Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar klacht indienen bij Bpost?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar klacht indienen bij Bpost?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Hier vanmorgen ook een pakje van Coolblue geleverd ... dat op een dag met veel stakers.
    Ik denk dat die de laatste dagen het nieuws niet bekeken had.
    Het was geen "stakingsdag" maar een "betoging dag". Duidelijk in verschil in bewoording.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Het was geen "stakingsdag" maar een "betoging dag". Duidelijk in verschil in bewoording.
      Wat werken betreft wel niet echt een verschil. ☺
      Maar je hebt gelijk, het was een betoging.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

ik bestel 2 pakjes, ( met 10 minuten tussen bij 1 firma : ik had niet gezien dat ze dat 2de item dat ik wilde ook hadden ) en dat wordt verstuurt meet DHL.
        het 1ste pakje heb ik woensdagmorgen gehad, en het andere staat op hun site nog altijd, dat het vervoert moet worden ( van nederkand naar belgie)
        prima service ( ze hebben ze allebei dezelfde dag binnengekregen van de verkoper, daar heb ik een mailtje van gehad ( autogegenereerd ) en dan kon ik via track het bij dhl volgen, en, het 2de blijft daar gewoon liggen.
        dus de post ?? soms niet zo erg. Alle firma's hebben dat. ( kiala : hun record was 7 dagen, nadat het pakje binnen was bij hen. de post : een pakje gewoon open , en alles eruit , enkel de postzegels terug gekregen als schade vergoeding.
        Een lens gekocht ( had de nummer via track gekregen van de verzender : noot aangekomen, en ik kan niet reklameren, want ik ben niet de verzender ???? tot hiertoe : postnl : de enig war ik nog niets verkeerd mee heb voorgehad.

Comment

Ik moest gisteren een pakje ontvangen via DHL, niemand gezien en ook vandaag niet.
          Woensdag had ik wel een bevestigingmail gekregen ... maar niets te zien.
          Status verandert ook niet op tracking.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            ik bestel 2 pakjes, ( met 10 minuten tussen bij 1 firma : ik had niet gezien dat ze dat 2de item dat ik wilde ook hadden ) en dat wordt verstuurt meet DHL.
            het 1ste pakje heb ik woensdagmorgen gehad, en het andere staat op hun site nog altijd, dat het vervoert moet worden ( van nederkand naar belgie)
            prima service ( ze hebben ze allebei dezelfde dag binnengekregen van de verkoper, daar heb ik een mailtje van gehad ( autogegenereerd ) en dan kon ik via track het bij dhl volgen, en, het 2de blijft daar gewoon liggen.
            dus de post ?? soms niet zo erg. Alle firma's hebben dat. ( kiala : hun record was 7 dagen, nadat het pakje binnen was bij hen. de post : een pakje gewoon open , en alles eruit , enkel de postzegels terug gekregen als schade vergoeding.
            Een lens gekocht ( had de nummer via track gekregen van de verzender : noot aangekomen, en ik kan niet reklameren, want ik ben niet de verzender ???? tot hiertoe : postnl : de enig war ik nog niets verkeerd mee heb voorgehad.
            Ik lees hier net dat Bpost een bod heeft gedaan op PostNL ...
            Last edited by toerist; 27 mei 2016, 18:50.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

mijne status verandert ook al 3 dagen niet... misschien dat ze met "een staking" ergens niet binnen geraken in Belgie

Comment

Ja zeg, keigrappig.
                We zijn hier een debat aan het voeren wie beter is. Bpost of PostNL en vandaag blijkt dat den een den anders zal overnemen LOOOOL
                De nieuwe firma zal NeverPost heten want ze gaan er 250 dagen per jaar staken, enkel de weekends en de feestdagen niet HAHAHAHA (grapje)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  mijne status verandert ook al 3 dagen niet... misschien dat ze met "een staking" ergens niet binnen geraken in Belgie
                  Mijn pakje komt uit ... België. 😆
                  Tenzij ze het eerst exporteren en dan terug invoeren kan het alleen maar hier ergens vastzitten.
                  Soit, wachten is de oplossing maar gegarandeerd komen ze nu wanneer we niet thuis zijn.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Moderator Note: Een aantal politiek/maatschappelijke posts geruimd.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                      Ja zeg, keigrappig.
                      We zijn hier een debat aan het voeren wie beter is. Bpost of PostNL en vandaag blijkt dat den een den anders zal overnemen LOOOOL
                      De nieuwe firma zal NeverPost heten want ze gaan er 250 dagen per jaar staken, enkel de weekends en de feestdagen niet HAHAHAHA (grapje)
                      zie #80
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

Comment

Update:
                        Een pakje via UPS dat voorzien was voor vorige week is eindelijk vandaag toegekomen.
                        Eentje via PostNL dat voor vandaag aangekondigd was, is weer niet toegekomen ... zal ook weer wat extra tijd moeten hebben.
                        Ze bedotten toch alle klanten waaraan ze beloven de dag nadien te leveren.
                        En zelf investeren ze in een duur trackingsysteem dat uiteindelijk ook op niets trekt en verloren moeite is ... de gegevens kloppen toch niet.
                        Uiteindelijk nog minder last met bpost.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Update:
                          Een pakje via UPS dat voorzien was voor vorige week is eindelijk vandaag toegekomen.
                          Eentje via PostNL dat voor vandaag aangekondigd was, is weer niet toegekomen ... zal ook weer wat extra tijd moeten hebben.
                          Ze bedotten toch alle klanten waaraan ze beloven de dag nadien te leveren.
                          En zelf investeren ze in een duur trackingsysteem dat uiteindelijk ook op niets trekt en verloren moeite is ... de gegevens kloppen toch niet.
                          Uiteindelijk nog minder last met bpost.
                          Ik verwacht er nog maar eens eentje uit China.
                          Maar dat duurt sowieso ongeveer 14 dagen en ik zit er niet op te wachten, dat maak ook een groot verschil.
                          Als we het maar hebben tegen 18 juni, want dan vertrekken we weer eens .

Comment

Gisteren pakje van Amazon.de weer netjes door Bpost op tijd geleverd en vandaag pakje van Cameranu ook zeer snel geleverd door Postnl. Maw ik heb geen klachten

Comment

Vandaag eindelijk geleverd door PostNL ... bij de buren natuurlijk.
                              Maar soit, beter bij de buren dan niets.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Gisteren kreeg ik van de (Belgische) verzender een email, met tracking gg. Daarmee kon ik volgen waar mijn pakje zat. Is een halfuurtje geleden netjes gearriveerd:

(voor een Chinese zending reken ik toch 4-6 weken, maar dit was gewoon binnen België)
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                                X