Re: Game PC
Waarschijnlijk kan het goedkoper, naar een pc boer gaan en componenten uitzoeken, maar heb daar eerlijk gezegd geen tijd noch zin voor. De kleine form factor is wel interessant, kan ik hem makkelijk eventjes op onze full hd tv aansluiten en gamen als op een console... En blijkbaar is hij makkelijk uitbreidbaar en kan de videokaart vernieuwd worden...
Edit : eventjes nadenken : dit systeem heeft ook een hdmi out, onze tv staat ongeveer 5m van m'n bureau. Als ik nu via een hdmi kabel de computer verbind met de tv en wil gamen met een wireless xbox 360 controller, dan moet dit toch lukken ? Of zal de hdmi kabel te lang zijn om een deftig signaal te behouden ?
Edit 2 : hij is bovendien 100% linux compatible want in de US kan je hem blijkbaar bestellen met of Win 8 of Ubuntu...
Oorspronkelijk geplaatst door theokus
Bekijk bericht
Edit : eventjes nadenken : dit systeem heeft ook een hdmi out, onze tv staat ongeveer 5m van m'n bureau. Als ik nu via een hdmi kabel de computer verbind met de tv en wil gamen met een wireless xbox 360 controller, dan moet dit toch lukken ? Of zal de hdmi kabel te lang zijn om een deftig signaal te behouden ?
Edit 2 : hij is bovendien 100% linux compatible want in de US kan je hem blijkbaar bestellen met of Win 8 of Ubuntu...
Comment