Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet zo fraai

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: niet zo fraai

Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
    Als ge portretfoto's plaatst moet ge zien dat het model er geen nadeel van ondervind.
    Speciaal hier geplaatst daar in het originele topic de vrienden meekijken.
    Foto haalt zelfs den "HOF".
    Zie de foto van boudini en ge moet er eens op inzoomen want dat doen de vrienden ook. Hier komt het nadeel van de aldilens 50 mm naar boven.
    Heeft niks met het model te maken en is doodnormaal en zelfs met 2 muiskliks te verhelpen maar vrienden zouden er wel eens misbruik kunnen van maken.
    tot zover . . . .
    mil
    Blijkbaar hebt U alleen het moeilijk met die foto van boudini, ik zie daar weinig verkeerd aan.
    Ik stel voor dat een mod dit draadje verwijderd, wegens geen inhoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Blijkbaar hebt U alleen het moeilijk met die foto van boudini, ik zie daar weinig verkeerd aan.
      Ik stel voor dat een mod dit draadje verwijderd, wegens geen inhoud.
      Een mod mag mij contacteren en de inhoud is nuttig geweest voor velen.

Comment

'k Snap er niets van. Ook het nut niet.
        " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Ik ben ook mensvoelend en probeer u te begrijpen wat uw zorg nu eigenlijk is.
          Als ik het goed begrijp neem je er aanstoot aan dat de foto zou gemaakt zijn met een lens van 100 euro?
          So what? al had hij die gemaakt met een plastiek zak.

Ik moet u behoorlijk teleurstellen want ik gebruik soms een lens die nog 3 keer goedkoper is geweest en in tweedehands gekocht dan nog.
          Maar ik maak er soms wel goede beelden mee.
          Ik heb ook lenzen die 2000 euro en meer kosten maar die garanderen mij niet noodzakelijk beter beelden.

Zelf waardeer ik het meestal dat er toch wat techniek te pas komt bij de beeldopbouw maar een prijs plak ik daar niet op.
          Het gaat hem om de techniek te beheersen niet wat het gekost heeft.
          Soms werk ik met hulpmiddelen die niets kosten of zelfs als afval bestempelt kunnen worden.

De foto van de fotograaf eens bekeken en ik vind dit geen slecht beeld.

Comment

Als ik het goed begrijp wil jij hier via deze omweg deze foto komen afbreken Mil?

Kleinzielig hoor.

Comment

Milleke heeft zijn pilleke nog niet gepakt denk ik

Comment

Net als iedereen snap ik het verhaal voor geen meter. Iemand met een verkleinwoordje aanspreken is trouwens een teken van zwakte en dat men niet ten gronde kan discussiëren.

Dit is de HOF foto in kwestie:
                Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Geen idee waar we het hier over hebben

Hopelijk liggen je vloeren beter dan wat je hier komt te schrijven Mil want er valt geen lijn in te trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  'k Snap er niets van. Ook het nut niet.
                  ik snap beiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                    Ik ben ook mensvoelend en probeer u te begrijpen wat uw zorg nu eigenlijk is.
                    Als ik het goed begrijp neem je er aanstoot aan dat de foto zou gemaakt zijn met een lens van 100 euro?
                    So what? al had hij die gemaakt met een plastiek zak.

Ik moet u behoorlijk teleurstellen want ik gebruik soms een lens die nog 3 keer goedkoper is geweest en in tweedehands gekocht dan nog.
                    Maar ik maak er soms wel goede beelden mee.
                    Ik heb ook lenzen die 2000 euro en meer kosten maar die garanderen mij niet noodzakelijk beter beelden.

Zelf waardeer ik het meestal dat er toch wat techniek te pas komt bij de beeldopbouw maar een prijs plak ik daar niet op.
                    Het gaat hem om de techniek te beheersen niet wat het gekost heeft.
                    Soms werk ik met hulpmiddelen die niets kosten of zelfs als afval bestempelt kunnen worden.

De foto van de fotograaf eens bekeken en ik vind dit geen slecht beeld.
                    Heb zelf die lens ook uit 2de hands voor 60 euro , dus daar niks mis mee.
                    En de juiste techniek beheerst niet iedereen even goed maar respect voor elke foto , goed of minder goed. Slechte zijn er niet.
                    Maar ik denk dat wij ongeveer op dezelfde golflengte zitten . De foto moet iets softer gemaakt worden zodat het nadeel van deze lens niet zo geaccentueerd word.
                    Is op zich geen slecht beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Als ik het goed begrijp wil jij hier via deze omweg deze foto komen afbreken Mil?

Kleinzielig hoor.

Ik kom hier NIKS afbreken. Ik zie dat ge het nog steeds niet snapt. Dus maak er geen woorden meer aan vuil.
                      Mijn topic is opgestart met positieve bedoelingen en opbouwend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                        Milleke heeft zijn pilleke nog niet gepakt denk ik
                        De reacties komen hier soms vlotter dan het nadenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Net als iedereen snap ik het verhaal voor geen meter. Iemand met een verkleinwoordje aanspreken is trouwens een teken van zwakte en dat men niet ten gronde kan discussiëren.

Dit is de HOF foto in kwestie:
                          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Geen idee waar we het hier over hebben

Hopelijk liggen je vloeren beter dan wat je hier komt te schrijven Mil want er valt geen lijn in te trekken.
                          Dat van dat " verkleinwoordje " vereist wat meer uitleg want dat snap ik niet helemaal. Ik zie mij daar nog niet direct aan bezondigen.
                          En de vloer ligt redelijk ( zelf aan geholpen ), dus ik ga nog niet zo direct vallen hoop ik.

Comment

En voor alle duidelijkheid : ik kom hier niet om gans BD op mijn dak te krijgen.
                            Daarvoor vind ik het een te goede en te interessante organisatie.
                            Prijzen ga ik hier nooit halen maar ik heb hier al fantastische ideeën opgedaan en goede hints gekregen.
                            En dit topic : meer dan 200 keer bekeken en aan de reacties (zonder) te zien zijn er 99 procent die het wel snappen.
                            Er komt wel iemand die de juiste weg bewandeld en dit euvel oplost.

Comment

Ik behoor tot die 1% die het ook niet snapt. Misschien ben ik wat traag van begrip.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                                Ik behoor tot die 1% die het ook niet snapt. Misschien ben ik wat traag van begrip.
                                Een Leopard is nu niet speciaal gemaakt voor snelheid . . . .

Comment

Working...
                                X