Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acties, kortingen en solden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Acties, kortingen en solden

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Ok, maar dan zit je enkel op Duitse sites zeker?
    Ik gebruik veelvuldig de sites die Tommie1 aanhaalt.

    Wel een beetje opletten met Nederlandse websites.
    Prijzen zijn soms zonder BTW en ze rekenen in 99 van de 100 gevallen 21% BTW aan en als je per Visa of iets dergelijks betaald komen daar nog eens 2% kosten bij.

    EDIT: PayPal rekenen ze 5% kosten aan.
    Ja, dat klopt en niet iedereen verstuurd naar (in mijn geval) Nederland maar het scheelt soms wel heel veel geld en is de moeite waard even te zoeken.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #17
      Re: Acties, kortingen en solden

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Waar ik ook een centje mee verdien (maar rijk wordt ik er niet van hoor) zijn de Beobank kredietkaarten: 1 % op alles wat je koopt, 2% op Q8 producten met de MC kaart en 3% op online aankopen met de VISA. Dat laatste wordt 1% vanaf september, zogezegd verplicht door Europa... Zo had ik toch 23,37 euro korting op mijn FZ1000. Die kaarten kosten ook maar 5 euro per jaar en geen 20.
      Bij Record bank kosten de kaarten NIKS.
      Wij hebben er drie, dus hebben we reeds minimum 15 (Beobank) of maximum 60 euro (andere banken) voordeel ZONDER dat we iets kopen of tanken .

      Comment


      • #18
        Re: Acties, kortingen en solden

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Bij Record bank kosten de kaarten NIKS.
        Wij hebben er drie, dus hebben we reeds minimum 15 (Beobank) of maximum 60 euro (andere banken) voordeel ZONDER dat we iets kopen of tanken .
        Even je wiskunde opfrissen Djivan : met die ene cashback van mijn Beo Visa van de camera-aankoop is die kaart al 4 JAAR betaald en heb ik nog 3,37 euro over.
        Verleden week nog een uitgave van 500 euro online: Opnieuw 15 euro cashback.
        En 3 Beobank kaarten is jaarlijks 10 euro, geen 15, want de derde (een bijkomende voor mijn vrouw) is gratis.
        Ik heb ook een gratische recordbank VISA kaart, omdat sommige online shops blijkbaar alleen de Worldline kaarten willen aanvaarden.

        Nu we toch bezig zijn: een RecordBank rekening is inderdaad gratis, een Keytrade (online) zichtrekening is OOK gratis, ook VISA als je ze minstens 12 keer per jaar gebruikt, MAAR voor elke transactie met die rekening KRIJG je 5 cent terugbetaald.
        Last edited by nete; 26 mei 2015, 19:08.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #19
          Re: Acties, kortingen en solden

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Even je wiskunde opfrissen Djivan : met die ene cashback van mijn Beo Visa van de camera-aankoop is die kaart al 4 JAAR betaald en heb ik nog 3,37 euro over.
          Verleden week nog een uitgave van 500 euro online: Opnieuw 15 euro cashback.
          En 3 Beobank kaarten is jaarlijks 10 euro, geen 15, want de derde (een bijkomende voor mijn vrouw) is gratis.
          Ik heb ook een gratische recordbank VISA kaart, omdat sommige online shops blijkbaar alleen de Worldline kaarten willen aanvaarden.

          Nu we toch bezig zijn: een RecordBank rekening is inderdaad gratis, een Keytrade (online) zichtrekening is OOK gratis, ook VISA als je ze minstens 12 keer per jaar gebruikt, MAAR voor elke transactie met die rekening KRIJG je 5 cent terugbetaald.
          Bedankt voor de correctie en de info.

          Comment


          • #20
            Re: Acties, kortingen en solden

            Allemaal boerebedrog en klantenbinding, gewenning, manipulatie van je koopgedrag.

            Nete, je spreekt van 2% korting op de Q8. Bij ons hier is de naft bij de Q8 een slordige 10% duurder dan de Esso 4 straten verder. Je bent dus nog steeds voor het verschil in de zak gezet bij de Q8. Mijn schoonbroer is laborant bij 1 van de 2 grootste rafinaderijen van belgie en ik kan je verzekeren dat alle kamionekes van alle tankstations daar komen vullen LOL. Q8 en Esso staan gewoon naast elkaar te vullen LOL.

            En de Mediaslet. Ja die dwaze verkoopstechnieken blijken nu eenmaal voor de man met de pet te pakken.
            Gelijk welke verkoper die jou een deal wil doen zet je in de zak! Dat is nog nooit anders geweest.
            Koop Uw spullen aan normale doch prijsbewuste prijs en laat de rest links liggen.

            Comment


            • #21
              Re: Acties, kortingen en solden

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht

              Nete, je spreekt van 2% korting op de Q8. Bij ons hier is de naft bij de Q8 een slordige 10% duurder dan de Esso 4 straten verder. Je bent dus nog steeds voor het verschil in de zak gezet bij de Q8. Mijn schoonbroer is laborant bij 1 van de 2 grootste rafinaderijen van belgie en ik kan je verzekeren dat alle kamionekes van alle tankstations daar komen vullen LOL. Q8 en Esso staan gewoon naast elkaar te vullen LOL.
              Ook even je wiskunde opfrissen Xafke Ik kom ALTIJD tussen twee tankbeurten wel een Q8 Easy pomp tegen waar de dieselprijs nu 1,172 staat - 2% = 1,148. Daar is dan nog een pluskaart aan verbonden die 0,5 cent per liter geeft = 1,443. Ik moet daar dus niet voor omrijden. Wie doet beter ?
              De Q8 pomp 1 km van bij mij thuis is inderdaad 1,31 per liter.
              Ik word dus helemaal niet in 't zak gezet.
              En als jij een Beo MC World zou hebben dan had je 1 % korting op je Esso pomp, dat is 1% goedkoper dan wat je nu betaalt. Zo simpel is dat. Maar de massa betaalt blijkbaar liever 100% dan 99%. En nog eens: rijk wordt je er niet van, maar ik gruwel nu eenmaal om te betalen (bij de bijdragebanken) om met mijn geld op de rekening iets te doen, dus als ik dan nog iets ontvang, waarom zou ik dan zo'n "bijdrage"rekening nemen ?
              Je moet natuurlijk het ganse plaatje bekijken: mijn jongste zoon kreeg zo'n goeie voorwaarden voor zijn woninglening bij KBC dat hij daar nu ook zijn zichtrekening heeft, hij kan dat profijt nooit behalen met een gratis zichtrekening t.o.v. de KBC rekening.
              Maar het is onwaarschijnlijk: als je meldt dat je soms iets kan TERUGKRIJGEN van een bank dan slooft iedereen zich uit tot de naad om dat te proberen ontkrachten. Gewoon hallucinant... Als je nu denkt dat Beobank verlies doet aan die kaarten: "dream on" zou ik zeggen.
              Last edited by nete; 27 mei 2015, 08:58.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #22
                Re: Acties, kortingen en solden

                en omdat ik graag m'n gelijk haal:




                Toch 10 euro vergeleken met de goedkoopste winkel

                Of in geval van een lens:

                Tamron 90mm f/2.8 Di VC USD Macro (Nikon) kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


                ja, dertig euro winst.



                dus imo loont het toch de moeite even verder te kijken dan de vergelijkende sites en ook te kijken naar promo's, ook al zijn ze dus tijdelijk.

                Maar ieder doet wat hij wil, he. En de slogan van on4bam is natuurlijjk altijd van toepassing.

                En neen, ik werk niet bij MM. Normaal ga ik zelfs amper iets kopen in MM omdat ik het meeste online goedkoper vind. Het enigste wat er me interesseert zijn de goedkope cd's en dvd's. Maar wanneer er een actie is zoals deze kan het interessant zijn om toch even te kijken als je toch van plan iets te kopen.

                En zoals in m'n OT staat, is het ook de bedoeling van andere goede promo's te posten.

                Comment


                • #23
                  Re: Acties, kortingen en solden

                  De Spaanse Media Markten waren afgelopen nacht open van 22h tot 10h deze morgen voor een speciale actie met honderden aanbiedingen.

                  Canon 7D + 18-135 IS @ 1199€ in plaats van hun normale prijs die 1649€ is. Ik had een sprankeltje hoop dat het een 7DII zou zijn, maar het was de gewone 7D. Voor deze set betaal je bij Konijn 1088€.

                  Nikon D5200 + 18/55 bulk + Nikon fotoboek : 529€. Bij Konijn 454€ zonder het fotoboek.

                  Hier in Spanje luidt de slogan ook "yo no soy tonto" (ik ben niet gek)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Acties, kortingen en solden

                    Maar een ticket kopen om vanuit Spanje naar Konijn te komen kost ook geld

                    Comment


                    • #25
                      Re: Acties, kortingen en solden

                      Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht

                      En neen, ik werk niet bij MM. Normaal ga ik zelfs amper iets kopen in MM omdat ik het meeste online goedkoper vind. Het enigste wat er me interesseert zijn de goedkope cd's en dvd's.
                      Ik had gisteren voor een cadeautje 50 TDK DVD-R schijfjes op het oog. Toevallig kom ik eerst in de Carrefour en wat blijkt: dik 3 euro goedkoper dan bij MM.
                      ALTIJD prijs vergelijken bij MM is de boodschap, anders mag je in feite zeggen: "ik ben toch wél gek".
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #26
                        Re: Acties, kortingen en solden

                        Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                        Maar een ticket kopen om vanuit Spanje naar Konijn te komen kost ook geld
                        Elke maand vlieg ik of mijn echtgenote voor een dag of 3 over en weer om onze ouders (86 jaar) te bezoeken. Vroeger deden we dat met Jetair, maar nu met Ryanair kost het soms maar 62€ voor een retourtje ALC-BRU.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Acties, kortingen en solden

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Elke maand vlieg ik of mijn echtgenote voor een dag of 3 over en weer om onze ouders (86 jaar) te bezoeken. Vroeger deden we dat met Jetair, maar nu met Ryanair kost het soms maar 62€ voor een retourtje ALC-BRU.
                          de trein is hier bijna duurder

                          Comment


                          • #28
                            Re: Acties, kortingen en solden

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Elke maand vlieg ik of mijn echtgenote voor een dag of 3 over en weer om onze ouders (86 jaar) te bezoeken. Vroeger deden we dat met Jetair, maar nu met Ryanair kost het soms maar 62€ voor een retourtje ALC-BRU.
                            Tijdens ons laatste verblijf op Corsica moest ik onverwacht een paar dagen terugkeren naar België en betaalde voor een retourtje Figari-Charleroi toch 160 euro, wat ik nog spotgoedkoop vind. Je moet wel een beetje uitkijken op welke dag(en) je boekt. Ik had geen keuze, maar indien ik de data had kunnen kiezen kon het nog goedkoper.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Acties, kortingen en solden

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              ALTIJD prijs vergelijken bij MM is de boodschap
                              Dat is in alle winkels zo en per product verschillend.
                              Het ene type of merk is daar goedkoper, een ander type of merk is elders goedkoper.
                              Je moet dan ook goed gek zijn om deze bij Carrefour te kopen zonder elders te kijken ... Carrefour is op vele gebieden ook zeker niet de goedkoopste.
                              Maar loont het altijd de moeite om ervoor rond te bollen?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Acties, kortingen en solden

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Even je wiskunde opfrissen Djivan : met die ene cashback van mijn Beo Visa van de camera-aankoop is die kaart al 4 JAAR betaald en heb ik nog 3,37 euro over.
                                Verleden week nog een uitgave van 500 euro online: Opnieuw 15 euro cashback.
                                En 3 Beobank kaarten is jaarlijks 10 euro, geen 15, want de derde (een bijkomende voor mijn vrouw) is gratis.
                                Ik heb ook een gratische recordbank VISA kaart, omdat sommige online shops blijkbaar alleen de Worldline kaarten willen aanvaarden.
                                M.a.w, zo'n Beo Visa brengt je iets op ... als je eerst veel spendeert
                                David Leemans
                                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                                Comment

                                Working...
                                X