Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Ik ben ook geen voetballiefhebber, maar iedereen mag van mij wel zijn of haar hobby hebben.

    Ik ben dus ook niet verplicht om naar de voetbalmatchen te kijken, als hier geen film opstaat, dan is het meestal wel Discovery of National Geographic, en daar heb ik nog niet veel voetbal gezien...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #32
      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Er zijn een paar miljoen mensen in België die er wel naar kijken.
      Ik kijk af en toe, en gun het iedereen.

      Je moet op rosenmontag eens alleen in een duits Hotel zitten. 99% van de zenders toont dan bendes zatte duitsers.
      Laat die mensen hun plezier toch.

      Zolang ze niet in mijn tuin komen zuipen of voetballen mogen ze van mij door gaan. Ik gun mensen hun voetbal of Koen Wouters.

      Comment


      • #33
        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Ik ben ook geen voetballiefhebber, maar iedereen mag van mij wel zijn of haar hobby hebben.

        Ik ben dus ook niet verplicht om naar de voetbalmatchen te kijken, als hier geen film opstaat, dan is het meestal wel Discovery of National Geographic, en daar heb ik nog niet veel voetbal gezien...
        Wijze woorden, want er zijn er zelfs die fotografie als hobby hebben... je ziet iets en je legt het vast....je ziet het toch waarom dan nog vastleggen (?)... maar ik hoor ook bij die kudde .

        Beide aangehaalde zenders zijn ook mijn favorieten, en doe daar nog maar Evenaar en Arte bij en ook een paar specifieke programma's op andere zenders, zenders waar ik anders normaal nooit naar kijk.
        Maar ook hier ieder zijn goesting, persoon lijk walg ik bvb. van de Koningin Elisabeth wedstrijd uitzendingen, maar het heeft wellicht ook zijn aantal kijkers, want anders zouden ze het niet uitzenden.
        Last edited by Guest17; 4 juni 2016, 08:10.

        Comment


        • #34
          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Bij mij zit er op de TV een knop waarmee ik hem aan, maar ook uit kan zetten. Erg handig als ik dingen niet wil zien.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #35
            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            Bij mij zit er op de TV een knop waarmee ik hem aan, maar ook uit kan zetten. Erg handig als ik dingen niet wil zien.
            Oeps, nog eentje uit de jaren stillekes?
            Ik kan mijn TV alleen nog met de afstandsbediening en een knop achteraan het scherm op "Stand by" zetten.
            En aan zij die voetbal haten, ik heb zelfs Play Sport.
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #36
              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              En aan zij die voetbal haten, ik heb zelfs Play Sport.
              Ik ook.. maar niet voor voetbal en enkel van maart tot november

              Comment


              • #37
                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Let wel, voor de boel hier ontploft: Ik hun iedereen zijn pleziertje hoor. En ik ben trouwens ook recreatief erg met fietssport bezig. En ik kijk uit naar de Tour en de Olypics. Maar ik kan er niet bij dat iedereen quasi verplicht wordt meegezogen in die voetbalonzin. En dat van maaanden op voorhand.
                Wie voetbalminded is die zal er heus wel op tijd bij zijn. Ook zonder al de merchandising.

                Comment


                • #38
                  Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Dréten, we zijn nog niet zo heel lang geleden van hooliganisme verlost, vandaar al dat gedoe en ook, die mega "vedetten" moeten ferm betaald worden en dik in de watten gelegd worden hé.
                  Ik kijk ook graag naar de klassiekers, de Giro en de Tour maar niet van het begin tot het einde. En die koersjes rond de kerktoren kunnen mij gestolen worden.
                  Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Let wel, voor de boel hier ontploft: Ik hun iedereen zijn pleziertje hoor. En ik ben trouwens ook recreatief erg met fietssport bezig. En ik kijk uit naar de Tour en de Olypics. Maar ik kan er niet bij dat iedereen quasi verplicht wordt meegezogen in die voetbalonzin. En dat van maaanden op voorhand.
                    Wie voetbalminded is die zal er heus wel op tijd bij zijn. Ook zonder al de merchandising.
                    De reden moet je niet ver zoeken. Het verkoopt, het brengt geld op, en doet de economie draaien.
                    Dat is hard nodig om al die dikke pensioenen te betalen.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Wablief?
                      Hopelijk telt hun huidige maandloon niet mee voor hun pensioen!!!!!
                      In dat geval maken ze brandhout van de pensioenkas.
                      Hum, brood en spelen.................. uit welke tijd stamt dat?
                      Miljaard zet die pseudo vedetten eens aan het werk op een bouwwerf, dan gaan ze weten wat werken is.
                      En als er een baksteen op hun tenen valt gaan ze pas beseffen wat pijn is.
                      Ik zie graag voetbal maar soms is de commedia del arte te groot errond. Ze vallen als vliegen, bij het minste fysiek hebben ze het "wonderwater" nodig.
                      Ja, bij een verstokte voetballiefhebber als ik is de maat soms vol.
                      En over de huidige arbitrage zwijg ik liever, het is niet meer aan te zien welke kiekens zonder kop er ronddolen op de velden.
                      Ik zeg wel "ronddolen" omdat ze zich gewoon totaal verkeerd opstellen bij het spelverloop.
                      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        't Zal seffens erg stil worden hier
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #42
                          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Jullie Belgen hebben de gekkigheid in Nederland niet meegemaakt toen oranje nog mocht meedoen. Alle Tokkies zaten met bakken bier voor hun huis, alle straten in onze wijk waren met dat vreselijke oranje gekleurd.
                          Ik gun en de meeste Nederlander gunnen toch dat de Rode Duivels succesvol zullen zijn, al zal ik er niets van zien. Ik ben wel blij dat het Nederlands elftal niet meedoet: rust in de wijk.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Als de Rode Duivels zo verder spelen gelijk de laatste weken, dan zal het ook sneller rustiger worden
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Als de Rode Duivels zo verder spelen gelijk de laatste weken, dan zal het ook sneller rustiger worden
                              Dan halen ze zelfs de tweede ronde niet. Hun drie laatste wedstrijden waren beneden alle peil.
                              Ik ga weer sparen in sigarenbandjes of postzegels, nah.
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Wil iemand mij eens kort uitleggen wat "goed spelen" eigenlijk betekent? Heeft dat iets met méér of minder geld te maken? :-)

                                Comment

                                Working...
                                X