, apps, meldkamers over ip, gsm, mobiel netwerk etc...
            Liever een bedraad systeem van 20 jaar oud, dan een nieuw draadloos systeem dat je buiten werking kan stellen met een zendertje dat je voor 100€ op Ebay koopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Liever een bedraad systeem van 20 jaar oud, dan een nieuw draadloos systeem dat je buiten werking kan stellen met een zendertje dat je voor 100€ op Ebay koopt.
              Och ja ... als ze willen.

Kleef XYZ-Security op uw wagen, stop voor eender welke woning en loop binnen.
              In 99% van de gevallen denken buren dat ze een onderhoud doen en niemand reageert.

Meldkamer of niet ... die zijn toch niet binnen de 5 minuten ter plaatse. 😆

En zie maar dat ze uw buitensirene niet pikken. 😊
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
                Ik heb de meldkamer opgezegd maar het alarm wat ik betaald heb werkt niet meer nu. Logisch lijkt me dat verre van. Mijn eigen alarm dat werkt gewoon niet meer omdat het vanop afstand werd geblokkeerd. Ik wil het gewoon kunnen aanzetten wanneer ik thuis vertrek en het kunnen uitschakelen als ik terug thuis kom.
                Kraaike :Heb juist hetzelfde voor : na 2 jaar meldkamer opgezegd en de 1ste Juni ( nieuwe maand zonder meldkamer )kon het alarm niet meer afzetten met mijn code.Heb moeten bellen en vragen om het af te zetten,wat ze gedaan hebben.Gevraagd om het signaal dat zij ontvangen bij alarm,nu naar mij te sturen ,naar mijn GSM. Onmogelijk!!!!volgens de operator; zit nu zonder alarm,niet tegenstaande een factuur van 787.22 euro betaald.Een contract heb ik niet,ook geen uitleg achteraan op de factuur, niks .

Comment

Working...