Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet mobile of toch maar bij Proximus blijven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet mobile of toch maar bij Proximus blijven

Ik hoop alvast van niet dat Facebook of Twitter een standaard wordt ... het is voor bepaalde zaken een hulpmiddel maar zeker geen ideale manier om support te bekomen.

Facebook en Twitter zijn, niettegenstaande de grote inbreuk op privacy volgens de meesten, nog steeds de meest anonieme systemen.
    Niemand weet of het een fake profiel is of een eerlijk persoon.
    Of denk je dat als je via sociale media een berichtje krijgt van Charel69 of Anne2FcKu om de PUK code van een SIM-kaart te vragen, dat je daarmee zeker weet met wie je bezig bent?

Als je support wil geven, dan moeten vaak persoonlijke gegevens nagekeken worden of vragen gesteld worden met eveneens een persoonlijk karakter.
    Facebook en Twitter zijn wel goed om algemene problemen te weten te komen, je ziet dan direct of je de enige bent of niet en daar kan dan veel sneller op gereageerd worden.

Als je enkel voor jezelf een melding wil maken, dan zijn er veel betere manieren om dit te doen en zeker niet via sociale media.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Telenet mobile of toch maar bij Proximus blijven

Ik zit op Proximus, mijn vriend Base. Allebei goed, maar proximus is heel interessant als je alles bij hen onderbrengt. Dan krijg je zo 5 euro korting per gsm abonnement. Mijn twee dochters ziten nu ook in hetzelfde pack bij proximus, dus wij hebben internet, tv, 3 gsm abonnementen. Niks meer herlaadkaarten, het goedkoopste abonnement van proximus is fantastisch, maar je moet vooral altijd alles bijeen zetten in een pack. Wij hebben nog een huisje in de ardennen, en daar is alleen proximus goed te ontvangen. Trouwens, met de applicatie tv overal kijken wij daar gewoon ook naar proximus tv !! wel via internet, maar het gaat fantastisch goed! laatst was mijn zus bij ons thuis blijven logeren toen wij er niet waren, en dat tv kijken kan dus zelfs tegelijkertijd. Zij zat bij ons thuis naar tv te kijken, wij via internet in de ardennen. Geweldig - ook al omdat we internet overal hebben. Maar, check vooral dat groeperen van die gsm abonnementen in een pack, dat is echt super.

Comment

Working...
      X