Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zie hierboven
Fujitsu lifebook e754 en Dell inspiron 17 7000 series interesseren mij wel.
Dell hebben ze hier niet precies in mediamarkt ea computerwinkels, zal online moeten bestellen... Zijn er gekende laptop winkels naast de officiële site en coolblue met nog goede prijzen?
Laptops, voor mij enkel nog Asus, het enige merk waar ik ( tot nu toe ) nog nooit problemen mee gehad heb…..
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Onlangs ook een nieuwe laptop aangeschaft.
Het is een Asus N751JK geworden met i7, SSD en HD, 16G Ram en Nvidia Geforce GTX950M - 17.3 inch mat Full HD IPS scherm.
Windows 10 staat binnen de 2 seconden klaar ... Extra externe subwoofer meegeleverd en dat maakt een groot verschil voor de klank (voor mij niet zo belangrijk).
Comment