Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let op wat ge buiten zet ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Let op wat ge buiten zet ...

    kijk ende luister
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Let op wat ge buiten zet ...

    Goede tip.

    De beste beveiliging begint niet met elektronica maar met zelfdiscipline.
    Bij het oud papier ook geen verpakkingen weggooien met je adres erop, of documenten erin.
    Ze zullen zo maar eens lege doos vinden met je juiste adres erop en de verpakkingslijst van duur Nikon materiaal ( )
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Let op wat ge buiten zet ...

      ik zet vandaag nog duidelijk zichtbaar de verpakking van mijn Medion camera buiten bij het afval!

      Met een tikje geluk zet een barmhartige dief er zijn overbodige D3 bij - want intussen weet die waarschijnlijk ook waar ie een D4 kan 'vinden'.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Let op wat ge buiten zet ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Ze zullen zo maar eens lege doos vinden met je juiste adres erop en de verpakkingslijst van duur Nikon materiaal ( )
        Inderdaad Skitch, als er canon op staat kijkt niemand er naar om.....

        Ier si verdikke.

        Last edited by Guest42; 26 november 2013, 13:20.

        Comment


        • #5
          Re: Let op wat ge buiten zet ...

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Inderdaad Skitch, als er canon op staat kijkt niemand er naar om.....

          Ier si verdikke.

          En???
          Was de hamer stuk?
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Let op wat ge buiten zet ...

            dan zullen ze hier wel denken dat er ene iedere twee weken een nieuwe led tv gekocht heeft.
            hahaha, die heeft een winkel en brengt altijd een doos mee.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment


            • #7
              Re: Let op wat ge buiten zet ...

              Ge moet dozen meebrengen van den Aldi of Lidle wedden dat er geen inbrekers komen

              Maar is een oud zeer mensen die iets nieuws kopen en de dozen zo maar buiten zetten.
              Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.

              Comment


              • #8
                Re: Let op wat ge buiten zet ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                ......
                Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
                heel goed.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Let op wat ge buiten zet ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  En???
                  Was de hamer stuk?
                  Het materiaal dat Geert heeft zou stuk gaan ? Laat me niet lachen, mijn ogen zijn er ooit nét niet uitgerold

                  Comment


                  • #10
                    Re: Let op wat ge buiten zet ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                    Ge moet dozen meebrengen van den Aldi of Lidle wedden dat er geen inbrekers komen

                    Maar is een oud zeer mensen die iets nieuws kopen en de dozen zo maar buiten zetten.
                    Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
                    Mijn camera- en lenzendozen hou ik bij, de andere dozen ook twee jaar.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Let op wat ge buiten zet ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
                      idem

                      Mijn Sony TV ging na 7 maanden stuk, verkoper gebeld ( bekende winkel in Grimbergen) en toestel werd direct omgewisseld omdat ik nog de originele verpakking had....dat werd toch door de verkoper gezegd. Anders was het eerst herstellen.
                      Maar kan goed zijn dat men mij wat wijsgemaakt heeft hoor.
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

                      Comment


                      • #12
                        Re: Let op wat ge buiten zet ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                        idem

                        Mijn Sony TV ging na 7 maanden stuk, verkoper gebeld ( bekende winkel in Grimbergen) en toestel werd direct omgewisseld omdat ik nog de originele verpakking had....dat werd toch door de verkoper gezegd. Anders was het eerst herstellen.
                        Maar kan goed zijn dat men mij wat wijsgemaakt heeft hoor.
                        En wat denk je dat ze met jouw kapotte Sony doen ? Weggooien ?
                        Die wordt hersteld, gaat netjes de doos in, en wordt gewoon terug verkocht.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Let op wat ge buiten zet ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          En wat denk je dat ze met jouw kapotte Sony doen ? Weggooien ?
                          Die wordt hersteld, gaat netjes de doos in, en wordt gewoon terug verkocht.
                          Denk je dat ? Als het een fabrieksfout is gaat deze terug, en en dat soort fabrieken houden ze zich daar niet mee bezig.
                          Toen ik bij Philips werkte maakten ze in de topjaren (toen er nog geen 1.000 Koreaanse tv merken waren) 8.000 tv's
                          per dag, denk je echt dat ze zich daar mee bezighouden, ze worden hoogstens een tijd aan de kant gezet, met de
                          reden van mankement, en als dat soort gelijkaardige fout teveel voorkomt, gaan ze kijken wat er beter moet.
                          Dat was reeds zo met de gaatjesprinten, met de huidige smd beprinting wordt er nog minder hersteld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Let op wat ge buiten zet ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            En wat denk je dat ze met jouw kapotte Sony doen ? Weggooien ?
                            Die wordt hersteld, gaat netjes de doos in, en wordt gewoon terug verkocht.
                            Inderdaad, tegenwoordig weggooien.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Let op wat ge buiten zet ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Inderdaad, tegenwoordig weggooien.
                              Heeft toch 13 maanden geduurd voordat je daar achter komt demeyereg
                              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                              Comment

                              Working...
                              X