Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

    Daar hebben we dan weer de Apple pencil voor
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht


      Dat heb ik ook nergens beweerd, toch?
      Ts komt hier beleefd posten dat je maar beter even wacht met updates, en jij komt hier schrijven dat je eigenlijk geen tablet nodig hebt.

      En je reactie werd zo heftig geïnterpreteerd dat de TS alles wist.
      Zet je eens in zijn schoenen hé.

      Over elk gadget of voorwerp kan ik meer argumenten geven waarom je het niet nodig hebt.
      Ik ga er van uit dat mensen slim genoeg zijn om te kiezen wat ze kopen.

      (Geschreven op mijn iPad).

      Comment


      • #18
        Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ts komt hier beleefd posten dat je maar beter even wacht met updates, en jij komt hier schrijven dat je eigenlijk geen tablet nodig hebt.

        En je reactie werd zo heftig geïnterpreteerd dat de TS alles wist.
        Zet je eens in zijn schoenen hé.

        Over elk gadget of voorwerp kan ik meer argumenten geven waarom je het niet nodig hebt.
        Ik ga er van uit dat mensen slim genoeg zijn om te kiezen wat ze kopen.

        (Geschreven op mijn iPad).
        +1
        Sommigen hier op CC hebben er hun taak van gemaakt op ALLES te reageren alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, alles kennen en weten. Daarom dat dit het meest verziekte deel van BD is geworden.

        Comment


        • #19
          Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Sommigen hier op CC hebben er hun taak van gemaakt op ALLES te reageren alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, alles kennen en weten.
          Is dat niet eigen aan een forum?
          Als je iets openbaar plaatst, dan geef je ook iedereen de mogelijkheid daar een reactie op te geven en niet iedereen deelt dezelfde mening.
          En als een bepaalde reactie naast de kwestie zit, dan is men niet verplicht om daar verder op in te gaan ... men kan het ook gewoon negeren of als het te grof of persoonlijk wordt ook het uitroepteken gebruiken.
          En wie openbaar een vraag stelt, die geeft eigenlijk te kennen dat hij het zelf ook niet weet.

          Ik heb ooit het winterbandentopic gestart ... meer dan 50% van de reacties draaien er eigenlijk om dat je geen winterbanden nodig hebt en men probeert de onzin ervan te bewijzen.
          Men kan dan kiezen uit uw standpunt verdedigen of reacties negeren.

          Daarom dat dit het meest verziekte deel van BD is geworden.
          Zet bij een foto eens een minder positieve beoordeling of andere mening, ook al geef je die oprecht en eerlijk ... krijg je ook meteen een hoop reacties.
          Als je niet meedraait met hetgeen anderen ervan denken, dan komt er gegarandeerd een discussie van.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

            1) Meedraaien als een schaap in de kudde is nooit goed.
            2) Discussie op een beleefde manier moet altijd kunnen. Met respect voor ieders mening - ook al vind je dat ze ongelijk hebben. ( Zoals Theo het hier ons voordeed)
            3) En als er dan echt iemand zou zijn die dit niet begrepen heeft: gewoon totaal negeren. Ook al kost dit enorm veel moeite. Het is de ergste straf voor zulke personen.

            4) Ik vind Chitchat totaal niet verziekt of zo: er zit een variatie aan onderwerpen in en wekelijks lees/ontdek je wel iets nieuws.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #21
              Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

              Terug on topic. Apple heeft de update terug ingetrokken.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #22
                Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                +1
                Sommigen hier op CC hebben er hun taak van gemaakt op ALLES te reageren alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, alles kennen en weten. Daarom dat dit het meest verziekte deel van BD is geworden.
                De ergste zijn er dan nog uit ....

                Comment


                • #23
                  Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Terug on topic. Apple heeft de update terug ingetrokken.
                  Vervelend dat zoiets gebeurt, maar dat komt overal voor ... bij Apple, Android, Microsoft, ...
                  Zolang maar een oplossing volgt.

                  Bewijs dat geen enkel merk vrij van foutjes is en alle discussies daarover ook overbodig zijn.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                    Klopt.
                    Niemand is vrij van fouten. Ik beoordeel ze dan ook op de manier waarop ze dat oplossen.
                    Voorlopig heb ik met Apple nog maar één probleempje gehad. Bij een iMac kwam er een aanslag achter het scherm. Dat is binnen de garantieperiode proper opgelost en is niet meer terug gekomen.

                    De beste ervaring heeft mijn dochter gehad met Coolblue. Haar nieuwe MotoG viel in het water ca 3 weken na aankoop.
                    Ze heeft dat duidelijk gezegd aan de helpdesk van Coolblue, en die zeiden zelf dat Motorola daar zou moeten tegen kunnen. Ze heeft gewoon een nieuwe gekregen zonder enige discussie. Waar denk je dat wij nu het gros van onze electrspullen kopen....

                    Comment


                    • #25
                      Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Ts komt hier beleefd posten dat je maar beter even wacht met updates, en jij komt hier schrijven dat je eigenlijk geen tablet nodig hebt.

                      En je reactie werd zo heftig geïnterpreteerd dat de TS alles wist.
                      Zet je eens in zijn schoenen hé.

                      Over elk gadget of voorwerp kan ik meer argumenten geven waarom je het niet nodig hebt.
                      Ik ga er van uit dat mensen slim genoeg zijn om te kiezen wat ze kopen.

                      (Geschreven op mijn iPad).
                      Wanneer ik met het vliegtuig reis, vind ik een verdomd makkelijker om een tablet in mijn valies mee te nemen ipv een laptop.
                      Soms zit die zelfs in mijn fototas, die ik altijd als handbagage meeneem.

                      (Off topic : zaterdag ll. moest ik in Ajaccio alle objectieven + body uit mijn fototas halen en die naast mijn fototas op de band plaatsen om alles zo door de handbagagescanner laten passeren..... had ik nog niet meegemaakt ).

                      Voor mij dus leve de tablet .
                      Maar ieder zijn mening daarover zeker.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        en jij komt hier schrijven dat je eigenlijk geen tablet nodig hebt.
                        En ik heb hier al andere reacties gelezen van anderen die schrijven waarom ze hun tablet wel nodig hebben of nodig achtten. (zoals Djivan hierboven nog)
                        Dat zijn even eerlijke persoonlijke ervaringen die gedeeld worden, heb ik geen last van, jij ook niet toch?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        +1
                        Sommigen hier op CC hebben er hun taak van gemaakt op ALLES te reageren alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, alles kennen en weten. Daarom dat dit het meest verziekte deel van BD is geworden.
                        Dat hangt er allemaal vanaf met hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk.

                        Ik heb enkel mijn persoonlijke mening gegeven over een tablet, nooit gezegd dat dit de algemene waarheid is...
                        (maar het was wellicht niet op mij bedoelt, omdat je van 'sommigen' spreekt)
                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Is dat niet eigen aan een forum?
                        Als je iets openbaar plaatst, dan geef je ook iedereen de mogelijkheid daar een reactie op te geven en niet iedereen deelt dezelfde mening.
                        Exactly, dat is wat een forum is.
                        En dat is zoals op alle fora zo. Daar vind ik chit-chat / zwam / offtopic ... vaak het leukste. Maar het wordt pas echt interessant als men openstaat voor maatschappelijke discussies, wat hier niet kan.
                        Daarom dat het hier enkel beperkt is tot toogpraat.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          (Off topic : zaterdag ll. moest ik in Ajaccio alle objectieven + body uit mijn fototas halen en die naast mijn fototas op de band plaatsen om alles zo door de handbagagescanner laten passeren..... had ik nog niet meegemaakt ).
                          Wees blij dat het "maar" dat is ...
                          Ooit in NY alles moeten uitpakken en dan werd dit getest op explosieven.
                          Dan zit alles vol met wit poeder en dat krijg je daar met moeite af, vooral op die matte ruwe onderdelen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Wees blij dat het "maar" dat is ...
                            Ooit in NY alles moeten uitpakken en dan werd dit getest op explosieven.
                            Dan zit alles vol met wit poeder en dat krijg je daar met moeite af, vooral op die matte ruwe onderdelen.
                            Laatst in Dallas bij een tussenstop : groot spel omdat de twee flessen Rhum niet in de voorgeschreven verpakking zaten, nochtans aangekocht in de taxfree van San José.
                            Allee, eerst getest op drugs, flessen uit de verpakking en in een soort machine gestopt. Hoe die kan weten dat er daar geen explosieven inzitten snap ik ook niet. Maar daar waren ze nog min of meer vriendelijk.
                            Vervolgens was het de beurt aan een papaya. "Zitten er daar zaden in ?". Ja vaneigens, in welke vruchten zitten er geen zaden ? Hupla, papaya kwijt.
                            Maar de afschuwelijkste ervaring was in Miami : dreigen, blaffen en bijten.

                            Mijn vrouw heeft een patiente uit Costa Rica en ik heb een collega die getrouwd is met een Guatemalteek, zelfde verhaal. Zij weigeren om nog via de VS te vliegen.
                            Het zal wel een mooi land zijn maar daar zien ze me absoluut niet meer.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                              Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                              Laatst in Dallas bij een tussenstop : groot spel omdat de twee flessen Rhum niet in de voorgeschreven verpakking zaten, nochtans aangekocht in de taxfree van San José.
                              Allee, eerst getest op drugs, flessen uit de verpakking en in een soort machine gestopt. Hoe die kan weten dat er daar geen explosieven inzitten snap ik ook niet. Maar daar waren ze nog min of meer vriendelijk.
                              Vervolgens was het de beurt aan een papaya. "Zitten er daar zaden in ?". Ja vaneigens, in welke vruchten zitten er geen zaden ? Hupla, papaya kwijt.
                              Maar de afschuwelijkste ervaring was in Miami : dreigen, blaffen en bijten.

                              Mijn vrouw heeft een patiente uit Costa Rica en ik heb een collega die getrouwd is met een Guatemalteek, zelfde verhaal. Zij weigeren om nog via de VS te vliegen.
                              Het zal wel een mooi land zijn maar daar zien ze me absoluut niet meer.
                              Ik heb de laatste jaren toch regelmatig op de VS gevlogen ( hoofdzakelijk JFK NY en Hartsfield Jackson Atlanta ) en eigenlijk kan ik niet zeggen dat ik daar "fout" behandeld geworden ben, slechts één keer met veel moeite binnen gelaten maar dat was omdat er pas de vrijdagmiddag een vlucht werd geboekt om de morgen erop reeds te vertrekken ( was een noodgevalletje ) , nog geen hotel ofzo geboekt en dat vonden ze blijkbaar behoorlijk verdacht... met heel veel moeite me toch laten gaan maar intussen was m'n tussenvlucht reeds vertrokken natuurlijk...
                              Verder eigenlijk altijd heel goed geholpen geweest , laatst in december zelfs nog heel knap geholpen geworden door een douane medewerkster in Hartsfield , doordat ik in de file was geraakt ging ik zo goed als zeker m'n vlucht missen , gewoon op een vriendelijke manier de zaken uiteen gedaan zoals ze waren , we gaan dat proberen op te lossen voor u meneer , ik mocht via een speciaal loket een massa volk "inhalen" aan de douane en ik kon nog net m'n vlucht halen

                              Los daarvan heb ik bijna elke keer als ik in luchthavens in de VS geweest ben mijn laptop moeten opstarten ter controle en ook indien ik een fototoestel bijhad steeds moeten aantonen dat het wel degelijk een gewoon werkend fototoestel/lens bleek te zijn... Op zich heb ik daar totaal geen problemen mee, liever zo dan...
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                              Comment


                              • #30
                                Re: Miserie bij Apple, Mensen met een Ipad Pro beter niet updaten momenteel.

                                Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                                Mijn vrouw heeft een patiente uit Costa Rica en ik heb een collega die getrouwd is met een Guatemalteek, zelfde verhaal. Zij weigeren om nog via de VS te vliegen.
                                Het zal wel een mooi land zijn maar daar zien ze me absoluut niet meer.

                                Idem hier. Sinds 1986 zijn we er altijd graag naartoe geweest maar de laatste keer in 2008 te veel last gehad in NY met "rent-a-cops" die een beetje gingen zeggen dat je op het voetpad niet mocht stilstaan (voor foto/video), dat het statief niet mocht staan (in een hoekje van een pleintje, uit ieders weg), de vele controles van rugzakken enz.. Tweede helft van ons verblijf in FL redelijk wat onbeschofte personen tegen gekomen (vooral Key West). De vorige keren was het enkel immigratie waar een streng "stay behind the yellow line" klonk maar voor de rest was het altijd aangenaam, de laatste keer was het omgekeerd, vriendelijke immigratieagenten maar onvriendelijk elders.

                                Wat controle van camera betreft, dat heb ik nog maar enkel in Oslo gehad.

                                Terug wat meer on topic. Op vakantie volstaat de tablet (gewicht/afmetingen) maar als we met de auto ergens naartoe gaan is de laptop toch handiger en thuis doet de desktop het zware werk. Surfen en mailen? Dan is een tablet voldoende maar Photoshop of Premiere...?
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X