Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curved TV screen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Curved TV screen

Moderator Note: Het is ook een topic van 2015 die opnieuw tot leven is gewekt. Het huidige aanbod ziet er heel anders uit. Zal ik de topic maar afsluiten?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Curved TV screen

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Moderator Note: Zal ik de topic maar afsluiten?
      Waarom, er staat toch niets verkeerd in?
      Eigenlijk nog nuttig om te zien hoe alles verandert.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Freddy, ik zal wel een nieuw aanmaken als ik mag upgraden van mijn madam
        Ze wil een nieuwe kast in de woonkamer, maar ze kent de voorwaarden....

En hoe langer ze wacht, hoe groter het mainstream televisie scherm wordt.
        Plus ... ik ga zelden voor mainstream.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Curved TV’s hebben ook het nadeel dat ze zeer gevoelig zijn aan reflexi van invallend licht,
          een vriend van mij heeft er een en zou het nooit meer kopen.

Comment

Curved TV screen

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Curved TV’s hebben ook het nadeel dat ze zeer gevoelig zijn aan reflexi van invallend licht,
            een vriend van mij heeft er een en zou het nooit meer kopen.
            Hier hangt een curved TV met een raam er naast (zijmuur), ervoor was het een volledig vlakke TV.
            Met de curved hebben we net veel minder reflectie.
            De reflectie is nu maar op een deel van het scherm, vroeger op het volledige scherm.
            En dan nog vooral als de TV uit is, met beeld moet men al goed zoeken naar reflecties.
            Misschien reflecteert het ene scherm meer dan het andere?
            Mocht het kunnen, ik kocht het meteen opnieuw. [emoji106]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik laat 'm inderdaad nog even open; vandaar ook dat ik de vraag stelde, eerder dan er meteen de Moderator-bijl in te zetten. Alleen, als deze topic (in 2015) begonnen is met een vraag om een bepaalde oplossing, die oplossing er bijna vier jaar later lichtjes anders uitziet.
              (en toch denk ik dat de topic 'uit de dood is opgewekt' door iemand (via een internet search) die niet doorhad dat het om een oude (in de elektronica: zéér oude!) topic ging.)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Hier hangt een curved TV met een raam er naast (zijmuur), ervoor was het een volledig vlakke TV.
                Met de curved hebben we net veel minder reflectie.
                De reflectie is nu maar op een deel van het scherm, vroeger op het volledige scherm.
                En dan nog vooral als de TV uit is, met beeld moet men al goed zoeken naar reflecties.
                Misschien reflecteert het ene scherm meer dan het andere?
                Mocht het kunnen, ik kocht het meteen opnieuw. [emoji106]
                Bahhh ... na vier jaar zoeken sommigen al iets nieuw en is het soms goed om weten wat er nog bestaat. [emoji16]

Erger is dat we zelf ook verouderen, gelukkig gaan we langer mee dan vier jaar. [emoji41]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...