Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lid worden...

Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht

Ps: plz don't shoot me
    Waarom zouden we, maar we schieten wel foto's.
    ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Waarom zouden we, maar we schieten wel foto's.
      Omdat de discussie nogal gevoelig ligt bij sommige mensen
      Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
      Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
      Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

Comment

Mijn instelling is de volgende, ik ben VZW lid om BD te steunen, niet meer en niet minder, de voordeeltjes die er aan verbonden zijn hoeven zelfs niet voor mij.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Mijn instelling is de volgende, ik ben VZW lid om BD te steunen, niet meer en niet minder, de voordeeltjes die er aan verbonden zijn hoeven zelfs niet voor mij.
          Daar ben ik het volledig mee eens Francis. Maar ik heb toch dit jaar ens een sabatjaar genomen maar om bepaalde, persoonlijke redenen dan wel. Dit blijft hopelijk niet duren...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Daar ben ik het volledig mee eens Francis. Maar ik heb toch dit jaar ens een sabatjaar genomen maar om bepaalde, persoonlijke redenen dan wel. Dit blijft hopelijk niet duren...
            Idem dito hier, maar ik denk dat het reeds mijn tweede sabbatjaar is.

Comment

en met je eens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat een heftige reacties allemaal en dat voor een vraagje? zal dit in het vervolg wel via een Pm doen.

Ik heb me misschien een beetje foutief geuit met die vraag te stellen.

Enig idee hoelang dit allemaal in beslag neemt daar ik de betaling een week geleden gedaan heb?
                En nee ik zit niet in met 20 euro maar "voordelen zijn voordelen"...

Als je 2 duvels kan krijgen voor de prijs van 1 geef mij dan maar dat voordeel.. snap je?

Mvg

Comment

Intussen ben je al wel geregistreerd VZW-lid:

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    ...

Van Harte welkom.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mercikes

Comment

En toen ik dezelfde reden opgaf werd ik gewoonweg de grond in geboord en probeert men mij te duiden als iemand die het wel deed vanwege die voordelen ...
                        Om welke reden zou je anders lid worden ...
                        Maar ja, hierover praten en argumenteren is blijkbaar moeilijk.
                        Enfin, voor mij is het ook omwille de BD.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

En toen ik dezelfde reden opgaf werd ik gewoonweg de grond in geboord en probeert men mij te duiden als iemand die het wel deed vanwege die voordelen ...
                          Maar ja, hierover praten en argumenteren is blijkbaar moeilijk.
                          Enfin, voor mij is het ook omwille de BD.
                          ik denk dat je vooral 'de grond werd ingeboord' omdat je het niet van de andere kant wou of kon begrijpen.
                          Dat je BD wil steunen is prima hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

...
                            ...
                            Vanwege de bijkomende voordelen ? Het kan, dus zou ik het niet zomaar afschrijven.
                            Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                            Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                            Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

Comment

Ik zou echt niet weten waarom je lid zou worden.
                              40 euro betalen om dan iets te krijgen wat anders ook 40 euro kost?
                              Of 't moest zijn dat je af en toe een flitsset nodig hebt en in Hasselt woont (en dan hopen dat er niemand anders mee weg is).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bielski Bekijk bericht
                                Ik zou echt niet weten waarom je lid zou worden.
                                .........................
                                Waarom wel? Waarom niet?

Er zijn van die gratis programma's die ik gebruik. Als je naar die mensen hun website gaat vragen soms om een donatie.
                                Als ik dat programma nogal intensief gebruik dan krijgen die soms een kleine gift. Als ik toevallig goed gezind ben Moet niet maar het mag toch.

Als ik alle dagen op bezoek kom bij BD heb ik er niets op tegen om, op vrijwillige basis, deel te nemen in de kosten.
                                'k Hoef me daarbij nog zelfs geen BD'er te voelen.
                                En bij video wordt er niet geflitst....... noch filmpjes afgedrukt bij CeWe....
                                'k Moet de Shoot zelfs niet hebben. Er staat, bijna, niets in over video. Die gaat zo wie zo bij het oud papier.

Als er geen "vrijwilligers" zouden zijn in het sociale leven dan zouden de "ikzuchtigen" een saai leven hebben.
                                ​​

Comment

Working...
                                X