Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarlijks onderhoud auto en de rekening .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jaarlijks onderhoud auto en de rekening .

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Crisis, wat is dat?
    Dat is Cava in plaats van Champagne
    Yek !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Re: Jaarlijks onderhoud auto en de rekening .

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Dan heb ik dus niet te veel betaald en bovendien heb ik er nog gratis een jaar Touring wegenhulp bij maar dan moet ik wel om het jaar naar de garage gaan voor onderhoud .
      Dan is het zeker goedkoop. Bij BMW geven ze nu nog gedurende 5jaar gratis BMW-bijstand. Vroeger was dat tot zolang je die in eigendom had. Na het vijfde jaar kan je echter die verzekering verder zetten op eigen kosten, wat ik dan ook doe, maar je betaalt per jaar 130€ en die wordt beheerd door Touring. Daarvoor heb je overal + buitenland gratis bijstand, vervangingen en indien nodig verblijfkosten in een hotel. Je wagen wordt naar de dichtbij gelegen dealer gesleept en indien die ter plaatse niet kan gemaakt worden laat men hem repatriëren naar België. Ik heb met mijn vorige BMW zo een paar keer tijdens het weekend op mijn eigen parking geholpen geweest door de BMW bijstand voor een blijkbaar kleien ontstekingsprobleempje. Binnen het half uur stonden ze bij mij en alles gratis. Dit is dus pas service. Bij onze Audi is dit ook zo, maar dan wel nog gratis.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Jaarlijks onderhoud auto en de rekening .

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Crisis, wat is dat?
        Dat is Cava in plaats van Champagne

        Een goeie Cava wil ik nog drinken Theo, maar als je iets anders gewoon bent is dat toch moeilijk. Ik heb vorig jaar een blind-proef tijdens een spreekoefening Spaans gedaan. En raar maar waar 7 op de 10 konden blindelings de Cava van de Champagne onderscheiden. Ik had hen dan wel wat tips gegeven. En inderdaad, een goeie Cava is beter dan een slechte Champagne. Probleem hier te lande is dat mensen denken dat ze goeie Cava drinken voor 8 tot 10€. Vergeet dat dus maar.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment

        Working...
        X