Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame…..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Reclame…..

    @Red Falcon @Gert007 Ik had er eerst over gekeken maar ik gebruik Adblock PLUS niet PRO en dat werkt op PC en tablet perfect.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #62
      Re: Reclame…..

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      @Red Falcon @Gert007 Ik had er eerst over gekeken maar ik gebruik Adblock PLUS niet PRO en dat werkt op PC en tablet perfect.
      ik heb dus ook er over gezien
      het moet dus idd adblock PLUS zijn
      de pro heb ik zelf ook niet
      mijn excuses voor de verwarring dus

      Comment


      • #63
        Re: Reclame…..

        Gert je moet je niet excuseren, een fout is snel gemaakt.
        Bon, eerst geprobeerd het programma op de geijkte weg te verwijderen en het was zogezegd weg maar volgens mij was het register ook aangetast.
        Dan maar de drastische middelen aangewend en een systeemherstel uitgevoerd en ziedaar, ik kan die site weer gebruiken.

        Maar wat is dan het verschil tussen ad blocker pro en plus?

        PS: Wat zei ik, een fout is snel gemaakt?
        Ad Blocker Pro en adblock plus zijn helemaal anders verdikke.
        Last edited by Red Falcon; 9 maart 2015, 22:50. Reden: PS
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #64
          Re: Reclame…..

          Ook handig van AGV deze gratis: https://www.privacyfix.com/start/install

          Comment


          • #65
            Re: Reclame…..

            Niet beschikbaar voor IE 11.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #66
              Re: Reclame…..

              Heb javascript voor de site afgezet. De reclames in de eerste post zijn weg. Benieuwd hoe lang het duurt....

              Comment


              • #67
                Re: Reclame…..

                Mooi die reclame voor de producten dat je al gekocht hebt.
                Is inderdaad hier net als op een ander de grootste zever.
                Ge koopt toch geen twee keer hetzelfde, zelfs niet eens een gelijkaardig product van al hetgeen ze laten zien.
                Buiten dat het iedereen tijd en energie kost ben je er helemaal niets mee.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #68
                  Re: Reclame…..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Niet beschikbaar voor IE 11.
                  Meent ge dat nu dat je met IE werkt R.F. ??

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #69
                    Re: Reclame…..

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Mooi die reclame voor de producten dat je al gekocht hebt.
                    Is inderdaad hier net als op een ander de grootste zever.
                    Ge koopt toch geen twee keer hetzelfde, zelfs niet eens een gelijkaardig product van al hetgeen ze laten zien.
                    Buiten dat het iedereen tijd en energie kost ben je er helemaal niets mee.
                    Ze zullen ook wel weten dat mensen eerst een paar sites bezoeken en nog wat nadenken voor ze effectief kopen.

                    Is alleen hinderlijk dat die reclame blijft doorgaan lang nadat je al gekocht hebt.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Reclame…..

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Mooi die reclame voor de producten dat je al gekocht hebt.
                      Is inderdaad hier net als op een ander de grootste zever.
                      Ge koopt toch geen twee keer hetzelfde, zelfs niet eens een gelijkaardig product van al hetgeen ze laten zien.
                      Buiten dat het iedereen tijd en energie kost ben je er helemaal niets mee.
                      Het is em toch vooral te doen om wat je bekeken hebt maar nog niet gekocht hebt. Die dingen zijn niet zo slim om te weten of je het al gekocht hebt of niet. Ik heb zo op een site in mijn verlanglijstje wat dingen staan, dan dook soms reclame op van die winkel die enkele items er uitlicht, toevallig' uit mijn verlanglijstje.
                      M'n vriendin had vorige week gegoogled naar wasmagneten (iets dat ze van haar schoonzus gehoord had om blijkbaar ipv waspoeder te gebruiken ) en nu had ze reclame over allerlei magneten... t werkt dus wel beperkt slim...

                      Comment


                      • #71
                        Re: Reclame…..

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Meent ge dat nu dat je met IE werkt R.F. ??

                        grts
                        Sieg
                        "IE: the nr 1 browser to download a better browser"

                        Comment


                        • #72
                          Re: Reclame…..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ze zullen ook wel weten dat mensen eerst een paar sites bezoeken en nog wat nadenken voor ze effectief kopen.
                          Ze weten anders ook wel dat je niet op BD komt zoeken om een SSD, watermeloen of Kia Sportage te kopen.
                          Op sites zoals Google en dergelijke kan ik het nog begrijpen omdat bijna iedereen zo'n site gebruikt bij het zoeken naar informatie.
                          En eerlijk ... ik krijg enkel reclame van producten die ik al gekocht heb of gezocht heb en dan nog specifiek bij dezelfde winkel als waar ik zocht of kocht.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X