Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PC of iMac.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: PC of iMac.

    Klik eens command option 8
    ...leeg...

    Comment


    • #47
      Re: PC of iMac.

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Klik eens command option 8
      Doet niks ?
      Maar na de instellingen van het toetsenbord te veranderen kan ik nu wel zoomen. Is een "lapmiddeltje" je zoomt in op je volledige scherm. Maar toch bedankt voor de tip! Zo zijn de miniaturen toch iets groter bij het kiezen van de foto's.

      mir
      Last edited by mir; 3 augustus 2015, 14:32.
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #48
        Re: PC of iMac.

        Oeps, eerst CMD ALT F5, daarna kan je dat.
        ...leeg...

        Comment


        • #49
          Re: PC of iMac.

          Ik heb een maand of twee geleden voor hetzelfde dilemma gestaan. De PC moest vervangen worden, het scherm was op. Alle soft had ik voor Windows en Mac, dus de vrij keuze.

          Naar de iMac gaan kijken, mooi design maar als je ziet wat je krijgt voor je geld, is dat erg mager. Ik vind trouwens Windows momenteel gebruiksvriendelijker dan OSX.

          Uiteindelijk een Dell XPS 2720 all in one gekocht, kort: 27" Adobe RGB touchscherm, i7, 16Gb RAM. 2TB fusion drive, Bluray drive; 6 USB3 poorten, thunderbold, HDMI in, wireless keyboard en muis. Net geen 2000 euro incl 4 jaar contract.

          Je hoort mij niet klagen
          Rudy,

          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

          Comment


          • #50
            Re: PC of iMac.

            Wat me wat tegenhoudt om een iMac te kopen is het blinkende scherm. Ik denk dat het verschil tussen print en scherm groter en moeilijker te beoordelen dan een gewoon scherm.

            Comment


            • #51
              Re: PC of iMac.

              3000 euro voor een pc/mac om foto's te bewerken 😦 ligt het aan mij, want ik ben blijkbaar de enige die dat belachelijk veel geld vind.

              Ik heb een basic mac mini 2012 met zelf een 256SSD en 16Gb erin gestopt en een Dell U2515H. Meer dan voldoende en kost 'maar' 1100 euro.

              Verder is dit wel mijn eerste Mac na altijd met Windows gewerkt te hebben....ik wil NOOIT geen Windows pc meer! Een zoveel stabieler systeem dat vlotter werkt.
              Last edited by Bobb; 5 september 2015, 19:10. Reden: Spelling

              Comment


              • #52
                Re: PC of iMac.

                Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
                3000 euro voor een pc/mac om foto's te bewerken �� ligt het aan mij, want ik ben blijkbaar de enige die dat belachelijk veel geld vind.

                Ik heb een basic mac mini 2012 met zelf een 256SSD en 16Gb erin gestopt en een Dell U2515H. Meer dan voldoende en kost 'maar' 1100 euro.

                Verder is dit wel mijn eerste Mac na altijd met Windows gewerkt te hebben....ik wil NOOIT geen Windows pc meer! Zo veel stabieler systeem dat veel vlotter werkt.
                Die richting/mogelijkheid heb ik hem ook getoond bij onze ontmoeting. Er is meer dan alleen maar iMac.
                ...leeg...

                Comment


                • #53
                  Re: PC of iMac.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Die richting/mogelijkheid heb ik hem ook getoond bij onze ontmoeting. Er is meer dan alleen maar iMac.
                  Zeker weten, maar zelfs al geef je er €3000,- aan... ik gebruik de Mac echt wel meer dan voor foto's alleen, hoor. In feite is fotografie maar een fractie van wat ik met mijn Mac doe.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X