Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

Och, douanes.
    De ergste keer was toen ik in Quito het vliegtuig terug wou nemen naar huis. Stond er toch wel een stempel van Colombia in mijn paspoort.
    Twee uur ben ik gefouilleerd tot op de naad van mijn kleren, de drugshond kreeg ik bijna mee naar huis .
    Gans de bagage lag uitgestrooid in een lokaaltje.
    Het aangekocht speeltje van mijn jongste zoontje werd tot 2x toe onder de scanner gehaald.
    Ze hebben mij dan in spoed met 3 man begeleid naar het vliegtuig of ik was mijn vlucht kwijt.
    En nog een aantal ervaringen meegemaakt in La Paz, Chicago, Yangon, Islamabad en Teheran.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      ............................................
      Op vakantie volstaat de tablet (gewicht/afmetingen) maar als we met de auto ergens naartoe gaan is de laptop toch handiger en thuis doet de desktop het zware werk. Surfen en mailen? Dan is een tablet voldoende maar Photoshop of Premiere...?
      Hier krak hetzelfde. Wanneer je op vliegtuigreizen de tablet meeneemt, dan kan die ter plaatse in de huurwagen ook fungeren als GPS (wij gebruiken OpenStreetMap).
      De GPS'en die de verhuurbedrijven aanbieden, zijn meestal niet zo denderend en zijn ook weer een extra kost bovenop de huur van de wagen.
      Vroeger namen we een losse GPS mee van thuis, maar dat was dan weer dat beetje extra bagage, en nu is dat vervangen door de tablet.
      Ook handig voor de dagelijkse Vlaamse nieuwsuitzendingen, krant, weerberichten, getijden (als zeevisser altijd goed om weten), blauwe en gouden uurtje... kortom teveel handige toepassingen om op te noemen.
      En voor dat alles is het toch altijd net even aangenamer dan op het schermpje van een smartphone te moeten zitten turen.
      Vóór wij een tablet hadden dachten wij ook er geen nodig te hebben... tot je er eentje hebt en alle voordelen begint te kennen.
      Nu, het is zoals steeds op z'n Westvlaams gezegd : "Ieder zeuge ze meuge, en......" enfin de rest mogen jullie zelf invullen want er zijn nogal wat variaties .
      Last edited by Guest17; 23 mei 2016, 14:43.

Comment

Working...
      X