Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drukte richting kust.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Drukte richting kust.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Tsja, men is het reeds dagen aan het vragen van Pairi Daiza uit, om weg te blijven.
    Het is de laatste 2 jaar explosief geboomd bij PD.
    Ikzelf woon er maar op een half uurtje vandaan.
    En vorig jaar hadden we een abonnement genomen omdat het maar 2x de toegangsprijs was. Hebben het er enkele keren uitgehaald.

Tijdens de lente was het ideaal, weinig volk, je kon genieten van het park.
    Maar eens de zomer was het plots onaangenaam qua volk. Zo druk dat het overal aanschuiven was door te kunnen.
    Bepaalde dagen was de parking ook al volzet en moesten de mensen elders in buurt parkeren, veel overlast voor buurtbewoners.
    En wat doet Pairi Daiza dan nog, bedrijfsevenementen organiseren in hun park à là 'family days', in volle zomer, bovenop de dagjestoeristen.
    Dit jaar gaan we sowieso niet

Gisteren ben ik met de kinderen 2 speeltuinen gaan doen. Nergens volk te zien, we waren er zo goed als alleen. Iedereen ging blijkbaar elders naartoe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Tsja, men is het reeds dagen aan het vragen van Pairi Daiza uit, om weg te blijven.
      Maar wat doe je er aan als al die hardhorigen toch graag in de file staan....
      File zou 50 km moeten zijn ipv 10, dan zouden ze de volgende keer misschien iets beter luisteren.
      Toch een beetje kort door de bocht denk ik.

Zelf niet geweest, maar dit maakt niet uit om even iets toe te lichten.

Het werd inderdaad vermeld in de media, maar dan stonden de meesten al in de file aan te schuiven.

Zelf heb ik dit voor het eerst gelezen rond 22u00, ongeveer 12 uur nadat de problemen begonnen waren.
      Ik zit niet 24/7 te surfen of TV te kijken.

Voor vertrek op uitstap kijken wij steeds de wegeninfo na, maar dat is dus voor vertrek en dus ook in vele gevallen voor er problemen beginnen.

Wat je onderweg tegenkomt is dus meestal een gok ... uitgezonderd de gekende structurele problemen en wat uitzonderlijk eens tijdig via RDS/TMC (hopend op correcte term) binnenkomt.
      Vaak krijgt men verkeersinfo pas als men al in de file staat, dit kan je de mensen toch niet verwijten?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Voor ik vertrek kijk ik altijd even naar Google maps (zeer betrouwbaar) en touring mobilis. Tijdens de rit gebruik ik altijd de routeplanner. Ik moet nagenoeg dagelijks de baan op en weet dat een goede routeplanner me veel tijd kan doen besparen. Al denk ik vaak, wat doet die nu, meestal valt de route goed mee.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Op dit drukke, lang weekend met mooi weer, geen file op de terugweg dankzij de GPS, die er mij afstuurde in Aalst om er in Affligem terug op tekomen. Geen plopsafile, want vertrokken na sluiting van de ketnetdag.
          Vertrokken om 19.10 en aankomst in NOH om 20.45.

Zalig weekendje ontstressen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Working...
          X