Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1 ) - Glas tomatensap.
2 ) - Eggs Benedict met crispy bacon.
3 ) - Twee pistolets met echte boter.
4 ) - Kippers.
5 ) - Gebakken tomaat met worstjes.
6 ) - Enkele koppen koffie gemaakt in een Bialetti, met een melange van moka, robusta, chicorei en cacao.
7 ) - Mijn pilleke tegen de cholesterol.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
1 ) - Glas tomatensap.
2 ) - Eggs Benedict met crispy bacon.
3 ) - Twee pistolets met echte boter.
4 ) - Kippers.
5 ) - Gebakken tomaat met worstjes.
6 ) - Enkele koppen koffie gemaakt in een Bialetti, met een melange van moka, robusta, chicorei en cacao.
7 ) - Mijn pilleke tegen de cholesterol.
Wat zijn kippers, Skitch ?
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Wat zijn kippers, Skitch ?
Gebakken panharing. Typisch British.
Last edited by Skitch; 10 december 2014, 12:07.
Reden: "Gekakken" verbeterd na tip van anonymous :-)
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Dat krijg je er inderdaad bij.....
Maar dat is goed voor een extra pilleke tegen de cholesterol.
Geen pillekes voor nodig: echte honing + kaneelpoeder + thee help ook > direct 10% lager.
quote:
"CHOLESTEROL: Two tablespoons of honey and three teaspoons of Cinnamon Powder
mixed in 16 ounces of tea water given to a cholesterol patient was found
to reduce the level of cholesterol in the blood by 10 percent within two hours.
As mentioned for arthritic patients, when taken three times a day, any chronic cholesterol-could be cured.
According to information received in the said Journal, pure honey taken with food daily relieves complaints of cholesterol."
Al meer dan 30 jaar 2 echte volkorenboterhammen van bij de warme bakker Peter, mijn schoonzoon die het vak van zijn vader heeft geleerd. Wat op die snee gesmeerd wordt, van confituur, smeerkaas gene choco maar wel chocolade zwart van Jacques.
Mijn ontbijt is ongeveer drie uur nadat ik ben opgestaan...
Ik kan gewoon niet eten direct na wakker worden.
Op hotel, wat weinig gebeurd, moet ik me echt dwingen om iets binnen te krijgen.
Koffie daarentegen, dat zou ik al in mijn bed kunnen drinken
Niet goed bezig zeker?
Mijn ontbijt is ongeveer drie uur nadat ik ben opgestaan...
Ik kan gewoon niet eten direct na wakker worden.
Op hotel, wat weinig gebeurd, moet ik me echt dwingen om iets binnen te krijgen.
Koffie daarentegen, dat zou ik al in mijn bed kunnen drinken
Niet goed bezig zeker?
Hier nog ene die "niet goed bezig" is.
Mijn ontbijt wanneer we thuis zijn.... een paar tassen koffie met in elke tas twee klontjes suiker.
Op hotel (of zelfs wanneer we een gîte of zo huren en we zelf voor ons ontbijt moeten zorgen) zou ik een uur of langer ontbijten.
Thuis zit ik 's morgens nog maar in de keuken of ik begin reeds te kijken wat ik kan doen, ik zie/zoek altijd werk (volgens mijn wederhelft toch).
Alhoewel, slecht bezig... ik doe het toch reeds bijna 40 jaar en ik denk dat mijn maag/lichaam dat onderhand reeds gewoon is .
Wij eten ook reeds 40 jaar warm eten 's avonds, zelfs nu nog altijd nu we allebei thuis zijn.
Die gewoonte gekweekt toen we nog uit werken gingen, en kunnen het maar niet afleren.
Dus volgens sommigen ben ik "zelfs twee keer per dag verkeerd bezig" .
Geen pillekes voor nodig: echte honing + kaneelpoeder + thee help ook > direct 10% lager.
quote:
"CHOLESTEROL: Two tablespoons of honey and three teaspoons of Cinnamon Powder
mixed in 16 ounces of tea water given to a cholesterol patient was found
to reduce the level of cholesterol in the blood by 10 percent within two hours.
As mentioned for arthritic patients, when taken three times a day, any chronic cholesterol-could be cured.
According to information received in the said Journal, pure honey taken with food daily relieves complaints of cholesterol."
Geef me liever een pilleke. Die honig is slecht voor mijne suikerspiegel...
2 koffielepels - 17.6 - honing - 1 koffielepel (11 gr) - 8.8 - 35.0 -
Je tekst spreekt van eetlepels, dus nog eens x 3
17,6 x 3 = 52,8 KH wat resulteert in 6 Eenheden insuline en normaal heb ik per maaltijd maar 3 eenheden nodig, tenzij de warme maaltijd en dan spreek ik van ongeveer 6 eenheden.
Comment