Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Moderator Note: Het is ook een topic van 2015 die opnieuw tot leven is gewekt. Het huidige aanbod ziet er heel anders uit. Zal ik de topic maar afsluiten?
Curved TV’s hebben ook het nadeel dat ze zeer gevoelig zijn aan reflexi van invallend licht,
een vriend van mij heeft er een en zou het nooit meer kopen.
Curved TV’s hebben ook het nadeel dat ze zeer gevoelig zijn aan reflexi van invallend licht,
een vriend van mij heeft er een en zou het nooit meer kopen.
Hier hangt een curved TV met een raam er naast (zijmuur), ervoor was het een volledig vlakke TV.
Met de curved hebben we net veel minder reflectie.
De reflectie is nu maar op een deel van het scherm, vroeger op het volledige scherm.
En dan nog vooral als de TV uit is, met beeld moet men al goed zoeken naar reflecties.
Misschien reflecteert het ene scherm meer dan het andere?
Mocht het kunnen, ik kocht het meteen opnieuw. [emoji106]
Waarom, er staat toch niets verkeerd in?
Eigenlijk nog nuttig om te zien hoe alles verandert.
Ik laat 'm inderdaad nog even open; vandaar ook dat ik de vraag stelde, eerder dan er meteen de Moderator-bijl in te zetten. Alleen, als deze topic (in 2015) begonnen is met een vraag om een bepaalde oplossing, die oplossing er bijna vier jaar later lichtjes anders uitziet.
(en toch denk ik dat de topic 'uit de dood is opgewekt' door iemand (via een internet search) die niet doorhad dat het om een oude (in de elektronica: zéér oude!) topic ging.)
Hier hangt een curved TV met een raam er naast (zijmuur), ervoor was het een volledig vlakke TV.
Met de curved hebben we net veel minder reflectie.
De reflectie is nu maar op een deel van het scherm, vroeger op het volledige scherm.
En dan nog vooral als de TV uit is, met beeld moet men al goed zoeken naar reflecties.
Misschien reflecteert het ene scherm meer dan het andere?
Mocht het kunnen, ik kocht het meteen opnieuw. [emoji106]
Bahhh ... na vier jaar zoeken sommigen al iets nieuw en is het soms goed om weten wat er nog bestaat. [emoji16]
Erger is dat we zelf ook verouderen, gelukkig gaan we langer mee dan vier jaar. [emoji41]
Comment