Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotel dubbel betaald?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hotel dubbel betaald?

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Ik heb er de e-mails van booking eens op nagekeken en ik heb gezien dat we geen enkele van die reserveringen op voorhand betaald hebben. Op elke e-mail staat duidelijk:

Nu is het wel zo dat we vergelijken tussen booking en de eigen site van een hotel of B&B. Zijn de voorwaarden gelijk dan reserveren we rechtstreeks, bieden ze bij booking "iets meer" (meestal gratis annulering) dan reserveren we via booking.
    Ik boek altijd (tot nu toe) via booking.com ik ging zelfs nooit via trivago of rechtstreeks op de site van een hotel kijken. Altijd tevreden geweest van booking dus als ik ietsje meer zou moeten betalen dan via een ander so be it...

Het is in mijn geval wel zo dat in 70% van de gevallen mijn hotel ter plekke moet betaald worden, maar het gebeurd wel vrij vaak dat dit op voorhand word afgetrokken. Zo heb ik nu een hotel dat ik binnen twee weken ga bezoeken en dat is er nu ook al afgetrokken, maar ik neem nu deze keer wel mijn uitreksels van Mastercard mee, een ezel stoot zich geen twee keer... je weet wel

Comment

ikzelf heb ook nog nooit problemen ondervonden bij booking.com
      vorig jaar boekte ik 5 hotels in finland en noorwegen en moest deze boekingen wegens ziekte anuleren
      alles direkt ok zonder vragen of discusies
      voor mij zijn ze momenteel super

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
        Ik boek altijd (tot nu toe) via booking.com ik ging zelfs nooit via trivago of rechtstreeks op de site van een hotel kijken. Altijd tevreden geweest van booking dus als ik ietsje meer zou moeten betalen dan via een ander so be it...
        Booking.com is zelfs niet duurder dan de andere webistes, eerder goedkoper.
        Booking rekent geen meerkost aan bij de klant, maar krijgt een percentage van het hotel om op hun site te mogen staan.
        Het heeft een ware revolutie binnen het hotelwezen aangericht, booking.com iheeft dan ook vrij veel macht en greep op de sector.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Als je boekt bij Booking, krijg je een bevestiging. Als je betaal via Mastercard, krijg je een kwitantie (van Ogone). Dit gebeurt onmiddellijk via mail. Dat druk ik af en neem ik mee naar het hotel. Discussie? Hier is de boeking en het bewijs van betaling!.

Ooit één keer een probleempje gehad. Hotel kamer met zeezicht geboekt en betaald, ter plaatse een kamer met landzicht gekregen. Toen heb ik gezwaaid met de bevestiging van de boeking waarop duidelijk de meerprijs voor zeezicht stond vermeld. 't Was rap geregeld
          Doe ik ook altijd zo. Ook neem ik dat mee naar een luchthaven bvb, samen met mijn e-tickets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Booking.com is zelfs niet duurder dan de andere webistes, eerder goedkoper.
            Sterker nog, het hotel MAG niet onder de prijs gaan die ze via booking aanrekenen. Ik gun een B&B echter het extraatje dat ze als commissie aan booking zouden moeten betalen als ze dezelfde prijs/voorwaarden hanteren. Soms kan je via booking gratis annuleren tot 24u op voorhand terwijl de B&B kosten vraagt. Dan is de keuze snel gemaakt.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Working...
            X