Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 10 heeft zichzelf geïnstalleerd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 10 heeft zichzelf geïnstalleerd

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Zou inderdaad niet mogen.

Nu goed, het is gebeurd.

Maar dan is het best dat je niet bij de pakken blijft zitten of naar gisteren kijkt, maar wel naar morgen. Dus kortom:
    - zijn er intussen problemen?
    - start hij nu ook niet sneller op?
    Zijn er problemen, ja want al mijn progs zijn weg
    Neen hij start niet sneller op, deze zat al op een SSD dus die opstartsnelheid was al snel genoeg
    Veel van mijn info over de progs staat in Outlook, maar dat is er ook afgesmeten
    enz ... enz .... enz ....

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Ik plande het in juli te doen, maar heb het intussen vorige maand reeds gedaan door omstandigheden.
      Ik had al kafkajaanse horrorbeelden in gedachten ... maar het is verdacht vlekkeloos verlopen. Helemaal niet de gewoonte van Microsoft.
      en alles werkt ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Al mijn soft is legaal hoor !!
        Maar veel software is online aangekocht en daar heb je geen CD van hé

grts
        Sieg
        je slaat toch altijd h et exe bestand op , en dan nog een backup?
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Blijft me verbazen dat alhoewel dit reeds maanden gekend is er toch nog steeds zijn die geen voorzorgen genomen hebben.

De Windows is misschien gratis, maar al de andere programma's die je opnieuw moet aankopen en de tijd die je daarvoor moet besteden niet.
          'k zou niet weten wat je opnieuw zou moeten kopen ? ok, W10 heeft een pesterig gedrag dat het zogezegd incompatibele programmas er af gooit bij install maar als je de source hebt zet je die er terug gewoon op en loop ze in compatibileits modus .. mijn stokoude "Eudora" email client (7.1.0.9) loopt nog steeds zonder probleem en integreert feilloos in al de rest. Je krijgt trouwens een lijst van "removed programs" wat misschien een niet onaardige methode is om eens schoon schip te maken. Wat mij méér zorgen baart, véél meer, is hoe W10 omgaat om die "incompatibele" programmas hun registersleutels weg te krijgen ...

Comment

grts
            Sieg
            ?? je hebt toch hoedanook een "install" bestand met een reg key zeker !

Comment

grts
              Sieg
              Hier is 80 à 90% van de software online gekocht.
              Daarvan moet je toch eerst de installatiebestanden downloaden en logischerwijze hou je daar ook een BU van bij?
              Ik zie geen verschil tussen gedownloade programma's en deze op DVD uitgezonderd de media waar ze opstaan.
              En bij de meeste online aankopen kan je optioneel ook de DVD bekomen, al heeft dit weinig nut als men zelf een BU bij houdt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Veel van mijn info over de progs staat in Outlook, maar dat is er ook afgesmeten
                enz ... enz .... enz ....
                Hoogstens moet je Outlook er opnieuw over installeren.
                En als je de herinstallatie doet van Outlook, dan heb je alles terug want je data wordt nooit verwijderd door een update van het OS.

Ben je trouwens zeker dat Outlook echt weg is en niet enkel de snelkoppeling op de desktop?
                Wel zien dat SP3 voor Office geïnstalleerd is.

In Windows 10 zijn de Office-apps niet standaard vastgemaakt aan het Startmenu of deTaakbalk.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Trouwens is het normaal dat al je programma's gewoon van de PC verwijdert zijn ??

grts
                  Sieg
                  Neen, is niet normaal, hier is alles gewoon blijven staan, wel eens gaan zien onder alle app's, en desnoods toevoegen aan startmenu. Als alles inderdaad verdwenen zou zijn, contact opnemen met Microsoft.

Comment

Heeft je PC een recover partitie? Heb bij mijn laptop, toen W10 rare kuren begon
                    te krijgen, een recover gedaan.
                    Zo kreeg ik Windows 7 terug. Maar zoals bij een nieuwe PC, moest alles opnieuw worden
                    geïnstalleerd.
                    Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Hoogstens moet je Outlook er opnieuw over installeren.
                      En als je de herinstallatie doet van Outlook, dan heb je alles terug want je data wordt nooit verwijderd door een update van het OS.

Ben je trouwens zeker dat Outlook echt weg is en niet enkel de snelkoppeling op de desktop?
                      Wel zien dat SP3 voor Office geïnstalleerd is.

In Windows 10 zijn de Office-apps niet standaard vastgemaakt aan het Startmenu of deTaakbalk.
                      Ik had me op mijn latop graag Office 2016 heīnstalleerd via de aangeboden update via Office365. Tijdens het installeren krijg ik dan het bericht dat mijn versie van Microfost Project 2013 niet compatibel is met de laatste Office 365 en men een oplossing aan het zoeken is maar dat ik:
                      ofwel Project 2016 moet kopen (daar is de prijs van een Office pakket peanuts tegen
                      ofwel Project 2010 moet deinstalleren

Dus toch een beetje opletten aub met je vele uitspraken alsof het steeds weer de gebruiker zijn fout is.
                      Bij mijn ouders is de update naar Win10 trouwens catastrofaal afgelopen en geloof me, ik installeer PC's voor 25 jaar. Niet reageren als door een bij gestoken volgende keer aub

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Als alles inderdaad verdwenen zou zijn, contact opnemen met Microsoft.
                        Zowel programma's als data weg zou me toch ten zeerste verwonderen.
                        Tenzij men manueel gekozen heeft voor een installatie zonder behoud van data, maar dat gebeurt niet zonder het te weten ... tenzij na een paar Duvels.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Dus toch een beetje opletten aub met je vele uitspraken alsof het steeds weer de gebruiker zijn fout is.
                          Waar zie jij dat ik aankaart dat het de fout van de gebruiker is?
                          Ik geef enkel wat info mee welke normaal gezien eveneens op de support pagina's van Microsoft te vinden is.
                          Ik had hier ook geen iconen van Office in het Startmenu, wel bij "Alle apps" en daar is niets verkeerd mee ... gewoon wat wennen aan nieuwe layout en wat aanpassen naar eigen goesting.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb enige tijd geleden Windows 10 geïnstalleerd maar was er niet tevreden over en kon moeiteloos weer terug naar Windows 7.

Zie: http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...-or-windows-81

Misschien lost dit de onstane problemen weer op.
                            http://www.smuttynose.nl

Comment

Hier wel super tevreden met Windows 10, misschien omdat ik er totaal geen problemen mee heb gehad, maar eenmaal naar je hand gezet, nog nooit iets beters gehad, beide computers waren vrij nieuw en dus ook nog vrij clean, heeft er misschien ook mee te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                                Ik heb enige tijd geleden Windows 10 geïnstalleerd maar was er niet tevreden over en kon moeiteloos weer terug naar Windows 7.

Zie: http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...-or-windows-81

Misschien lost dit de onstane problemen weer op.
                                Dat heb ik dus ook geprobeerd maar alle herstelpunten zijn raar genoeg ook verwijdert, dus geen herstelpunten meer om te kiezen ...
                                En ik krijg dus ook niet de keuze te zien om terug te keren naar Windows 7

grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                                X