Re: Wie doet zelf klein onderhoud wagen / kostenbesparing ?
Watte ???? Tweeduizend euro besparen op een jaar ???? Ik mag hopen dat je het dan over een 20-tal wagens hebt, want anders .
Ik betaal éénmaal per jaar voor een klein onderhoud zo'n 100 à 125 euro.
Ik rij ongeveer 8 jaar met m'n wagen, dus aan onderhoud betaal ik dan nog geen 1.000 euro over die 8 jaar.
Zelfs met een smeerput in mijn garage, en iemand die het gratis zou komen doen, dan nog begon ik er niet aan.
En ik ken die particuliere smeerputten.... meestal smerige putten die met nog smeriger planken dichtgelegd zijn....die zou er hier niet inkomen hoor.
Maar jouw smeerput zal wel zo niet zijn denk ik.
Er is natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid... dat je bvb met zeer oude auto's rijdt waar veel kosten/onderhoud aan is .
Oorspronkelijk geplaatst door notex
Bekijk bericht
Ik betaal éénmaal per jaar voor een klein onderhoud zo'n 100 à 125 euro.
Ik rij ongeveer 8 jaar met m'n wagen, dus aan onderhoud betaal ik dan nog geen 1.000 euro over die 8 jaar.
Zelfs met een smeerput in mijn garage, en iemand die het gratis zou komen doen, dan nog begon ik er niet aan.
En ik ken die particuliere smeerputten.... meestal smerige putten die met nog smeriger planken dichtgelegd zijn....die zou er hier niet inkomen hoor.
Maar jouw smeerput zal wel zo niet zijn denk ik.
Er is natuurlijk ook nog een andere mogelijkheid... dat je bvb met zeer oude auto's rijdt waar veel kosten/onderhoud aan is .
Comment