Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelang mag een caravan op straat geparkeerd staan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoelang mag een caravan op straat geparkeerd staan?

En zo escaleert de boel.

Dan krijg je met subtielere pesterijen te maken, en iedereen verliest.

Hier werd ook iemand zijn band gewoon platgestoken. Ga maar eens bewijzen wie dat deed.
    Heb ooit gehoord over een peperbolleke in het ventiel. Kapje er op, en de band loopt op een uurtje of zo leeg.

Als iemand voor je oprit staat, en je belt de politie, dan geven die toch een boete hoop ik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Als iemand voor je oprit staat, en je belt de politie, dan geven die toch een boete hoop ik....
      Nope
      ik had iemand, en die parkeerde zijnen auto voor mijn uitrit.. ik ging beleefd vragen of hij die wilde wegzetten, wat gemomel... en wreed tegen zijn goesting zette hij hem 2 meter verder.
      de volgende dag " raad eens ??? " : zijnen auto weer voor mijnen uitrit .. hetzelfde scenario gelijk hierboven .... beleefd.. gemomel .. en auto 2 meter verder
      den derde dag " raad nog eens ??" BINGO , toen werd ik het moe, en ging naar de politie, en ??? het waren die , die tegen mij vertelden wat... auto in garage... heirkracht .... auto buiten garage....
      maar een boete ?? of hem wegtrekken : NOPE dus was mijn reactie, morgen rijd die niet meer weg, 3 x is geen scheeprecht

Comment

Ooit werd geregeld mijn garagepoort geblokkeerd door dezelfde persoon (vrijer van een buurmeisje, type vetkuif, tuningwagen). We hebben hem nooit persoonlijk kunnen betrappen, dus konden hem niet vragen om zijn wagen ergens anders te zetten. Ter info: gratis parkeren op onze straat, altijd plek genoeg.
        Dus beleefd briefje onder zijn ruit gestoken: "wij zijn met verbouwingswerken bezig en moeten geregeld met zwaar materiaal in en uit de garage. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan uw wagen."

Daarna parkeerde hij een stukje verder. Wel nooit aan zijn wagen gekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          Nope
          ik had iemand, en die parkeerde zijnen auto voor mijn uitrit.. ik ging beleefd vragen of hij die wilde wegzetten, wat gemomel... en wreed tegen zijn goesting zette hij hem 2 meter verder.
          de volgende dag " raad eens ??? " : zijnen auto weer voor mijnen uitrit .. hetzelfde scenario gelijk hierboven .... beleefd.. gemomel .. en auto 2 meter verder
          den derde dag " raad nog eens ??" BINGO , toen werd ik het moe, en ging naar de politie, en ??? het waren die , die tegen mij vertelden wat... auto in garage... heirkracht .... auto buiten garage....
          maar een boete ?? of hem wegtrekken : NOPE dus was mijn reactie, morgen rijd die niet meer weg, 3 x is geen scheeprecht
          Als dat de reactie is van de politie zou ik toch eens een (vriendelijk) belletje doen naar de burgemeester. Ze kunnen toch op zijn minst de wijkagent eens langs sturen om te waarschuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
            Ooit werd geregeld mijn garagepoort geblokkeerd door dezelfde persoon (vrijer van een buurmeisje, type vetkuif, tuningwagen). We hebben hem nooit persoonlijk kunnen betrappen, dus konden hem niet vragen om zijn wagen ergens anders te zetten. Ter info: gratis parkeren op onze straat, altijd plek genoeg.
            Dus beleefd briefje onder zijn ruit gestoken: "wij zijn met verbouwingswerken bezig en moeten geregeld met zwaar materiaal in en uit de garage. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan uw wagen."

Daarna parkeerde hij een stukje verder. Wel nooit aan zijn wagen gekomen.
            Dat zou wel eens ten onrechte kunnen verhaalt worden misschien?

Comment

Ze mogen altijd proberen. Dan weet ik tenminste wie het was

Comment

Mijn buurman lost dat soort problemen op met zijn pickup truck. Haakje vastmaken of bull-bar tegen de bumper, auto zelf verslepen. En als hij daarmee een versnellingsbak om zeep helpt, dan is dat maar zo. In 't straat weet iedereen nu dat ge daar niet moet parkeren. En de politie? Die reageert met "ah ja meneer, eigen schuld hé". Daar kan ik mee leven.

V.
                http://www.catchlight.be
                Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Heb ooit gehoord over een peperbolleke in het ventiel. Kapje er op, en de band loopt op een uurtje of zo leeg.
                  Goed idee.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                    Mijn buurman lost dat soort problemen op met zijn pickup truck. Haakje vastmaken of bull-bar tegen de bumper, auto zelf verslepen. En als hij daarmee een versnellingsbak om zeep helpt, dan is dat maar zo. In 't straat weet iedereen nu dat ge daar niet moet parkeren. En de politie? Die reageert met "ah ja meneer, eigen schuld hé". Daar kan ik mee leven.
                    Tot er iemand het wat verder drijft. De buurman zal alle kosten mogen vergoeden en de parkeerder krijgt, misschien, een boete. En terecht!
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

De buurman ontkent en in Brussel heeft nooit iemand iets gezien. Opgelost.
                      (Maar in sé heb je uiteraard overschot van gelijk)

V.

Comment

maar het blijft dus een feit, dat den overtreder niet gestraft wordt, en dat er geen lap aan gedaan wordt, en als je er zelf iets tegen doet, dat jij dan wel gestraft wordt... want je mag het recht zelf niet in handen nemen ...

Comment

Klopt.

Maar er is ook een verschil hé.
                          Wat is de "schade" als je een paar uur je garage niet in kan? (Als je niet weg kan om te gaan werken, kan je loonverlies claimen.)

En wat is de schade als je auto half ingedrukt wordt door iemand die er zijn Pick-up tegen zet? Ik ben nog steeds de mening toegedaan dat je niet aan andermans spullen komt.

Dat de politie dit niet hoog op de prioriteitslijst heeft staan snap ik ergens, maar vroeg of laat zouden ze toch moeten ingrijpen.

Comment

In Brussel koop of huur je een garage om snel je wagen kwijt te raken (en te beschermen) als je thuiskomt. Als je er dan niet in kunt en elders moet parkeren (meestal helemaal niet dichtbij), dan kunt ge u al eens serieus kwaad maken. Schadelijk voor de gezondheid zeker?

Ik snap de frustratie wel. En ook de reactie, hoewel niet netjes.

Soit, dit wordt serieus off-topic. Sorry LG.

Comment

Klopt.

Maar er is ook een verschil hé.
                              Wat is de "schade" als je een paar uur je garage niet in kan? (Als je niet weg kan om te gaan werken, kan je loonverlies claimen.)
                              mijn auto stond telkens op mijnen oprit , en hij er knal achter ... gene moedwil ???

Comment

Dan moet je politie bellen en zeggen dat je dringend weg moet.

Comment

Working...
                                X