Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Game PC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Game PC

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hahaha
    Zal wel zijn, waarom denk je dat ik jou aan 't werk zet
    Ben zo al weeeeken bezig....

    Toch nog efffe zoeken qua lawaai dat dit kaart maakt.

    Voor de rest een goed machien

    Ben nu bezig met de Shuttle XH97V.
    Componenten zoeken die goed zijn, een heel werkje.
    Waarschijnlijk kan het goedkoper, naar een pc boer gaan en componenten uitzoeken, maar heb daar eerlijk gezegd geen tijd noch zin voor. De kleine form factor is wel interessant, kan ik hem makkelijk eventjes op onze full hd tv aansluiten en gamen als op een console... En blijkbaar is hij makkelijk uitbreidbaar en kan de videokaart vernieuwd worden...

    Edit : eventjes nadenken : dit systeem heeft ook een hdmi out, onze tv staat ongeveer 5m van m'n bureau. Als ik nu via een hdmi kabel de computer verbind met de tv en wil gamen met een wireless xbox 360 controller, dan moet dit toch lukken ? Of zal de hdmi kabel te lang zijn om een deftig signaal te behouden ?

    Edit 2 : hij is bovendien 100% linux compatible want in de US kan je hem blijkbaar bestellen met of Win 8 of Ubuntu...
    Last edited by Kaneda; 6 november 2014, 22:48.
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #17
      Re: Game PC

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Waarschijnlijk kan het goedkoper, naar een pc boer gaan en componenten uitzoeken, maar heb daar eerlijk gezegd geen tijd noch zin voor. De kleine form factor is wel interessant, kan ik hem makkelijk eventjes op onze full hd tv aansluiten en gamen als op een console... En blijkbaar is hij makkelijk uitbreidbaar en kan de videokaart vernieuwd worden...
      Juist!
      Voor de zekerheid kijken naar de lengte van de videokaart zou je die ooit willen veranderen.

      Hier zie je de binnenzijde:
      For safety precautions and ESD protection video go to: http://youtu.be/w75LEsUStpMFor more information please visit http://www.dell.com/supportMusic by: Jose...

      Goed verstaanbaar
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Game PC

        @Theokus :
        Die Alienware met Core i7, 16Gb RAM, nVidia gtx760ti en 2Gb HD kost 1230 euro.
        Maar ik begin te rekenen
        Ipv een Core i7 een Core i5 (zoveel trager dan die i7 is die nu ook niet), 8Gb RAM ipv 16 (lijkt me toch wel voldoende), 1Tb HDD ipv 2Tb, en een gtx 750ti ipv de 760 (standaard was i5 met een 745 maar heb voor 80 euro de upgrade naar 750 gedaan, maar net zoals de 760 met 2Gb DDR5) : 880 euro !
        Da's een verschil van 350 euro. Ik vraag me dus af of die i7 het wel waard is...

        Jij lijkt me ervaren op het vlak van gaming pc's, graag je mening
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #19
          Re: Game PC

          Kijk eens op die passmark 760TI : 4919, 750TI : 3699. Een 970 dus vlotjes het dubbele.
          Met 8 GB zal het voorlopig wel nog lukken. Maar de huidige spellen hebben die echt wel nodig (en dan is 16 comfortabeler).

          Persoonlijk zou ik gaan voor een PC waarvan je weet dat het terug een tijd meekan. Met wat je hier "samenraapt" heb je als gamePC iets wat nu al compleet verouderd is.
          Het is jammer, maar helaas gaat voor niets enkel de zon op...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #20
            Re: Game PC

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Met wat je hier "samenraapt" heb je als gamePC iets wat nu al compleet verouderd is.
            Valt die versie met i7 en 760ti daar ook onder volgens jou ?
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #21
              Re: Game PC

              Ik doe met mijn huidige pc alles.
              En die heeft slechts een oudere Intel i7-960 en een Asus videokaart GTX-660 met 2 GB geheugen, 12 GB ram geheugen.
              Crisis 3 en AC 3, zonder problemen en zeer vlot. Alles in HD. 1920x1080.

              Waar ik eerst zou voor kiezen is een SSD.
              Die is koel, geeft geen warmte af of beter, die ontwikkelt geen warmte.
              Het hart van elke pc = de cpu; dus zou ik die i7 kiezen. Liefst een echte desktop cpu en geen mobiele.
              Ik ga er wel van uit dat zo'n pc (thuis hier) alles moet aankunnen: 'spel ende vermaak' maar ook de rest op een deftige manier.
              Doe je dat niet zo dan is de kans groot dat je je begint te ergeren
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Game PC

                Misschien ook nog een alternatief :


                Veel configuraties mogelijk, prijzen moelijk te vinden, waar kopen... Googlen wordt op den duur stiervervelend.

                Edit :
                Of deze :

                Wel maar een GTX750, geen mogelijkheid om een andere te kiezen. Is wel met 2Tb en 32Gb SSD.
                Last edited by Kaneda; 7 november 2014, 13:09.
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #23
                  Re: Game PC

                  Ja ik begrijp wat het is
                  Ben er ook al weken mee bezig.
                  Veel info, niet altijd direct iets wat je vooruit helpt.
                  En veel over-enthousiaste reviews waarbij belangrijke dingen worden weggelaten.
                  Je wordt er indd. tureluurs van.

                  imho is Asus een goede optie maar wel naargelang de componenten die je kiest.

                  De cpu bij Dell is niet slecht


                  Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

                  Laatste reactie staat nog iets interessant maar redelijk veel werk omdat je alles zelf in elkaar moet zetten.
                  Last edited by theokus; 7 november 2014, 13:39.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Game PC

                    Koop die X-Box of PS4.
                    Wat je bij de aankoop van het toestel uitspaart tov die GamePC kan je later aan spelletjes uitgeven.

                    Als je weet dat zowel Microsoft en Sony aan hun consoles verliezen, dan weet je ineens dat je daar behoorlijk wat hardware krijgt voor je kluiten.
                    En ja, ergens moeten ze het terugverdienen.

                    En voor de rest van je PC werk pak je terug die iMac...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Game PC

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Koop die X-Box of PS4.
                      Wat je bij de aankoop van het toestel uitspaart tov die GamePC kan je later aan spelletjes uitgeven.

                      Als je weet dat zowel Microsoft en Sony aan hun consoles verliezen, dan weet je ineens dat je daar behoorlijk wat hardware krijgt voor je kluiten.
                      En ja, ergens moeten ze het terugverdienen.

                      En voor de rest van je PC werk pak je terug die iMac...
                      Ja en je spaart geld.
                      Heb jij die toestellen?
                      Hoe is het geluid en ik bedoel niet van de spelletjes
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Game PC

                        AW Andromeda R2 van Dell:
                        Heb iets geprobeerd met dit resultaat:
                        "Het spijt ons dat je bestelling niet voor kerst wordt geleverd. Daarom hebben wij voor jouw deze kerstkaart die je kunt uitprinten en onder de boom kan leggen. "
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Game PC

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Koop die X-Box of PS4.
                          Wat je bij de aankoop van het toestel uitspaart tov die GamePC kan je later aan spelletjes uitgeven.

                          Als je weet dat zowel Microsoft en Sony aan hun consoles verliezen, dan weet je ineens dat je daar behoorlijk wat hardware krijgt voor je kluiten.
                          En ja, ergens moeten ze het terugverdienen.

                          En voor de rest van je PC werk pak je terug die iMac...
                          Die iMac heb ik verkocht. En dus koop ik een gewone PC en een console, ofwel een game-pc...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #28
                            Re: Game PC

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            AW Andromeda R2 van Dell:
                            Heb iets geprobeerd met dit resultaat:
                            "Het spijt ons dat je bestelling niet voor kerst wordt geleverd. Daarom hebben wij voor jouw deze kerstkaart die je kunt uitprinten en onder de boom kan leggen. "
                            Bij mij stond er 13 november...
                            Lijkt me trouwens sterk dat je meer dan 2 maand erop zou moeten wachten. Tenzij natuurlijk, dat dat systeem zodanig goed is, dat ze de vraag niet kunnen bijbenen
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #29
                              Re: Game PC

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Heb een oudere desktop PC met Intel Core2Quad processor, 8Gb RAM en een nVidia GTX9800 kaart met 512 Mb, waar ik dual-boot met Win8 en Linux.
                              Nu begint die heel onstabiel gedrag te vertonen, gewoon blokkeren, soms paar keer moeten rebooten om beeld op het display te krijgen, enz…
                              Waarschijnlijk is er een probleem met het moederbord of de videokaart.
                              welk type processor en geheugen is dat?
                              indien je dit zou weg doen laat maar iets weten in een pb wat je ervoor vraagt
                              ik zoek een mijn vaste pc met dual core en 4gig geheugen wat te upgraden voor wat verder mee te kunnen tot volgend jaar

                              Comment


                              • #30
                                Re: Game PC

                                Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                                welk type processor en geheugen is dat?
                                indien je dit zou weg doen laat maar iets weten in een pb wat je ervoor vraagt
                                ik zoek een mijn vaste pc met dual core en 4gig geheugen wat te upgraden voor wat verder mee te kunnen tot volgend jaar
                                Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4Ghz, 4 x 2Gb DDR2 RAM, nVidia Geforce 9800 GTX 512Mb...
                                Zoals gezegd onstabiel, denk moederbord of videokaart.
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X