Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op dit ogenblik, 5 smartphones, 2 tablets, eentje van 9 en eentje van 10 inch, en 2 tablets van 7 inch… behalve 1 smartphone wordt alles wekelijks gebruikt…..
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Op dit ogenblik, 5 smartphones, 2 tablets, eentje van 9 en eentje van 10 inch, en 2 tablets van 7 inch… behalve 1 smartphone wordt alles wekelijks gebruikt…..
In mijn beginjaren was ik al blij dat ik een vaste telefoon kon gebruiken
In de kast: Een oude Motorola van ongeveer 30 euro die een jaar of 5 dienst gedaan had, een nokia (uitklapmodel) die al een tijdje haperde maar definitief gesneuveld is in de broekzak bij het leunen tegen de snookertafel om een verre bal te halen en de oude iphone 2G (nooit hier verkocht geweest) die tot de iPhone 5 er kwam goed dienst gedaan heeft.
In gebruik: de voorgenoemde iPhone 5 voor mij, iPhone 6 voor m'n madam. De eerste Ipad die nog perfect werkt en dus geen vervanging hoeft voor mij :-)
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
De eerste gsm die ik ooit heb gekocht is nog steeds niet vervangen, ik heb geen afgedankte liggen...
Das een da je nog moet opwinden voor de dag begint of zo? Batterij moet allesins goed zijn dan om het zolang vol te houden.
Mijn eerste 'mobile' was een mobilofoon 1ste generatie en die zat in mijn auto daarop had ik een 'handset' die ik steeds bij me op zak had.
Ik mocht wel niet verder dan pakweg 1km van mijn auto weg zijn of ik had geen doorverbinding.
Daarna heb ik me dan een Siemens gekocht toen GSM net opkwam maar die is al lang versleten.
Heb er ondertussen wel al een paar gepasseerd hoor.
De meeste heb ik nog liggen en zouden eigenlijk eens weg mogen want die rommel stapeld maar op.
Ik doe ze vooral niet weg omwille van privacy reden, veel data staat op de toestellen en als ik ze moet vernielen vind ik dat ook zonde want eigenlijk werken die nog enkel de batterij die het niet lang meer kan volhouden of bugs in de firmware waardoor ik een ander kocht.
In totaal heb ik er wel een stuk of 10 liggen denk ik +-
Das een da je nog moet opwinden voor de dag begint of zo? Batterij moet allesins goed zijn dan om het zolang vol te houden.
Dat is een simpele Nokia, ongeveer 6 jaar oud, met de originele accu die ongeveer 1 keer per week wordt bijgeladen (als die ongeveer voor de helft opgebruikt is wordt die bijgeladen, de accu is nog nooit helemaal leeg geweest).
1 Nokia in de broekzak voor noodgevallen. Geen idee wat voor type. Koste 5 jaar geleden 18 euro. Hoef ik maar 1 maal in de maand op te laden. Heeft een zaklamp, een radio en een sprekende klok
1 Nokia in de broekzak voor noodgevallen. Geen idee wat voor type. Koste 5 jaar geleden 18 euro. Hoef ik maar 1 maal in de maand op te laden. Heeft een zaklamp, een radio en een sprekende klok
Jan
Had een oude GSM, maar binnen gedaan voor steun ontwikkelings .... GSM was niet stuk, maar geen accu's meer te vinden...
Nu een ordinaire kleine smartphone met betaalkaart (15 EUro ) waar ik ongeveer een jaar mee doe.
smartphone, want als ike rgens de weg kwijt ben, wil ik wel graag zien waar ik zit.
Heb ook een sprekende klok. ALs ik de tijd wil weten vraag ik die aan mijn madam of iemand in de buurt , maw zelfs een meertalige sprekende klok.
En van tijd zelfs een sprekende gps als de smart niet smart genoeg is
Comment