Re: Telenet mobile of toch maar bij Proximus blijven
Ik hoop alvast van niet dat Facebook of Twitter een standaard wordt ... het is voor bepaalde zaken een hulpmiddel maar zeker geen ideale manier om support te bekomen.
Facebook en Twitter zijn, niettegenstaande de grote inbreuk op privacy volgens de meesten, nog steeds de meest anonieme systemen.
Niemand weet of het een fake profiel is of een eerlijk persoon.
Of denk je dat als je via sociale media een berichtje krijgt van Charel69 of Anne2FcKu om de PUK code van een SIM-kaart te vragen, dat je daarmee zeker weet met wie je bezig bent?
Als je support wil geven, dan moeten vaak persoonlijke gegevens nagekeken worden of vragen gesteld worden met eveneens een persoonlijk karakter.
Facebook en Twitter zijn wel goed om algemene problemen te weten te komen, je ziet dan direct of je de enige bent of niet en daar kan dan veel sneller op gereageerd worden.
Als je enkel voor jezelf een melding wil maken, dan zijn er veel betere manieren om dit te doen en zeker niet via sociale media.
Ik hoop alvast van niet dat Facebook of Twitter een standaard wordt ... het is voor bepaalde zaken een hulpmiddel maar zeker geen ideale manier om support te bekomen.
Facebook en Twitter zijn, niettegenstaande de grote inbreuk op privacy volgens de meesten, nog steeds de meest anonieme systemen.
Niemand weet of het een fake profiel is of een eerlijk persoon.
Of denk je dat als je via sociale media een berichtje krijgt van Charel69 of Anne2FcKu om de PUK code van een SIM-kaart te vragen, dat je daarmee zeker weet met wie je bezig bent?
Als je support wil geven, dan moeten vaak persoonlijke gegevens nagekeken worden of vragen gesteld worden met eveneens een persoonlijk karakter.
Facebook en Twitter zijn wel goed om algemene problemen te weten te komen, je ziet dan direct of je de enige bent of niet en daar kan dan veel sneller op gereageerd worden.
Als je enkel voor jezelf een melding wil maken, dan zijn er veel betere manieren om dit te doen en zeker niet via sociale media.
Comment