Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Het nieuws duurde geen 40 minuten en het ging geen 30 minuten over het voetbal, maar soit, overdrijven moet kunnen.
    Maar als je daar last van hebt, er is normaal aan elke TV een aan/uit knop, en mocht je die niet vinden, dan staat die meestal ook op de afstandsbediening.
    En als het voetbalnieuws je dusdanig stoort, kijk dan naar het nieuws op 'de redactie.be' en kies de items uit die je wèl wil zien.
    Allemaal héééél makkelijk toch .
    Inderdaad geen 40 minuten , 38 à 39 minuten ...
    Even gemakkelijk als hier geen commentaren meer te geven, geen topics meer op te starten ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #62
      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Inderdaad geen 40 minuten , 38 à 39 minuten ...
      Even gemakkelijk als hier geen commentaren meer te geven, geen topics meer op te starten ...
      Schreef ik iets wat niet waar/juist is .
      En jouw laatste zin...het is en blijft jouw keuze.

      Comment


      • #63
        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Vandaag op Eén: voetbal, uiteraard; 2x EK. Op Canvas: UEFA voetbal, later Sporza (Basketbal) en tenslotte een film, een Deense komedie. Waarover? Over voetbal natuurlijk!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • #64
          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Het journaal duurde geen 40 minuten en het ging geen 30 minuten over het voetbal, maar soit, overdrijven moet kunnen.
          Maar als je daar last van hebt, er is normaal aan elke TV een aan/uit knop, en mocht je die niet vinden, dan staat die meestal ook op de afstandsbediening.
          En als het voetbalnieuws in het journaal je dusdanig stoort, kijk dan naar het nieuws dat je wel wil zien en/of interessant genoeg vindt op 'de redactie.be'.
          Je kan daar item per item wel of niet bekijken.
          Allemaal héééél makkelijk toch .

          PS Er wordt hier jaar in jaar uit reeds voldoende gekankerd op alles en nog wat van ons landje, waarom mogen we dan eens niet een klein beetje fier zijn wanneer we mogen deelnemen aan het EK !?
          En ik heb nog altijd liever wat voetbalnieuws op TV dan die eindeloze uren in het nieuws waar het gaat over staking hier, staking daar ... Dat zien we reeds jaaaaren aan één stuk.
          We zijn wel niet altijd over alles 100% akkoord, maar hier
          Ik ben geen voetbalfanaat, maar een goeie match kan ik best smaken. Ik ga wel niet alle wedstrijden bekijken.
          Als oud-atleet ga ik natuurlijk ook Rio van dichtbij volgen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #65
            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            In afwachting dat "den tour" start, kijk ik met veel plezier naar Karl Vannieuwkerke die een review heeft gemaakt van "de tour van Lucien Van Impe in '76".
            Pure nostalgie op zijn De Pré-historie's.
            Véél mooier dan die groene grasmat vol gladiatoren.
            Alléz...volgens mij hé

            Comment


            • #66
              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              En ik amuseer me hier rot als ik zie dat er zijn die zo goed als pretenderen dat er nu niks anders meer is dan voetbal .
              Die hun visie op 'het leven' is wel heel beperkt denk ik dan.

              Enfin, eind volgende week zijn wij weer weg naar La Douce France... maar niet naar het voetbal, al ga ik het daar ook blijven volgen, met supporters vlag en al (aan onze vakantiewoning wel te verstaan, wel niet aan de auto).
              Last edited by Guest17; 11 juni 2016, 17:18.

              Comment


              • #67
                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Tellen die stoelen die in het rond vliegen ook mee als doelpunt?
                Mooie "sport" noemen ze dat.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #68
                  Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Ah, al die kritiek op altijd.
                  Laat voetbal toch gewoon een "feest" blijven.

                  En dan durven ze er nog bijzeggen dat één van die leeghoofden "een celstraf riskeert"...
                  Ze heel de ravage laten degelijk herstellen en vervolgens een flinke geldboete, DAT moeten ze krijgen als sanctie.
                  Met een celstraf gaan ze alléén maar pronken bij hun soortgenooten!

                  Hard kloppen met stevige matrakken, ze murw kloppen, dàt moeten ze doen met die smerige kaalkoppen! Ermee praten kan toch niet, daar zijn ze te dom voor!
                  De ordediensten hebben het verdorie nog niet moeilijk genoeg, dat die onnozelaars nog wat meer problemen moeten veroorzaken!
                  Last edited by dréten; 12 juni 2016, 13:24.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Tsja, dat crapuul tracht altijd het feest kapot te maken, en dat zal wel altijd zo blijven. Zie maar naar de beelden, ze kloppen, gooien, vechten...tot er een paar politie agenten afkomen, dan vluchten ze als een bende bange mussen... lafaards dus heel eenvoudig. Zoals dréten reeds aangaf worden ze veel te laks aangepakt, echt jammer dat la gendarmerie niet met scherp mag schieten, want dat doe je toch op ongedierte.

                    En dit is niet alleen rond het voetbal, want wie regelmatig eens op reis gaat naar het buitenland heeft dit reeds allemaal jaaaren geleden zien aankomen.
                    Tot voor een paar jaar waren het de Engelsen die op alle mogelijke toeristische plaatsen het leven van de andere toeristen zuur maakten door hun oeverloos zuipen, en dat door beide seksen en zowel oud als jong.

                    Nu zijn het de Russen die aan het opkomen zijn. Wij hebben het ondervonden in Cyprus, toen wij er voor het eerst kwamen viel alles nog mee, maar de laatst keren was er een overvloed aan Russische toeristen.
                    Men noemt ze de nieuwe rijken van Rusland, en ze gedragen zich ook zo, waar ze komen/verblijven is alles van hen, en alle aandacht moet ook naar hen gaan.
                    En hoe ze rijk geworden zijn... dat willen we vooral niet weten.

                    Nu is het zoeken naar een paar regio's die nog niet toeristisch gekend zijn, en gelukkig hebben wij er zo een paar waar we met regelmaat terugkeren...zolang het duurt tenminste.
                    Want ook daar komen wij soms al eens een 'verdwaalde' Rus tegen.

                    Dus zolang Rusland en Engeland op het EK zijn, zal het prijs zijn.
                    Jammer maar helaas.
                    Last edited by Guest17; 12 juni 2016, 14:22.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                      En dan durven ze er nog bijzeggen dat één van die leeghoofden "een celstraf riskeert"...
                      Meestal wordt dit soort debielen "naar de grens geëscorteerd" en komt er verder weinig van. Het is eigenlijk ideaal om als herrieschopper naar grote voetbalevenementen te gaan, wat je ook uitspookt, er komt weinig tot niets van. Doe hetzelfde buiten zo'n evenement en je mag de rest van je leven afbetalen.
                      Meestal zijn die pipo's dan nog "bekend bij de politie" ook.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #71
                        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        We weten maar wat ze ons op radio en TV wijsmaken.
                        We weten niet wat er aan de wedstrijd Engeland - Rusland vooraf ging.
                        Maar het Russisch volkslied door gejoel en gefluit overstemmen getuigd toch van het weinige respect dat vele Engelsen hebben voor het volkslied van een ander land.
                        Dat de Russen de Engelsen aanvielen na de wedstrijd getuigd dan weer van de ruigheid van de Russen.
                        En voor al diegenen die hier zo tegen het voetbal zijn, heel die circus heeft absoluut niks met voetbal te maken.
                        Ik zie nooit de Duitsers op de vuist gaan met de Fransen ook al hebben ze meerdere oorlogen onder elkaar uitgevochten, het zijn twee geciviliseerde landen geworden.
                        Ik heb nochtans heel veel respect voor de Engelsen, dat weten de ouderen op BD hier heel goed, maar ze moeten die vechtersbendes in Engeland houden.
                        Die komen enkel naar het vaste land om herrie te schoppen nadat ze zichzelf lazarus hebben gedronken.
                        Die hooligans vertegenwoordigen NOOIT het Engelse volk!!!!!!!!
                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          We weten maar wat ze ons op radio en TV wijsmaken.
                          We weten niet wat er aan de wedstrijd Engeland - Rusland vooraf ging.
                          Maar het Russisch volkslied door gejoel en gefluit overstemmen getuigd toch van het weinige respect dat vele Engelsen hebben voor het volkslied van een ander land.
                          Dat de Russen de Engelsen aanvielen na de wedstrijd getuigd dan weer van de ruigheid van de Russen.
                          En voor al diegenen die hier zo tegen het voetbal zijn, heel die circus heeft absoluut niks met voetbal te maken.
                          Ik zie nooit de Duitsers op de vuist gaan met de Fransen ook al hebben ze meerdere oorlogen onder elkaar uitgevochten, het zijn twee geciviliseerde landen geworden.
                          Ik heb nochtans heel veel respect voor de Engelsen, dat weten de ouderen op BD hier heel goed, maar ze moeten die vechtersbendes in Engeland houden.
                          Die komen enkel naar het vaste land om herrie te schoppen nadat ze zichzelf lazarus hebben gedronken.
                          Die hooligans vertegenwoordigen NOOIT het Engelse volk!!!!!!!!
                          Niet volledig mee eens. Ook in eigen land zijn de Engelsen ongeveer idem. Reeds verschillende keren meegemaakt.
                          Ga op vrijdag of zaterdagavond naar een pub en zowat 90 % van de aanwezige Engelsen zijn str.ntzat.
                          Na middernacht liggen of hangen ze laveloos in de goot.
                          En dat was/is zo als er geen voetbal is ook, dus....

                          Heel raar, maar de Ieren drinken zich ook knockout, maar gaan dan braaf naar huis.

                          Maar ik heb er natuurlijk niet gewoond, slechts een tiental keer op vakantie geweest, is spreek dus van hoop en al een 100-tal dagen dat ik er verbleven heb, en dat in diverse regio's.
                          Het was dan nog altijd buiten de grootsteden, ik mag er niet aan denken hoe het er daar aan toe gaat.

                          De laatste keer dat we die uitspattingen meemaakten was nog niet zo lang geleden in Sevenoaks (al zéker geen grote stad) op vrijdagavond.
                          Wij konden niet vlug genoeg in ons hotel (The Royal Oak Hotel - de naam laat het beste vermoeden, maar ondanks de prijzen was het ook maar om zo te laten) zijn, maar daar in de bar was het al niet veel beter.
                          Dan maar rap ons kamer opgezocht en 's anderdaags rap naar ons o zo goed landje .
                          Last edited by Guest17; 12 juni 2016, 15:59.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Ach kom, dat is onderdeel van onze normen en waarden, het is cultureel erfgoed, ... enz.









                            En dat is maar 1 club ...

                            Daar wonen dat is al zoiets als wonen in die gebieden die zopas allemaal onder water stonden ... je leert er mee leven, je komt regelmatig in het nieuws, .... of naast een luchthaven .... of naast een Sinksenfoor .... (oh wacht, daar is 5 man en een paardekop genoeg om die definitief uit de achtertuin te laten verwijderen)

                            Comment


                            • #74
                              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Wat ze doen in eigen land moeten ze zelf weten, ik bedoel dat wij ons daar niet moeten mee moeien.
                              Maar wat ze in Marseille gedaan hebben is zuivere hooliganisme.
                              En wees gerust, die Russen zijn ook geen zoetjes herinner je maar het EK 2012 in Oekraïne en Polen.
                              Russen en Polen lusten elkaar rauw en de Oekraïners zijn nu ook nooit beste vriendjes geweest van de Russen.
                              Frankrijk bedreigd door terroristen, en dan komen die gasten efkens af om hun te bezatten en alles kort en klein te slaan.
                              Ze moesten de rekening eens naar de EUFA sturen, die zouden de schade en onkosten mogen betalen in plaats van altijd maar hun zakken te vullen.
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht

                                En dat is maar 1 club ...

                                Daar wonen dat is al zoiets als wonen in die gebieden die zopas allemaal onder water stonden ... je leert er mee leven, je komt regelmatig in het nieuws, .... of naast een luchthaven .... of naast een Sinksenfoor .... (oh wacht, daar is 5 man en een paardekop genoeg om die definitief uit de achtertuin te laten verwijderen)
                                Je citeert daar ook DE meest gevreesde ploeg van 't Stad, wat zeg ik, van Europa. Wat ze op de parking uitrichten kan hen geen blaas schelen.
                                Ik weet nog heel goed dat toen die in eerste klas speelde er 10x meer politie aanwezig was dan gewoonlijk en dan nog lieten ze een spoor van vernieling achter.
                                En ze zijn echt met een beetje veel meer dan met 10 hoor.
                                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X