Enig idee welke koerierdienst komt leveren ? Thx !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iemand al online besteld bij Media Markt ?
Collapse
X
-
-
Op hun site ...
De leveringen worden uitgevoerd door verschillende externe partners, afhankelijk van de afmetingen van de bestelde product(en) en van de diensten gekozen door de klant.
Maar bPost zit er ook tussen.
Vermoedelijk moeten ze bij u wel met een oplegger komen en vorkheftruck ... zal dan niet bPost zijn. [emoji16]Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Re: Iemand al online besteld bij Media Markt ?
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOp hun site ...
De leveringen worden uitgevoerd door verschillende externe partners, afhankelijk van de afmetingen van de bestelde product(en) en van de diensten gekozen door de klant.
Maar bPost zit er ook tussen.
Vermoedelijk moeten ze bij u wel met een oplegger komen en vorkheftruck ... zal dan niet bPost zijn. [emoji16]Qui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtNet bericht gekregen: het is bie-poost
Moet wel iets zijn zo’n oplegger van bPost op uw oprit. [emoji1]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOei, hebben ze zoveel postbodes die werken op zaterdag?
Moet wel iets zijn zo’n oplegger van bPost op uw oprit. [emoji1]
Koudblauw levert wel via Bpost op zaterdag dacht ik.
Enfin, kom eens zie hé, Freddy, maar weet dat je in de buurt dan niet gaat kunnen parkeren met uw sleeQui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtIk kan nog geen dag zien, maar het zou me verwonderen dat ze morgen komen. Je kan als particulier Bpost ook op zaterdag aan het werk zetten, maar dan betaal je extra.
Koudblauw levert wel via Bpost op zaterdag dacht ik.
Enfin, kom eens zie hé, Freddy, maar weet dat je in de buurt dan niet gaat kunnen parkeren met uw slee
Zet de koffie maar klaar ... dat zal wel lukken zeker? [emoji16]
De blauwe mannekes laten inderdaad op zaterdag leveren.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtZorg dan maar voor wat sneeuw, anders gaat dat niet goed met een slee. [emoji6]
Zet de koffie maar klaar ... dat zal wel lukken zeker? [emoji16]
De blauwe mannekes laten inderdaad op zaterdag leveren.
Ps ze komen straks. Maar dat wist ge al héQui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtTegenwoordig kunt ge een slee voorzien van sneeuwbanden
Ps ze komen straks. Maar dat wist ge al héCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDe sneeuwbanden? [emoji16][emoji16][emoji16]
Maar deze week rij ik nog met UV bandenQui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtGe hebt net de vrachtwagen gemist, Freddy !
Allez, de mensen kunnen hier weer vlot in ene uit de straat.
Uw oprit zal wel nog vol staan met die grote verpakking. [emoji41]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtAhhh, dan kan ik met mijn slee komen voor de koffie. [emoji16]
Uw oprit zal wel nog vol staan met die grote verpakking. [emoji41]
Moet ge een wafelke bij de koffie hebben ?Qui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtMoet ge een wafelke bij de koffie hebben ?
Zonder sneeuw kom ik wel zonder slee, die moet je dan maar zelf kopen. [emoji41]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDubbelQui multa scit, parum patientiae habet
Comment
Comment