Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autobandenspanning.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Autobandenspanning.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Dit klopt niet. Ongemerkt wordt het systeem gepulst elke keer je start. Dat is zo in de wettelijke voorschriften voorzien.
    Zo lang het lampje niet brandt zal dat ABS of ESP perfect werken wanneer dat nodig is.
    En wat als het lampje van je dashboard stuk is?

verder, omdat sommigen graag moraalridderen...
    Grenzen van banden opzoeken is niet altijd tegen 200km/u rondrijden he

Een rotonde op een baan van 70km/u mag je technisch gesproken ook aan 70km/u nemen...
    ik ken enkele rotondes waar je met 70km/u rond mag, maar waar 50km/u een uitdaging is...
    of bochten waar je 90km/u mag, maar waar voor de gemiddelde wagen (zonder sportophanging) 70km/u een uitdaging is...
    Ik beken, ik ga die uitdaging aan (als de banden warm staan en de motor warm gereden is)...
    Zet mij maar tegen de schandpaal als je dat nodig vindt, maar nog geen enkele keer politie gezien die me daarvoor aan kant haalt...
    Met de motor wel 1 keer een agent per moto gezien die zijn duimpje gaf

Nu nemen we een pakske chips en wat cola en wachten we af...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      En wat als het lampje van je dashboard stuk is?
      Ook dat wordt getest. Althans in mijn wagen. Telkens je start gaat er zo'n "doorlichting van de lampen" door.

Grenzen van banden opzoeken is niet altijd tegen 200km/u rondrijden he

Een rotonde op een baan van 70km/u mag je technisch gesproken ook aan 70km/u nemen...
      ik ken enkele rotondes waar je met 70km/u rond mag, maar waar 50km/u een uitdaging is...
      of bochten waar je 90km/u mag, maar waar voor de gemiddelde wagen (zonder sportophanging) 70km/u een uitdaging is...
      Ik beken, ik ga die uitdaging aan (als de banden warm staan en de motor warm gereden is)...
      Zet mij maar tegen de schandpaal als je dat nodig vindt, maar nog geen enkele keer politie gezien die me daarvoor aan kant haalt...
      Waarom? Ik doe dat ook en het is verassend leuk om de reacties van de passagiers te zien die "methode Tepee, Berlingo, ..." gewoon zijn!
      Zij hebben geen idee wat de *echte* betekenis is van "wegligging" Moeten we nu samen aan die schandpaal staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
        Ook dat wordt getest. Althans in mijn wagen. Telkens je start gaat er zo'n "doorlichting van de lampen" door.
        Hmmm dat hebben we nog niet, buiten verlichting wordt op beide wagens gecontroleerd, maar dashboard verlichting niet...

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
        Waarom? Ik doe dat ook en het is verassend leuk om de reacties van de passagiers te zien die "methode Tepee, Berlingo, ..." gewoon zijn!
        Zij hebben geen idee wat de *echte* betekenis is van "wegligging" Moeten we nu samen aan die schandpaal staan?
        Ik denk dat als iedereen eerlijk is, we meer als 1 schandpaal nodig hebben...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik vind het niet aanvaardbaar als je zelfs binnen de wettelijke snelheid met piepende banden een rotonde rond gaat.

Als je dan moet uitwijken of remmen voor een auto die ten onrecht zijn voorrang neemt, dan vind ik dat je mee verantwoordelijkheid draagt.

Schiet maar, maar als je wil spelen met je paardjes, dan doe je dat op een circuit.

Comment

Ik vind het niet aanvaardbaar als je zelfs binnen de wettelijke snelheid met piepende banden een rotonde rond gaat.

Als je dan moet uitwijken of remmen voor een auto die ten onrecht zijn voorrang neemt, dan vind ik dat je mee verantwoordelijkheid draagt.

Schiet maar, maar als je wil spelen met je paardjes, dan doe je dat op een circuit.
            Ik heb niet eens veel paardjes... met een 1.6 plat nafteke ist gene sportwagen hoor

En wie praat er over gierende banden??
            Gieren is over de grens van je band gaan...

Ik ken in mijn buurt minstens 4 rotondes die maar 2 armen hebben...
            Het enige wat daar kan mislopen is als er een beest oversteekt...
            Alleh, volgende?

Comment

Ge hebt gelijk.

Tevreden.

Comment

Ge hebt gelijk.

Tevreden.
                Jup

Comment

Working...
                X